Bungalow Villa Tanjung Mas

• 9.9Hoeveelheid ruimte

Zoover gold Award 2019

Bungalow info

Meer bungalow info

Wakker worden bij Villa Tanjung Mas op Bali doe je onder je buitendouche, waarna je heerlijk kunt ontbijten op het terras van je bungalow. Zorg zeker eens dat je rond 15:00 op het park bent voor de teatime. Koel af in het zwembad of pak gratis de fiets om de omgeving te verkennen. Bijvoorbeeld via het fietspad langs het strand.

297 reviews over Bungalow Villa Tanjung Mas

• 10Fam. de Graaff11-05-2020

Een paradijsje op Bali, een uitgekomen droom!

Wij waren bij Anneke en Bert toen de "corona tijd" begon en in deze tijd viel ook Nyepi. Wat wij heel belangrijk vonden is dat wij ons veilig voelden. Er werd heel goed met ons meegedacht en we werden op en top verzorgd. Aan alles was gedacht. Iedereen van het team was heel lief en vriendelijk. Het ontbijt was zeer uitgebreid, voor ieder wat wils. 's Middag verraste het personeel ons op thee met een lekker hapje. Dat was een feestje! Als lunch konden we een hapje en een drankje bestellen. De villa, de bungalow, het zwembad alles was heel schoon en verzorgd. In de villa was veel ruimte, daarnaast een groot buitenterras. De mooie tuin en de vogelgeluiden gaven ons een ontspannen vakantiegevoel. Wij waren voor de 2e keer in dit kleinschalig vakantieverblijf. Als je van een paradijsje droomt dan ben je hier aan het goede adres.

• 10Frans en Nelly,22-03-2020

Geweldig verblijf

Wij waren in maart te gast bij Anneke en Bert. Wat een prachtig klein resort. De rust, de ruimte en alles daarom heen gewoon “geweldig” . Anneke en Bert zorgen werkelijk voor alles. Het is ze nooit te veel. Je hoeft maar te kikken en het wordt geregeld. Wij zaten met zijn vieren in de villa en deze was super. Alles was tot in de puntjes geregeld en we zijn niets te kort gekomen. We hebben echt een super vakantie gehad en raden een ieder aan om als je naar Bali gaat dit park te bezoeken. Alle stress valt hier van je af. Wij gaan zeker een keer terug.

• 10Rolf en Wilhelmien21-03-2020

We hadden er een fantastische tijd

Bij de keuze van dit kleinschalig resort zijn we afgegaan op de goede recensies. Onze vakantie bij Anneke en Bert was geweldig. We zaten met ons vieren in de villa, erg mooi ingericht en met een groot terras. De slaapkamers hadden goede bedden. We hebben altijd buiten gezeten en genoten van het uitzicht op de tropische tuin. De weelderige beplanting zorgde voor privacy zodat je je niet gestoord voelde door de andere gasten. Alles was prima verzorgd en Anneke en Bert kwamen elke dag langs om te vragen of ze iets voor ons konden doen. Heel attent en betrokken om de vakantie zo aangenaam mogelijk te maken. Het was ook prettig dat de koelkast goed gevuld was met allerlei drankjes tegen supermarkt prijzen. Het scheelde veel in het doen van boodschappen. De meisjes zorgden elke dag voor een lekker ontbijtje en als we 's middags in het resort waren, voor thee met iets lekkers. Het is een oase van rust, een echte aanrader.

• 10Marjo en Frits01-03-2020

De kers op de taart!!

Totaal 6 weken op Bali, met als Kers op de Taart de laatste 10 dagen bij Anneke en Bert. Een paradijsje op aarde, vooral omdat ze je hier thuis laten voelen en je enorm verwennen! Niets is hen te veel! Personeel is heel erg lief en vriendelijk! Het licht wel iets verder van het centrum van Sanur.

Gereisd met partner in februari 2020

• 10Angie Bezoet de Bie12-02-2020

Heerlijk

Voor de derde keer bij Anneke en Bert.Voor het eerst zonder dochter.Wat een fijne plek,voelt als ons tweede thuis.Alles klopt,mooi rustig,schoon.Fijn personeel.Allemaal even lief.We missen het nu al weer.Voor een ieder die van een klein paradijsje houdt.Die vindt je hier.

Gereisd met partner in januari 2020

• 10Dick en Gerry08-02-2020

Het voelt als thuis komen.

Wij zijn voor de tweede keer te gast bij Anneke en Albert. Mooie schone bungalow met heerlijke veranda. Het fijne is dat je niet midden in de drukte zit, maar in een oase van rust in een prachtige tropische tuin. Met de fiets naar het dorp of naar het strand of gezellig aan het zwembad. Voor uitstapjes heeft Anneke altijd wel tips. Heerlijk wakker worden met een uitgebreid ontbijt is elke dag een feestje. Het is steeds weer een verrassing wat de dames om 15.00 uur als snack presenteren. Anneke, Albert en al de medewerkers krijgen van ons een dikke 10.

Gereisd met partner in februari 2020

• 9Bijnens Maddie05-02-2020

Het was weer fantastisch!

Het voelt telkens weer als thuis komen. Ik kom al 5 jaar om te genieten van de rust, het gezelschap en de uitstekende accommodatie. Zeker niet te vergeten, het uitstekende personeel, en Bert en Anneke die er voor zorgen dat het je aan niets ontbreekt. Tot de volgende keer.

Alleen gereisd in december 2019

• 9Wim & Els07-01-2020

Wij zijn echt blij verrast na ons verblijf!!

Een geweldig klein opgezet resort met Nederlandse eigenaren. Wij komen al vijf jaar op Bali en dit resort stond op mijn verlanglijstje. Wij zijn via via aan dit adres gekomen. Anneke en Bert zijn ongelofelijk vriendelijk. Zeer behulpzaam en wat ons op viel was dat er tijdens ons december (2019) verblijf wat alleenstaande ouderen waren die ze echt in de watten leggen. Het resort ligt net iets buiten het drukke toeristen centrum maar met de fiets eenvoudig te bereiken. Tijdens ons verblijf veel gebruik gemaakt van de fietsen. Wees niet bang om mis te grijpen.....ze hebben er voldoende. Ook complimenten voor de dames die je voorzien van een heerlijk ontbijt en zorgen voor een op en top schone accommodatie. Een echt voordeel is de veranda waar je heerlijk kan zitten. Deze accommodatie is een echte aanrader!!!

Gereisd met partner in december 2019

• 2019
    10Familie van Baak15-12-2019

Aanrader!!

Afgelopen november voor het eerst op aanraden van vrienden naar Villa Tanjung Mas afreist voor een kleine drie weken. Na een zeer vriendelijk ontvangst en een gezellige rit van de AirPort naar het resort, kwamen we in een werkelijk paradijs! De huisjes zijn voorzien van alle luxe, een goed gevulde koelkast en vers fruit, ook aan de kids was gedacht. Iedere ochtend een verrassend ontbijt bij ons eigen huisje. Bij het verkennen van het eiland helpen Bert en Annie met alles, ze kennen alle hot spots. Ook hebben we een te gekke scooter tocht gemaakt, zelfs de huurscooter werd geregeld. Op en top vakantie! Gelijk weer geboekt voor volgend jaar :-)

Gereisd met jonge kinderen in november 2019

• 10Tamara09-12-2019

Een bijzonder plekje op aarde

Woorden schieten tekort voor dit mooie plekje op Bali. Daar zit je dan, thuis weer op de bank in het regenachtige Nederland. Heimwee naar dat wat meer dan een bijzondere vakantie was op het resort Villa Tanjung Mas, onder leiding van Albert en Anneke. Ik ben aan het bedenken wat ik kan schrijven, maar wat als als alles al gezegd is en ook meer dan mijn verwachting heeft overtroffen. Een aanrader ook voor diegene die alleen (willen) reizen. Uniek in gastvrijheid. Dankjewel Albert en Anneke ‘KEEP ON THE GOOD WORK’

Alleen gereisd in november 2019

Bungalow Villa Tanjung Mas info