27 tips over Bungalow Villa Tanjung Mas

• Wim en Frances, 10-03-2020 Rapporteren

Wij gaan dit jaar voor de vierde keer. Je kunt op Bali fantastisch duiken. Dit bij de Nederlandse duikbasis Joe’s gone diving. Verblijven dan bij Anneke en Albert in villas tanjung mas. In Sanur

• Edwin Poelwijk, 24-06-2014 Rapporteren

Eten bij de jongens van Beach Breeze,een aanrader!!! Gezellig

• Madelon Snelleman, 26-11-2013 Rapporteren

Neem alleen het hoognodige mee en ga lekker shoppen bij o.a Hardy's. Kleding laten wassen, goedkoop en komt kastklaar terug.

• Edwin, 04-05-2014 Rapporteren

Tanjung Mas ligt niet ver van de luchthaven, waardoor je snel na aankomst in Denpasar, lekker in het zwembad kan duiken en bijkomen van de reis. Het ligt centraal gelegen voor het bezoeken van allerlei highlights waarbij Anneke en Albert je graag willen helpen.

• Tonny en Marja, 23-05-2014 Rapporteren

Anneke en Albert kunnen veel tips geven, zij weten veel over Bali. Ook op pad gaan met gids Yassa is een aanrader. Hij neemt alle tijd en laat je de mooiste plekjes van Bali zien. Sanur op de fiets ontdekken is een uitdaging (met alle scootertjes) maar erg leuk om te doen. Een strandwandeling van Seminyak naar Legian is heerlijk, langs het strand met de hoge golven. Op de locale markt in Denpasar kun je de mooiste dingen kopen voor weinig geld, kom dus met een bijna lege koffer.

• Tineke Ludikhuize, 09-03-2014 Rapporteren

Anneke en Albert doen alle moeite om "nieuwkomers" met raad en daad bij te staan.

• Paul Hofman, 05-12-2012 Rapporteren

De hollandse eigenaren kunnen voortreffelijke heerlijke eetgelegenheden aanraden. Ook regelen zij een gids of een taxi als je ergens naar toe wil. Bali is een prachtig eiland met veel fraaie bezienswaardigheden waaronder de fraaie rijstvelden.

• Maggie en Rob , 13-11-2012 Rapporteren

Onze tip voor andere reizigers: laat het allemaal heerlijk op je afkomen en geniet van elke minuut. Vertel aan Anneke en Albert je wensen mbt sightseeing en/of cultuur/ uitgaan/ shopping/ beach etc.. en zij geven jou de adviezen die bij jouw wensen passen.

• Robert en Karin, 23-11-2012 Rapporteren

Zwemmen met dolfijnen, Olifanten trip in Bakas.

Je kunt je kleren dagelijks laten wassen (ca. 0,08 eur per kledingstuk !).

Gebruik de fietsen om Sanur en het strand te ontdekken.

• Martin, 12-06-2013 Rapporteren

Vraag naar Yassa als chauffeur hij weet heel veel en kan je alles over Bali laten zien en vertellen.

• Jolanda van Laarhoven, 05-09-2012 Rapporteren

Om te weten hoe alles is...ga zéker naar Villa Tanjung Mas en je zult zelf ervaren wat ik nu zo mis. Mijn gevoel heeft mij niet bedrogen en als het zou kunnen zou ik zeker weer terug gaan naar Villa Tanjung Mas. Mochten er vragen zijn die je aan mij wil stellen vraag dan mijn mail adres op bij Anneke en Albert zodat je mij kan mailen.

• Kim ten Bohmer, 02-09-2012 Rapporteren

Vraag voor een spa behandeling bij de eigenaren. Ze weten een geweldig adresje

• jabami, 22-05-2012 Rapporteren

Anneke en Bert kunnen een ieder persoonlijk adviseren qua cultuur, bezienswaardigheid, nachtleven, restaurantjes, enz. als men dat wil. Wij hebben daardoor een aantal kleurrijke, culturele, muzikale dagen en avonden beleefd. Daarnaast bleef alle tijd voor een eigen fiets- of wandeltochtje en/of wegdromen rondom het strand van Sanur.

• Freek, 03-07-2012 Rapporteren

De beste tips geeft (eigenaar) Albert je. Hij kent het eiland als de beste en weet ook de minder bekende plekken, die het bezoeken meer dan waard zijn. Pura Tirta Empul is een must-see. Eveneens hebben we ook een paar avonden genoten van verse vis eten aan het strand bij Jimbaran, terwijl je de zonsondergang in de zee op rij 1 aanschouwt.

• Ronald van Dijk, 26-03-2012 Rapporteren

Ga je op vakantie naar Balie en je wilt wat huren ga kijken als je daar bent dan heb je geen spijt achteraf er is altijd wel iets te huur wat wel bevalt

• mister_evert, 23-04-2010 Rapporteren

Gewoonweg een aanrader voor iedereen die op Bali wil relaxen zonder al teveel gedoe en dat alles voor een zeer concurrerende prijs. Top-zwembad en top-bungalow(s).

• Ella en Jan, 11-09-2014 Rapporteren
    • Geen multi chargers nodig. De bungalows zijn voorzien van meer dan voldoende stopcontacten.
    • Geen gesjouw met boodschappen. De kleine goed gevulde koelkast wordt automatisch bijgevuld door de crew.

• Angie Bezoet de Bie, 17-01-2015 Rapporteren

Ze hebben een mooie map waar heel veel in staat over wat er te doen is. En een goeie gids ,wij waren met Made brengt je overal .Mijn man heeft genoten van de mooiste trip met Bert en Roy.

• chiel, 09-05-2015 Rapporteren

Wil je tips? Anneke en Albert hebben altijd een prima suggestie. De massageplek is heerlijk, hun chauffeurs zijn klasse, en culinair weten ze altijd de plekjes aan te wijzen.

• Arnold en Anita Middelberg, 24-03-2015 Rapporteren

Een groot voordeel is, dat Albert en Anneke nederlands spreken en maak daar gebruik van om de mooiste en niet toeristische plekken ook te zien op Bali want zij weten erg veel van het prachtige eiland en kunnen de beste tips geven.

• Johanneke, 21-08-2014 Rapporteren

Mijn tip is om hier gewoon te boeken! Je zult zeker geen spijt krijgen!

• Monica Groenewege, 05-05-2015 Rapporteren

Bezoek eens het leMajeur museum!Daar krijg je een idee hoe een liefde bloeide in het Bali van weleer!

• P. de Boer, 29-06-2015 Rapporteren

Het eiland verkennen met Jasar is geweldig, een perfecte gids die nog het echte Bali kan laten zien.

• Catharina Camphuis, 01-08-2014 Rapporteren

Blijf zo lang mogelijk in Villa Tanjung Mas, maar ga ook voor een paar dagen richting Lovina. Daar is het ook erg mooi, maar heel anders en erg rustig. Ik zou zeggen ga daar 5 dagen heen en dan weer gauw terug naar Villa Tanjung Mas. Huur een auto met chauffeur. Echt de moeite waard. Zo kom je heel veel van Bali te zien en over hun gewoontes en leven.

• Jos, 05-07-2015 Rapporteren

Vanuit Villa Tanjung Mas kun je met een goede chauffeur/gids het eiland verkennen. We zijn op mooie plekken geweest, waar je zonder gids niet komt.

• Willemien en Leo, 01-11-2014 Rapporteren

Tips: fietsen naar het centrum van Sanur, onderweg Italiaans ijsje eten, winkelen en terug langs het witte strand met mooie eettentjes, geweldige ervaring!

• Neco7312, 21-03-2015 Rapporteren

Maak gebruik van de gratis fietsen. Op fietsafstand kun je alles vinden op gebied van ontspanning, horeca, strand etc etc.