Bungalow Villa Tanjung Mas

Bungalow Villa Tanjung Mas
9,7

26 tips over Bungalow Villa Tanjung Mas

Jos, 5-7-2015
Vanuit Villa Tanjung Mas kun je met een goede chauffeur/gids het eiland verkennen. We zijn op mooie plekken geweest, waar je zonder gids niet komt.
P. de Boer, 29-6-2015
Het eiland verkennen met Jasar is geweldig, een perfecte gids die nog het echte Bali kan laten zien.
chiel, 9-5-2015

Wil je tips? Anneke en Albert hebben altijd een prima suggestie.

De massageplek is heerlijk, hun chauffeurs zijn klasse, en culinair weten ze altijd de plekjes aan te wijzen.

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Tanjung Mas voor je op een rij gezet:

Monica Groenewege, 5-5-2015
Bezoek eens het leMajeur museum!Daar krijg je een idee hoe een liefde bloeide in het Bali van weleer!
Arnold en Anita Middelberg, 24-3-2015
Een groot voordeel is, dat Albert en Anneke nederlands spreken en maak daar gebruik van om de mooiste en niet toeristische plekken ook te zien op Bali want zij weten erg veel van het prachtige eiland en kunnen de beste tips geven.
Neco7312, 21-3-2015
Maak gebruik van de gratis fietsen. Op fietsafstand kun je alles vinden op gebied van ontspanning, horeca, strand etc etc.

Angie Bezoet de Bie, 17-1-2015

Ze hebben een mooie map waar heel veel in staat over wat er te doen is.

En een goeie gids ,wij waren met Made brengt je overal .Mijn man heeft genoten van de mooiste trip met Bert en Roy.

Willemien en Leo, 1-11-2014
Tips: fietsen naar het centrum van Sanur, onderweg Italiaans ijsje eten, winkelen en terug langs het witte strand met mooie eettentjes, geweldige ervaring!
Ella en Jan, 11-9-2014

- Geen multi chargers nodig.

De bungalows zijn voorzien van meer dan voldoende stopcontacten.

- Geen gesjouw met boodschappen.

De kleine goed gevulde koelkast wordt automatisch bijgevuld door de crew.

Johanneke, 21-8-2014
Mijn tip is om hier gewoon te boeken! Je zult zeker geen spijt krijgen!