Bungalow Villa Tanjung Mas

Bungalow
Bungalow Villa Tanjung Mas
9,9

Omschrijving
Wakker worden bij Villa Tanjung Mas op Bali doe je onder je buitendouche, waarna je heerlijk kunt ontbijten op het terras van je bungalow. Zorg zeker eens dat je rond 15:00 op het park bent voor de teatime. Koel af in het zwembad of pak gratis de fiets om de omgeving te verkennen. Bijvoorbeeld via het fietspad langs het strand.

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Tanjung Mas voor je op een rij gezet:

Laatste review

Marijne,
14-12-2018

Villa Tanjung Mas is een klein paradijsje met de liefste mensen die je graag alle tips willen geven. De bungalows zijn mooi en gezellig ingericht, de badkamer is mooi en schoon. Het ligt overal super dichtbij, een leuk centrum met gezellige winkeltjes, een mooi strand met leuke beachclub of juist een echt balinees tentje. Het is een warme gezellige plek en als je er een keer bent geweest wil je zeker weten terug komen. Wij raden iedereen aan als je in Bali bent en je bent opzoek naar rust en gezelligheid om naar het mooie Villa Tanjung Mas te gaan in Sanur!

245 reviews over Bungalow Villa Tanjung Mas in het Nederlands

Marijne,
14-12-2018

Nergens is het zo top

Plonie,
25-11-2018

Hier komt een mens tot rust en heb je echt het gevoel van vakantie.na hier geweest te zijn kan ik er weer tegen aan.

Anneke en albert zijn super en regelen alles voor je als je dat wil.ook het personeel zijn schatten.dus vakantie om nooit te vergeten.

Tanjung Mas voelt iedere keer weer als thuiskomen

Paul en Monique,
18-11-2018

Wij zijn in November voor de 6e keer te gast geweest bij Villa Tanjung Mas , wat hebben wij weer genoten van de gastvrijheid in ons paradijsje . De bungalows zijn super , een heerlijke buitendouche en natuurlijk iedere dag een heerlijk ontbijt op het terras bij de bungalow . Even op de fiets van Tanjung Mas naar Sanur , heerlijk . Wij hebben weer een prima vakantie gehad bij Anneke en Bert , en hebben natuurlijk al weer een volgende vakantie geboekt naar “ ons” paradijsje . Anneke , Bert en team , wij zijn alweer aan het aftellen naar ons volgende bezoek .

Op en top gastheer en gastvrouw, niets is teveel. Super plek centraal gelegen, je kan hier overal naartoe. We hadden via de gastheer een scooter gehuurd en gelijk maar de hele periode gehouden. Met Albert en vriend Roy een prachtige tocht naar de krater en grootste meer gemaakt. Roy wist veel te vertellen over de historie en de bijzondere dingen, zoals de speciale vogels die in een straat in de binnenlanden elke avond neerstrijken, nergens anders. Mooi Bali gezien, we komen terug.

Alles is er, zwembad, koelkasten, fietsen die je zo kan pakken en als je er om 15.00 uur bent is het tea-time en wordt er een heerlijk kopje thee gebracht door een van de lieve dames met zelfgebakken cake. We zijn verwend.

Een dikke 10

Janny,
17-11-2018

Wij dachten hier een aantal dagen te blijven, zijn na ons uitstapje naar Het eiland Nusa Lembongan, weer graag terug gekomen. Het is fijn hier te zijn, Bert en Anneke weten de adresjes, dragen tips aan en het ontbreekt hier aan niets.

Lekker koud water, koffie/thee, koelkastje Met van alles erin.

Wij hebben zelf een B&B er letten op andere dingen dan de gemiddelde gast, maar ze hebben de proef cum laude doorstaan. Tuurlijk hebben we tips, maar er moet toch wel iets zijn.

OW ja, je kan zo een fiets pakken, straatje uit en je bent bij het strand. Het fiets/loop pad is 5 km hielemaal langs het strand, met allemaal leuke tentjes.

Om nooit te vergeten

Conny,
16-10-2018

Mijn vakantie is weer super genieten met mijn familie hier .

Alles weer tot de puntjes verzorgd en het personeel is enorm behulpzaam en vriendelijk.dus zeker weer voor herhaling volgende keer.het is dat ik geen 11 kan geven vd punten anders had ik het gedaan.

Zo goed dat wij wederom hebben geboekt.

Familie Halkema,
10-10-2018

Het verblijf op dit fantastische resort is uitmuntend. De accomodaties zijn perfect en de verzorging door het management is grandioos. Reden voor ons om volgend jaar weer te boeken.

Marian,
22-9-2018

Na veel goede recenties gelezen te hebben, naar Villa Tanjung Mas geweest.

Nou er was niets overdreven, een waar paradijs.

Prachtige tuin.. prachtige bungalows waar echt alles aan gedacht is.. heerlijk zwembad. Fietsen die je gewoon kan pakken waarmee je naar het strand en de stad kunt . We gaan zeker terug!!

Geweldig!

Marit,
9-9-2018

Wat moet ik nog toevoegen aan alle superlatieven in vorige recensies. Alles wat daar geschreven is, is waar! Een paradijs....

Wat kun je verwachten: aandacht, raadgeving en reserveringsservice van Albert en Anneke, heerlijk ontbijt uitgeserveerd bij de villa, middagsnackje met thee, taxi service, fantastische omgeving, heerlijke ruime villa, alles goed onderhouden, lieve gul lachende medewerkers, gratis gebruik van fietsen, een heerlijk zwembad, te veel om op te noemen...... Wij hadden geen betere afsluiting van onze rondreis door Bali kunnen hebben.

Onvergetelijke vakantie!

Svetlana Borissevitch,
17-8-2018

Wat een geweldig verblijf bij Albert en Anneke. Prachtige groene oase in Sanur. Wat een mooie tuin en mooi ingerichte bungalows die met veel liefde zijn aangelegd en ingericht. Mooie details ook. Erg schoon. Extraatjes, bijvoorbeeld heerlijke wierook, thee in de middag en heerlijke loempia. Je voelde je daar zo welkom en thuis.

Anneke en Albert zijn hele lieve mensen en het personeel is ook zo aardig. Alle onze wensen waren met aandacht vervult ! Alles werd voor ons geregeld, uitstapjes, massage, restaurant , taxi en veel meer!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Villa Tanjung Mas in Sanur, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Villa Tanjung Mas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.