Bungalow Villa Tanjung Mas

Bungalow
Bungalow Villa Tanjung Mas
9,7

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Tanjung Mas voor je op een rij gezet:

232 reviews over Bungalow Villa Tanjung Mas in het Nederlands

Om nooit te vergeten

Conny
1-6-2018

Alles is super geregeld echt top

Fantastische

Fred en Ria
15-4-2018

Het was de eerste keer dat wij op bali verbleven. Na lang zoeken waren we uitgekomen bij villa tanjung mas in Sanur. Dat was een gouden greep. Nog nooit zo ,n fijne, mooie, locatie gehad tijdens andere vakanties. Wij voelden ons er gelijk thuis. Mooie schone bungalow met fijn terras. Fijne lieve mensen die inderdaad alles voor je doen. Geen een recensie is overdreven ze kloppen allemaal. Ook wij zouden graag weer teruggaan naar Anneke en Bert en het lieve personeel. Mooie tochten gemaakt met onze lieve chauffeur ook door Anneke geregeld.

Bali is werkelijk prachtig

Anneke en Bert nog bedankt voor alle goede zorgen en tot ziens

Dikke kus voor jullie

Fred en Ria

Een paradijsje op een paradijselijk eiland!

Maggie
10-2-2018

Kleinschalig B&B met alle luxe en comfort en vooral heel veel oprechte gastvrijheid van Anneke en Albert. Van aankomst tot vertrek een geweldige verblijf gehad. Je hebt hier geen last van de drukte, maar op de fietsen ben je als je dat wilt binnen een kwartiertje bij de vele winkels, eettentjes en ....het langgerekte zandstrand. De accommodaties zijn een 10+ want werkelijk alles is aanwezig. Het zwembad is geweldig en juist omdat het zo kleinschalig is, is er altijd plek om heerlijk te zonnen en te genieten. Wat deze bestemming heel bijzonder maakt zijn de gastvrouw en gastheer. Als gast wordt je door Albert opgehaald en ook weer gebracht naar het Vliegveld. Anneke is een top gastvrouw en staat werkelijk altijd voor je klaar en niets is haar teveel. Volgende maand gaan we binnen 5 jaar voor de 4de maal naar Villa Tanjung Mas. We kunnen niet wachten!!

Piet en Nel
    6-2-2018

Een paradijsje in Sanur,

Een 10 en een griffel voor Anneke en Bert en hun lieve personeel, elke morgen verwend worden door gooooodmorning how are you today en dan een heerlijk ontbijt ,om van te genieten.

Niets is Anneke en Bert teveel ,dagje weg ze regelen een privé taxi en de chauffeur is een waardevolle gids en laat je alle mooie plekjes zien op Bali , wil je iets speciaals hij luisterd en kijkt of hij het kan vinden of doen.

Al met al een heerlijk kleinschalig resort een plekje om tot rust te komen,vertroeteld te worden en te genieten.

We zullen graag terugkomen bij dit geweldige lieve echtpaar.

Anneke en Bert bedankt.

Geweldig het is een paradijs op aarde.

Martin Ridderbeks
    9-1-2018

Alles was geweldig zowel het resort als de eigenaren en zeker niet te vergeten het personeel. Ze doen er alles aan om het naar je zin te maken, niets is hun teveel of te lastig.

Anneke, Albert, Ika, Wajan, Ati, Dimas, Femi en Matheus bedankt voor deze super vakantie.

Grandioos! Toplocatie

Paul en Carla
    1-12-2017

Ligging, Locatie, Top gastvrouw en gastheer. Kortom een ideale locatie voor een top vakantie.

Fantastisch!

Frans en Elly van Hal
    24-11-2017

Dit is echt een geweldig plekje !! Zo sfeervol en knus. En Albert en Anneke zijn schatjes en heel goede gastheer en gastvrouw. Ook de staff is geweldig vriendelijk. Wat moeten we nog zeggen. Wij zijn hier deze vakantie nog een keer terug gegaan, omdat we ons hier zo welkom voelden. Echt super! Een aanrader , wij komen hier zeker terug.

Wij hebben een geweldig verblijf gehad

Ineke Hornung
    21-10-2017

Mooie plek, geweldige verzorging, erg schoon, Albert en Anneke geven je het gevoel hebben dat je bij familie op bezoek bent. Het was er fantastisch

Wederom geweldig

Rob en Mirjam
    20-10-2017

Afgelopen september voor het 3e jaar op rij een bezoek gebracht aan Albert en Anneke. En het voelde als thuiskomen. Elke ochtend kwam de enthousiaste Ika vragen hoe je je eitje wilde, en 15 min later stond er weer een heerlijk ontbijt op je veranda. Overdag heerlijk op het fietsje naar het strand om te ontspannen, en aan het eind van de middag nog even een frisse duik in het zwembad. S'Avonds heerlijk uit eten bij een van de vele restaurants (vraag Bert of Anneke voor tips!) Wil je een dagtrip maken, geef het aan bij Anneke en ze zoekt een leuke gids voor je.

Al met al weer een heerlijke vakantie, en we kunnen niet wachten om weer terug te keren naar het heerlijk Bali!

Perfecte uitvalbasis om Bali te verkennen

Jos Hendrix
    16-10-2017

De bungalows zijn smaakvol ingericht en liggen in een groene omgeving met veel privacy. De tuin met het grote zwembad zijn een lust voor het oog.

Anneke en Albert hebben altijd goede tips voor uitstapjes en restaurants.

De staff is erg vriendelijk en behulpzaam.

Met de fiets ben je in 10 minuten in Sanur met veel heerlijke restaurants en leuke winkeltjes.

Vanuit Villa Tanjung Mas, kun je met erg vriendelijke gidsen mooie dagtochten maken.

Wij gaan nooit terug naar dezelfde plek, voor Villa Tanjung Mas hebben we een uitzondering gemaakt. We waren er twee jaar geleden ook. Het was weer super!! Dank.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Villa Tanjung Mas in Sanur, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Villa Tanjung Mas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bungalow Villa Tanjung Mas scoort een 9.7 uit 10 op basis van 234 reviews.