Bungalow Villa Tanjung Mas

Zoover gold Award 2019

Bungalow info

Meer bungalow info
Tonen op kaart

Wakker worden bij Villa Tanjung Mas op Bali doe je onder je buitendouche, waarna je heerlijk kunt ontbijten op het terras van je bungalow. Zorg zeker eens dat je rond 15:00 op het park bent voor de teatime. Koel af in het zwembad of pak gratis de fiets om de omgeving te verkennen. Bijvoorbeeld via het fietspad langs het strand.

290 reviews over Bungalow Villa Tanjung Mas

• 9Wim & Els07-01-2020

Wij zijn echt blij verrast na ons verblijf!!

Een geweldig klein opgezet resort met Nederlandse eigenaren. Wij komen al vijf jaar op Bali en dit resort stond op mijn verlanglijstje. Wij zijn via via aan dit adres gekomen. Anneke en Bert zijn ongelofelijk vriendelijk. Zeer behulpzaam en wat ons op viel was dat er tijdens ons december (2019) verblijf wat alleenstaande ouderen waren die ze echt in de watten leggen. Het resort ligt net iets buiten het drukke toeristen centrum maar met de fiets eenvoudig te bereiken. Tijdens ons verblijf veel gebruik gemaakt van de fietsen. Wees niet bang om mis te grijpen.....ze hebben er voldoende. Ook complimenten voor de dames die je voorzien van een heerlijk ontbijt en zorgen voor een op en top schone accommodatie. Een echt voordeel is de veranda waar je heerlijk kan zitten. Deze accommodatie is een echte aanrader!!!

Gereisd met partner in december 2019

• 2019
    10Familie van Baak15-12-2019

Aanrader!!

Afgelopen november voor het eerst op aanraden van vrienden naar Villa Tanjung Mas afreist voor een kleine drie weken. Na een zeer vriendelijk ontvangst en een gezellige rit van de AirPort naar het resort, kwamen we in een werkelijk paradijs! De huisjes zijn voorzien van alle luxe, een goed gevulde koelkast en vers fruit, ook aan de kids was gedacht. Iedere ochtend een verrassend ontbijt bij ons eigen huisje. Bij het verkennen van het eiland helpen Bert en Annie met alles, ze kennen alle hot spots. Ook hebben we een te gekke scooter tocht gemaakt, zelfs de huurscooter werd geregeld. Op en top vakantie! Gelijk weer geboekt voor volgend jaar :-)

Gereisd met jonge kinderen in november 2019

• 10Tamara09-12-2019

Een bijzonder plekje op aarde

Woorden schieten tekort voor dit mooie plekje op Bali. Daar zit je dan, thuis weer op de bank in het regenachtige Nederland. Heimwee naar dat wat meer dan een bijzondere vakantie was op het resort Villa Tanjung Mas, onder leiding van Albert en Anneke. Ik ben aan het bedenken wat ik kan schrijven, maar wat als als alles al gezegd is en ook meer dan mijn verwachting heeft overtroffen. Een aanrader ook voor diegene die alleen (willen) reizen. Uniek in gastvrijheid. Dankjewel Albert en Anneke ‘KEEP ON THE GOOD WORK’

Alleen gereisd in november 2019

• 10Wim & Wilma08-12-2019

Voor ons elke keer weer een paradijs

Dit is echt een top locatie , super bungalow met heerlijke besloten tuin en zwembad de verzorging is fantastisch. Eigenlijk willen we er niet zoveel over zeggen over dit stukje paradijs in Sanur. Daar het anders steeds moeilijker gaat worden om te boeken. Sanur is nog een van de weinige authentieke badplaatsen op Bali.

Gereisd met partner in november 2019

• 10Zussen02-12-2019

Mooie plek om te verblijven,alles is er aanwezig van mooie bungalow tot zwembad. Top personeel en fantastische mensen die alles kunnen vertellen over elk mooi plekje. Wil je rust of zoek de drukte op alles is mogelijk. Dank aan Anneke en Albert en natuurlijk de meisjes en de tuinman en de nacht wakers jazeker die zijn er ook elke avond en nacht..

Wij komen zeker weer

Gereisd met vrienden in december 2019

• 10Anita27-11-2019

Toppertje

Een heerlijk verblijf gehad bij Anneke en Albert in villa Tanjung Mas. Mooie schone verblijven, er is aan alles gedacht. Heerlijk ontbijt op het terras. Fijn zwembad. Fiets ter beschikking, makkelijk om naar de stad of het strand te gaan. Persoonlijke aandacht en bruikbare tips

Gereisd met partner in november 2019

• 10Plonie bersee19-11-2019

Top helemaal uitgerust

Dit was de vierde keer dat ik hier mocht verblijven.het is niet te vertellen hoe je hier tot rust komt.even met de taxi die anneke regeld heeft naar de mooie winkels .of even bij de lokale mensen langs.alles is mogelijk.het personeel is erg beleefd en behulpzaam.als je iets niet weet dan helpt iedereen die aanwezig is. Anneke en bert en personeel erg bedankt voor deze fijne dagen

Gereisd met vrienden in november 2019

• 10Conny baak19-11-2019

Geweldig

Je weet niet wat je mee maakt .zo mooi en schoon en gastvrij. Het is een paradijs op aarde .zo voelt dat. Alles is aanwezig en anders kan je het vragen .personeel en anneke en bert staan altijd voor de gasten klaar. Dus zeker nogmaals hier heen. Nu 3 keer dit jaar geweest en nog niet alles gezien . Bedankt allemaal .

Gereisd met vrienden in november 2019

• 10Neco17-11-2019

Het ontbreekt je werkelijk aan niets hier!

In Villa Tanjung Mas is het fantastisch om te verblijven. Het ontbreekt je werkelijk aan niets. Een weelderige tuin vol met bloemen, een heerlijk groot zwembad maar vooral fijne ruime bungalows. Ze worden keurig schoongehouden en zijn voorzien van goed werkende airco's en fijne grote kwaliteitsbedden. Iedere ochtend krijg je een uitgebreid ontbijt, geserveerd op je eigen terras! Bij een langer verblijf tref je het zeker, want dan bakt Anneke eigenhandig een paar zalige hollandse pannenkoeken als extra. Zoek je een zorgeloos vakantieverblijf in Sanur dicht aan de kust, dan heb je die nu gevonden. Anneke en Albert staan al jaren garant voor een fantastisch ervaring op Bali. Dit was niet onze eerste keer bij hen, maar zeker ook niet de laatste keer.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 10Anne en Trienke28-10-2019

Klein paradijs in Sanur

Villa Tanjung Mas is een klein paradijs in Sanur. De bungalows zijn brandschoon en prachtig ingericht en omgeven door een weelderige groene tuin waardoor je veel privacy hebt. Bij het zwembad is het ook heerlijk toeven en kun je zowel van de zon als van schaduw genieten. Anneke en Albert zijn een voortreffelijke gastvrouw en gastheer. Ze helpen je met alle vragen die je maar hebt en kunnen je altijd van goede raad voorzien. Wil je een dagje op stap met een privé chauffeur? Ze regelen het voor je. 'S ochtends krijg je het ontbijt op je veranda geserveerd en elke dag wordt je huisje schoongemaakt. Ook tussen de middag kun je iets te eten bestellen, als je een dagje lekker wilt luieren bij het zwembad of op je veranda. 'S middags wordt er ook weer wat lekkers bij de thee gebracht. En wil je naar het strand of 's avonds een leuk restaurantje zoeken dan kun je gewoon de fiets pakken. Wij zijn inmiddels 4 keer geweest en komen zeker terug!

Gereisd met partner in september 2019

26 tips over Bungalow Villa Tanjung Mas

• Edwin Poelwijk, 24-06-2014

Eten bij de jongens van Beach Breeze,een aanrader!!! Gezellig

• Madelon Snelleman, 26-11-2013

Neem alleen het hoognodige mee en ga lekker shoppen bij o.a Hardy's. Kleding laten wassen, goedkoop en komt kastklaar terug.

• Edwin, 04-05-2014

Tanjung Mas ligt niet ver van de luchthaven, waardoor je snel na aankomst in Denpasar, lekker in het zwembad kan duiken en bijkomen van de reis. Het ligt centraal gelegen voor het bezoeken van allerlei highlights waarbij Anneke en Albert je graag willen helpen.

4 vragen over Bungalow Villa Tanjung Mas

• Martin Ridderbeks, 06-04-2017

vakantie

Kan iemand mij vertellen hoe ik dit adres moet/kan boeken. Bij voorbaat dank.

pascal, 17-04-2017

Via hun persoonlijke site,een mail sturen en je krijgt bijna direct antwoord. Denk wel om het tijds verschil.

• Rita boltjes, 03-02-2017

Weet iemand of er airco is?

Weet iemand of er airco is

Arie, 31-03-2017

Yep!

• yvonne, 17-07-2016

gratis fiets

is het niet gevaarlijk om daar te fietsen?? ben nogal onzeker op een fiets

Bungalow info

• Aantal personen2 tot 4