Bungalow Villa Tanjung Mas

Bungalow
Bungalow Villa Tanjung Mas
9,7

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Tanjung Mas voor je op een rij gezet:

239 reviews over Bungalow Villa Tanjung Mas in het Nederlands

Zo goed dat wij wederom hebben geboekt.

Familie Halkema
10-10-2018

Het verblijf op dit fantastische resort is uitmuntend. De accomodaties zijn perfect en de verzorging door het management is grandioos. Reden voor ons om volgend jaar weer te boeken.

Marian
22-9-2018

Na veel goede recenties gelezen te hebben, naar Villa Tanjung Mas geweest.

Nou er was niets overdreven, een waar paradijs.

Prachtige tuin.. prachtige bungalows waar echt alles aan gedacht is.. heerlijk zwembad. Fietsen die je gewoon kan pakken waarmee je naar het strand en de stad kunt . We gaan zeker terug!!

Geweldig!

Marit
9-9-2018

Wat moet ik nog toevoegen aan alle superlatieven in vorige recensies. Alles wat daar geschreven is, is waar! Een paradijs....

Wat kun je verwachten: aandacht, raadgeving en reserveringsservice van Albert en Anneke, heerlijk ontbijt uitgeserveerd bij de villa, middagsnackje met thee, taxi service, fantastische omgeving, heerlijke ruime villa, alles goed onderhouden, lieve gul lachende medewerkers, gratis gebruik van fietsen, een heerlijk zwembad, te veel om op te noemen...... Wij hadden geen betere afsluiting van onze rondreis door Bali kunnen hebben.

Onvergetelijke vakantie!

Svetlana Borissevitch
17-8-2018

Wat een geweldig verblijf bij Albert en Anneke. Prachtige groene oase in Sanur. Wat een mooie tuin en mooi ingerichte bungalows die met veel liefde zijn aangelegd en ingericht. Mooie details ook. Erg schoon. Extraatjes, bijvoorbeeld heerlijke wierook, thee in de middag en heerlijke loempia. Je voelde je daar zo welkom en thuis.

Anneke en Albert zijn hele lieve mensen en het personeel is ook zo aardig. Alle onze wensen waren met aandacht vervult ! Alles werd voor ons geregeld, uitstapjes, massage, restaurant , taxi en veel meer!

Schitterend en een super verblijf!

Fam. Koek
12-8-2018

Heel mooi en prachtig aangelegd resort in een tropische tuin met hele mooie ingerichte villa's. Je ziet aan alles dat hier met aandacht en liefde te werk wordt gegaan.

Robert en Anneke zijn hele lieve mensen, die je samen met hun personeel aan alle kanten verzorgen en willen dat je een heerlijke vakantie beleefd.

Na rondgereisd te hebben op Bali, was dit een heerlijke laatste bestemming en wat het echt de kers op de taart. De woorden van mijn jongste dochter waren na een half uur na aankomst al, hier wil ik nooit meer weg en zou ik kunnen wonen!

Paradijs op aarde

Jacqueline
26-7-2018

Paradijs op aarde! Je zegt het weleens maar hier voel je het....het paradijs. Midden in een levendige omgeving en ware design jungle. Waarom een design jungle? Buiten zoveel kleuren en prachtig groen, alles prachtig onderhouden. Binnen, WoW wat een mooie spullen, over alles is nagedacht en het ene meubelstuk is nog mooier dan de andere.

Bert en Anneke zijn zulke lieve mensen, aandacht, gastvrijheid, service is hun samen met het Balinese team op het lijf geschreven. Wat voel je je hier fijn !

Aanrader!

Het is pure verwennerij door gastheer Bert en gastvrouw Anneke.

Zij doen alles wat mogelijk is om je vakantie tot een onvergetelijke droom te maken. Niets is hen te veel.

De bungalows en de villa zijn heel erg luxe. De inrichting is supermooi.

Om nooit te vergeten

Conny
1-6-2018

Alles is super geregeld echt top

Fantastische

Fred en Ria
15-4-2018

Het was de eerste keer dat wij op bali verbleven. Na lang zoeken waren we uitgekomen bij villa tanjung mas in Sanur. Dat was een gouden greep. Nog nooit zo ,n fijne, mooie, locatie gehad tijdens andere vakanties. Wij voelden ons er gelijk thuis. Mooie schone bungalow met fijn terras. Fijne lieve mensen die inderdaad alles voor je doen. Geen een recensie is overdreven ze kloppen allemaal. Ook wij zouden graag weer teruggaan naar Anneke en Bert en het lieve personeel. Mooie tochten gemaakt met onze lieve chauffeur ook door Anneke geregeld.

Bali is werkelijk prachtig

Anneke en Bert nog bedankt voor alle goede zorgen en tot ziens

Dikke kus voor jullie

Fred en Ria

Een paradijsje op een paradijselijk eiland!

Maggie
10-2-2018

Kleinschalig B&B met alle luxe en comfort en vooral heel veel oprechte gastvrijheid van Anneke en Albert. Van aankomst tot vertrek een geweldige verblijf gehad. Je hebt hier geen last van de drukte, maar op de fietsen ben je als je dat wilt binnen een kwartiertje bij de vele winkels, eettentjes en ....het langgerekte zandstrand. De accommodaties zijn een 10+ want werkelijk alles is aanwezig. Het zwembad is geweldig en juist omdat het zo kleinschalig is, is er altijd plek om heerlijk te zonnen en te genieten. Wat deze bestemming heel bijzonder maakt zijn de gastvrouw en gastheer. Als gast wordt je door Albert opgehaald en ook weer gebracht naar het Vliegveld. Anneke is een top gastvrouw en staat werkelijk altijd voor je klaar en niets is haar teveel. Volgende maand gaan we binnen 5 jaar voor de 4de maal naar Villa Tanjung Mas. We kunnen niet wachten!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Villa Tanjung Mas in Sanur, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Villa Tanjung Mas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.