Géén boekingskosten

• 9.8Ruimte

Bungalow info

• Sportfaciliteiten
Meer bungalow info

Wakker worden bij Villa Tanjung Mas op Bali doe je onder je buitendouche, waarna je heerlijk kunt ontbijten op het terras van je bungalow. Zorg zeker eens dat je rond 15:00 op het park bent voor de teatime. Koel af in het zwembad of pak gratis de fiets om de omgeving te verkennen. Bijvoorbeeld via het fietspad langs het strand.

301 Reviews over Villa Tanjung Mas

• 10Frances en Wim14-06-2022

Heerlijke vakantie. Tot de volgende keer!

Wij kunnen aansluiten qua ervaring bij Nicole en Robert. Waren hier voor de 4 e keer. Hebben weer een fantastische vakantie beleefd. Kom gerust naar Bali. Je hoeft alleen je zonnige humeur en je vaccinatiebewijs mee te nemen. De bewoners van Bali zijn heel blij dat je hun prachtige eiland komt bezoeken. Maar het meest idyllische plekje is natuurlijk bij Anneke en Albert. Je wordt hier helemaal in de watten gelegd met ouderwetse wentelteefjes bij het ontbijt, je mag Max Verstappen kijken in hun woonkamer en je neemt een duik in het mooie zwembad. Terima Kasih.

• 10Robert en Nicole13-06-2022

Beste ervaring ooit!!!

In een woord fantastisch. Voordat we aankwamen hadden we al gevraagd of Albert en Anneke een motor konden regelen die klaar stond bij aankomst. Nu voor de derde keer geboekt en we vliegen over 4 uur naar huis. Wat ga ik het hier missen en Albert en Anneke in het bijzonder. Alles was super schoon netjes, geen vraag teveel en we zijn zelf nog meegenomen uit eten. Wederom een geweldige ervaring. Dit keer ook in andere hotels geweest met goede revieuws maar simpelweg niet te tippen aan Villa Tangjun Mass. Albert en Anneke, namens mij en mijn dochter wederom heel erg bedankt voor deze mooie en heerlijke vakantie, jullie vriendelijkheid, behulpzaamheid en simpelweg het zijn wie jullie zijn.

Groet Robert

• 9Carola van den Hamer09-05-2022

Geweldig

Bij Villa Tanjun mas voel je je direct thuis. Het is een waar paradijs met veel groen en kleurige bloemen. De huisjes zijn zeer schoon en het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Iedere ochtend op de verranda van het huisje krijg je een prima ontbijt terwijl je de vogels hoort fluiten. Het zwembad is heerlijk, je kan prima baantjes trekken. Ik ben helemaal tot rust gekomen. Bali is prachtig maar Anneke en Bert die de accomodatie runnen hebben mijn vakantie onvergetelijk gemaakt. Vriendelijk en behulpzaam met goede tips voor uitstapjes. Ik kom hier zeker nog eens terug.

• 9Natuur
  • 10Conny Baak16-04-2022

Geweldig hier.dit zo Gemist

Wat was het weer heerlijk daar . Iedereen zo behulpzaam en vriendelijk. De bungalow was top onderhouden en van alle gemakken voorzien. Anneke en Albert zorgde voor heerlijke tripjes dus veel mogen bewonderen. Ik ben gister thuis gekomen maar mis het nu al. De warmte.heerlijk zwembad.heerlijk ontbijt.lieve personeel.echt te veel om op te noemen.dus nogmaals bedankt voor alles.

• 10Fam. de Graaff11-05-2020

Een paradijsje op Bali, een uitgekomen droom!

Wij waren bij Anneke en Bert toen de "corona tijd" begon en in deze tijd viel ook Nyepi. Wat wij heel belangrijk vonden is dat wij ons veilig voelden. Er werd heel goed met ons meegedacht en we werden op en top verzorgd. Aan alles was gedacht. Iedereen van het team was heel lief en vriendelijk. Het ontbijt was zeer uitgebreid, voor ieder wat wils. 's Middag verraste het personeel ons op thee met een lekker hapje. Dat was een feestje! Als lunch konden we een hapje en een drankje bestellen. De villa, de bungalow, het zwembad alles was heel schoon en verzorgd. In de villa was veel ruimte, daarnaast een groot buitenterras. De mooie tuin en de vogelgeluiden gaven ons een ontspannen vakantiegevoel. Wij waren voor de 2e keer in dit kleinschalig vakantieverblijf. Als je van een paradijsje droomt dan ben je hier aan het goede adres.

• 10Frans en Nelly,22-03-2020

Geweldig verblijf

Wij waren in maart te gast bij Anneke en Bert. Wat een prachtig klein resort. De rust, de ruimte en alles daarom heen gewoon “geweldig” . Anneke en Bert zorgen werkelijk voor alles. Het is ze nooit te veel. Je hoeft maar te kikken en het wordt geregeld. Wij zaten met zijn vieren in de villa en deze was super. Alles was tot in de puntjes geregeld en we zijn niets te kort gekomen. We hebben echt een super vakantie gehad en raden een ieder aan om als je naar Bali gaat dit park te bezoeken. Alle stress valt hier van je af. Wij gaan zeker een keer terug.

• 10Rolf en Wilhelmien21-03-2020

We hadden er een fantastische tijd

Bij de keuze van dit kleinschalig resort zijn we afgegaan op de goede recensies. Onze vakantie bij Anneke en Bert was geweldig. We zaten met ons vieren in de villa, erg mooi ingericht en met een groot terras. De slaapkamers hadden goede bedden. We hebben altijd buiten gezeten en genoten van het uitzicht op de tropische tuin. De weelderige beplanting zorgde voor privacy zodat je je niet gestoord voelde door de andere gasten. Alles was prima verzorgd en Anneke en Bert kwamen elke dag langs om te vragen of ze iets voor ons konden doen. Heel attent en betrokken om de vakantie zo aangenaam mogelijk te maken. Het was ook prettig dat de koelkast goed gevuld was met allerlei drankjes tegen supermarkt prijzen. Het scheelde veel in het doen van boodschappen. De meisjes zorgden elke dag voor een lekker ontbijtje en als we 's middags in het resort waren, voor thee met iets lekkers. Het is een oase van rust, een echte aanrader.

• 10Marjo en Frits01-03-2020

De kers op de taart!!

Totaal 6 weken op Bali, met als Kers op de Taart de laatste 10 dagen bij Anneke en Bert. Een paradijsje op aarde, vooral omdat ze je hier thuis laten voelen en je enorm verwennen! Niets is hen te veel! Personeel is heel erg lief en vriendelijk! Het licht wel iets verder van het centrum van Sanur.

• 10Angie Bezoet de Bie12-02-2020

Heerlijk

Voor de derde keer bij Anneke en Bert.Voor het eerst zonder dochter.Wat een fijne plek,voelt als ons tweede thuis.Alles klopt,mooi rustig,schoon.Fijn personeel.Allemaal even lief.We missen het nu al weer.Voor een ieder die van een klein paradijsje houdt.Die vindt je hier.

• 10Dick en Gerry08-02-2020

Het voelt als thuis komen.

Wij zijn voor de tweede keer te gast bij Anneke en Albert. Mooie schone bungalow met heerlijke veranda. Het fijne is dat je niet midden in de drukte zit, maar in een oase van rust in een prachtige tropische tuin. Met de fiets naar het dorp of naar het strand of gezellig aan het zwembad. Voor uitstapjes heeft Anneke altijd wel tips. Heerlijk wakker worden met een uitgebreid ontbijt is elke dag een feestje. Het is steeds weer een verrassing wat de dames om 15.00 uur als snack presenteren. Anneke, Albert en al de medewerkers krijgen van ons een dikke 10.

Bungalow Villa Tanjung Mas info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden