Hotel Vila Shanti Resort

Hotel Vila Shanti Resortstersterster

8.3Fantastisch

Indonesië, Bali, Sanur

8.3Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Vila Shanti Resort voor je op een rij gezet:

Tonen op kaart

61 reviews over Hotel Vila Shanti Resort

• 2019
    6Tilly28-06-2019

Geen 8,6 waard!!!

We hadden voor dit hotel gekozen ivm een gemiddelde zooverscore van 8,6. Wat een tegenvaller was dit. De kamers waren donker met oud meubilair, hoek van de douche beschimmeld en temperatuur niet te regelen; airco werkte alleen op de laagste stand en een zeer slecht matras. Ontbijtservice was minimaal, weinig keuze mogelijkheid en iedere dag hetzelfde.

Gereisd met partner in juni 2019

• 8Jan van Beest07-04-2019

Heel relaxd komen zeker terug

Kleinschalig, gemoedelijk, vriendelijk personeel. Beperkt ontbijtbuffet

Gereisd met partner in maart 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 2018
    8Barbara Bock30-10-2018

Fantastisch en voor herhaling vatbaar

Heerlijk hotel met hele ruime, schone kamers. Hotel ligt aan het strand dus ontbijten doe je s'ochtends met een heerlijk uitzicht . Buiten het terrein van het hotel heb je allerlei fantastische restaurants op loopafstand. Het personeel is super! Elke dag worden de kamers gesopt en gedweild. Het eten is er heerlijk en erg goed verzorgd. Vlakbij Sanur heb je Kuta waar je heerlijk kunt shoppen. Zorg voor een goede gids, deze kan je alle belangrijke en mooie stukjes laten zien. Wij hadden een lokale gids. Spreekt redelijk goed Nederlands, is echt fijn om met hem op pad te gaan. Bijvoorbeeld langs de kofffieplantage waar de kopi luak wordt gebrand.

Gereisd met vrienden in januari 2016

• 10Liesbeth Jonkman20-10-2018

Een Topper! Voor herhaling vatbaar!

Awesome!! Echt helemaal TOP! Een kleinschalig hotel in een prachtige tropische tuin direct aan het strand, met een balinese sfeer! Het personeel is fantastisch, superlieve mensen die echt alles doen om de gasten een topvakantie te bezorgen. Iedere dag schoonmaak, schone handdoeken, flesjes water.. toppie hoor! Ondanks andere revieuws vond ik het eten helemaal top, was keuze genoeg, je kon alle kanten op. Kortom een top vakantie en is zeker voor herhaling vatbaar! Thnx Vila Shanti, you rock!:)

Alleen gereisd in september 2018

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 10Liza04-08-2018

Net als thuiskomen! Fantastisch hotel!!

Wat een fijne plek! Kleinschalig hotel en daardoor ook veel persoonlijker. Erg rustig en direct aan het strand. Het zwembad ligt (in tegenstelling tot andere hotels) meer prive bij je hotel. Dus alle strandbezoekers die langslopen kijken niet direct het zwembad in. Het zwembad is erg geschikt voor kleinere kinderen. Apart kinderbad. Het eten is verukkelijk en personeel super vriendelijk. Iedere dag werd ons kamer schoongemaakt en werden we voorzien van schone handdoeken! Ook de massages zijn een aanrader. Het zwembad heeft ook een handdoeken dienst. Wij waren met een groep van 9 waarvan 2 kinderen en we hebben ons hartstikke thuis gevoeld in Vila Shanti! Goed om te weten: in Sanur is er na 22u niet veel meer te beleven! Perfect voor de rustzoekers iets minder voor de avond mens!

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 9T.t.24-06-2018

Heerlijke vakantie in dit fijne hotel!

Heel goed hotel. Prachtige tuin en heerlijk rustig. Kamers zijn heel groot en balkon ook. Ook zeer hygienisch (elke dag wordt schoongemaakt). Personeel is ook heel vriendelijk. Ontbijt is basic maar goed te doen. Heeft een goede centrale ligging in Sanur. Hotel grenst direct aan strand.

Gereisd met partner in mei 2018

• 9Roelof24-04-2018

Geweldig

Mooi klein schalig hotel direct aan zee. De kamers zijn netjes en schoon. Het is niet super de luxe. Een goed ontbijt en een prima restaurant met vriendelijk personeel.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 8Eva19-04-2018

Prima hotel, direct aan het strand.

Het is een prima hotel, niet te groot (46 kamers) en vriendelijk personeel. Het heeft een zwembad maar ligt ook direct aan het strand (lees: ontbijten bij de zee!), dus voor elk wat wils. Hotel heeft prima faciliteiten zoals mogelijkheid voor massage, pedicure maar ook verschillende WiFi punten zodat je overal bereik hebt. Kamers zijn schoon en worden ook elke dag netjes schoongemaakt. Grootste pluspunt vond ik zelf de ligging, zoals gezegd direct aan het strand maar ook midden in het centrum van Sanur. Even winkeltjes bekijken, ergens wat eten of een bezoek aan de avondmarkt, alles is op loopafstand!

Minpunten zijn voor mij de grote hoeveelheid Nederlanders, de anonimiteit (na 2weken herkende het personeel ons nog steeds niet) en hoewel het hotel en de kamer erg schoon waren, Kan dat niet altijd gezegd worden van het beddengoed of de handdoeken (wordt wel meteen opgelost als je het kenbaar maakt).

Gereisd met partner in april 2018

• Oude reviews

8Ellie van Rossum01-03-2017

Fantastisch hotel kleinschalig gezellig top!!

Heerlijk ontbijt voor ieder war wils👍

Gereisd met vrienden in februari 2017

• 10Kitty11-09-2016

Zeer goed en mooi Balinees hotel

Gezellig gemoedelijk klein hotel. Kamer groot, en werden keurig schoongehouden. Personeel erg vriendelijk. Ligging perfect, aan het strand, en aan de andere kant vele restaurants en winkeltjes. Ontbijt prima. Hotel zeer aan te bevelen

Gereisd met partner in augustus 2016

3 tips over Hotel Vila Shanti Resort

• stephania, 25-07-2012

vila shanti goed hotel ontbijt mager .aan de overkant is een winkeltje van een oude vrouw die voor de toeristen een specialen prijs heeft ,je betaald extra veel ga er niet naar toe !!!!

• Daphne, 02-10-2012

Restaurant tips (goedkoop en lekker): Mona Lisa (rechts schuin tegenover hotel), Warung Little Bird (rechts einde van de straat, in de bocht) , Warung Coconut Tree (links richting Hardy's), voor taartjes en gebak naar Smorgas (links richting Hardy's). Duiken met NL begeleiding/eigenaars bij Q-dive in Padangbai.

• Carina van der Heide, 27-11-2011

lekker eten bij mona lisa. je kan rustig eten op de pasar schoon, en lekker, en voor heel weinig geld ! huur is een fiets voor heel weinig geld, zo kan je ook eens de omgeveging verkennen, alleen wel linksverkeer !

3 vragen over Hotel Vila Shanti Resort

• Sylvia, 08-12-2016

paar vraagjes

Hallo iedereen , heb iemand ervaring hoe het weer eind maart is ? komen er veel chinezen in dit hotel ? Wat kost het eten in het centrum van goedkoop naar duur ? alvast bedankt Sylvia

• 1kleinpoppetje, 28-01-2016

kamers

hallo iedereen. weet iemand hoe de gerenoveerde kamers eruit zien ? Zien ze er netjes uit of is het oubollig ? welk km nummer kan ik het beste nemen . Hoe is het ontbijt is lees dat het een beetje karig is , maar voor ons is brood met een ei en wat yoghurt genoeg. En heeft iemand nog een paar tips ., alvast bedankt voor je reactie . Groetjes Sylvia en Frans.

• dorien, 20-05-2011

Handdoekenservice

Hoi, wij gaan komende week naar Vila Shanti: is er een handdoekenservice voor badlakens voor het strand?

Hoor het graag! Groetjes.

• Huishoudelijke apparatuurKluis

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette