8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Vila Shanti Resort voor je op een rij gezet:

61 reviews over Hotel Vila Shanti Resort in het Nederlands

Geen 8,6 waard!!!

Tilly
28-6-2019

We hadden voor dit hotel gekozen ivm een gemiddelde zooverscore van 8,6. Wat een tegenvaller was dit. De kamers waren donker met oud meubilair, hoek van de douche beschimmeld en temperatuur niet te regelen; airco werkte alleen op de laagste stand en een zeer slecht matras. Ontbijtservice was minimaal, weinig keuze mogelijkheid en iedere dag hetzelfde.

Gereisd Met partner in juni 2019

Heel relaxd komen zeker terug

Jan van Beest
7-4-2019

Kleinschalig, gemoedelijk, vriendelijk personeel. Beperkt ontbijtbuffet

Gereisd Met partner in maart 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Fantastisch en voor herhaling vatbaar

Barbara Bock
30-10-2018

Heerlijk hotel met hele ruime, schone kamers. Hotel ligt aan het strand dus ontbijten doe je s'ochtends met een heerlijk uitzicht . Buiten het terrein van het hotel heb je allerlei fantastische restaurants op loopafstand. Het personeel is super! Elke dag worden de kamers gesopt en gedweild. Het eten is er heerlijk en erg goed verzorgd. Vlakbij Sanur heb je Kuta waar je heerlijk kunt shoppen. Zorg voor een goede gids, deze kan je alle belangrijke en mooie stukjes laten zien. Wij hadden een lokale gids. Spreekt redelijk goed Nederlands, is echt fijn om met hem op pad te gaan. Bijvoorbeeld langs de kofffieplantage waar de kopi luak wordt gebrand.

Gereisd Met vrienden in januari 2016

D-reizen

Een Topper! Voor herhaling vatbaar!

Liesbeth Jonkman
20-10-2018

Awesome!! Echt helemaal TOP! Een kleinschalig hotel in een prachtige tropische tuin direct aan het strand, met een balinese sfeer! Het personeel is fantastisch, superlieve mensen die echt alles doen om de gasten een topvakantie te bezorgen. Iedere dag schoonmaak, schone handdoeken, flesjes water.. toppie hoor! Ondanks andere revieuws vond ik het eten helemaal top, was keuze genoeg, je kon alle kanten op. Kortom een top vakantie en is zeker voor herhaling vatbaar! Thnx Vila Shanti, you rock!:)

Gereisd Alleenreizend in september 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Net als thuiskomen! Fantastisch hotel!!

Liza
4-8-2018

Wat een fijne plek! Kleinschalig hotel en daardoor ook veel persoonlijker. Erg rustig en direct aan het strand. Het zwembad ligt (in tegenstelling tot andere hotels) meer prive bij je hotel. Dus alle strandbezoekers die langslopen kijken niet direct het zwembad in. Het zwembad is erg geschikt voor kleinere kinderen. Apart kinderbad. Het eten is verukkelijk en personeel super vriendelijk. Iedere dag werd ons kamer schoongemaakt en werden we voorzien van schone handdoeken! Ook de massages zijn een aanrader. Het zwembad heeft ook een handdoeken dienst. Wij waren met een groep van 9 waarvan 2 kinderen en we hebben ons hartstikke thuis gevoeld in Vila Shanti! Goed om te weten: in Sanur is er na 22u niet veel meer te beleven! Perfect voor de rustzoekers iets minder voor de avond mens!

Gereisd Met vrienden in juli 2018

Heerlijke vakantie in dit fijne hotel!

T.t.
24-6-2018

Heel goed hotel. Prachtige tuin en heerlijk rustig. Kamers zijn heel groot en balkon ook. Ook zeer hygienisch (elke dag wordt schoongemaakt). Personeel is ook heel vriendelijk. Ontbijt is basic maar goed te doen. Heeft een goede centrale ligging in Sanur. Hotel grenst direct aan strand.

Geweldig

Roelof
24-4-2018

Mooi klein schalig hotel direct aan zee. De kamers zijn netjes en schoon. Het is niet super de luxe. Een goed ontbijt en een prima restaurant met vriendelijk personeel.

Prima hotel, direct aan het strand.

Eva
19-4-2018

Het is een prima hotel, niet te groot (46 kamers) en vriendelijk personeel. Het heeft een zwembad maar ligt ook direct aan het strand (lees: ontbijten bij de zee!), dus voor elk wat wils. Hotel heeft prima faciliteiten zoals mogelijkheid voor massage, pedicure maar ook verschillende WiFi punten zodat je overal bereik hebt. Kamers zijn schoon en worden ook elke dag netjes schoongemaakt. Grootste pluspunt vond ik zelf de ligging, zoals gezegd direct aan het strand maar ook midden in het centrum van Sanur. Even winkeltjes bekijken, ergens wat eten of een bezoek aan de avondmarkt, alles is op loopafstand!

Minpunten zijn voor mij de grote hoeveelheid Nederlanders, de anonimiteit (na 2weken herkende het personeel ons nog steeds niet) en hoewel het hotel en de kamer erg schoon waren, Kan dat niet altijd gezegd worden van het beddengoed of de handdoeken (wordt wel meteen opgelost als je het kenbaar maakt).

Gereisd Met partner in Sun Apr 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastisch hotel kleinschalig gezellig top!!

Ellie van Rossum
1-3-2017

Heerlijk ontbijt voor ieder war wils👍

Gereisd Met vrienden in februari 2017

Zeer goed en mooi Balinees hotel

Kitty
11-9-2016

Gezellig gemoedelijk klein hotel. Kamer groot, en werden keurig schoongehouden. Personeel erg vriendelijk. Ligging perfect, aan het strand, en aan de andere kant vele restaurants en winkeltjes. Ontbijt prima. Hotel zeer aan te bevelen

Gereisd Met partner in augustus 2016

• Huishoudelijke apparatuurKluis

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vila Shanti Resort in Sanur, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vila Shanti Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.