Hotel The Alantara

Hotel The Alantara

9.5Fenomenaal

Indonesië, Bali, Sanur

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar The Alantara?

9.5Fenomenaal

9 reviews over Hotel The Alantara

• 2019
      9Roely11-07-2019

Het was een super verblijf. Het is schoon klantvriendelijk. Een mooi zwembad, spa, fitness ruimte. Goed ontbijt altijd verse producten.

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Moon28-06-2019

Onvergetelijk mooi hotel, en prachtig eiland.

Wat een fijn hotel. Mooie kamer, fijn zwembad, heerlijk eten en super vriendelijk personeel. De spa is ook een aanrader. Super genoten van ons verblijf. De pendelbus is handig , maar ook te voet is het te doen naar het centrum of strand.

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Etty Dijkstra18-06-2019

We waren van 20-05-2019 t/m 17-06-2019 waren wij met mijn zus en haar man in het Alantara hotel in Sanur. Goed en Relaxt hotel, de kamers worden goed schoon gemaakt. Bij de 2 de keer wat later op de avond wordt je kamer weer nagekeken . Mocht je in de tussen tijd hebben gedoucht wordt weer nieuwe handdoeken klaar gezet en de gebruikte meegenomen. Ze komen ook regelmatig vragen of alles naar wens was en of wij nog wat nodig hebben. Service ten top en zeer vriendelijk!!! Ik kan dit hotel ook aan iedereen aanraden.

Gereisd met partner in mei 2019

• 10Yori Van sambeeck05-05-2019

Fantastisch hotel

Wauw wat een topverblijf hebben wij gehad in dit hotel. De kamers zijn super het zwembad is fantastisch maar het beste van dit hotel is toch wel het personeel. Ze doen er alles aan om van jou verblijf een ervaring te maken die die je nooit gaat vergeten.

Gereisd met partner in mei 2019

• 10John en Yolanda Henekelman30-04-2019

De parel in Sanur Bali, heet Alantara

Wat is het hier mooi en rustig. En wat werken er een mooie lieve mensen, het s er in een woord geweldig. Net thuis van 13 dagen Alantara Sanur, en wat zijn we er verwent. Niets is het personeel er teveel, het eten is er erg lekker en veel keus. De kamers zijn heel mooi en luxe, en worden met zorg iedere dag schoon gemaakt. Met de shutle of op de fiets naar het centrum, erg goed geregeld. Lief personeel van Alantara, Suksema, Teramakasi en hopelijk tot volgend jaar

Gereisd met partner in april 2019

• 2018
      10Tom s13-12-2018

Geweldig

Kleinschalig, rustig, mooi hotel. Omdat het hotel klein is maak je snel contact met andere reisgenoten. Leuk om de andere reisverhalen en tips te horen.

Uitgebreid ontbijt, mooi zwembad, Het hotel ligt net niet in het centrum. Wat voor ons geen probleem was. Tot 17:00 rijd er een shuttle bus waar je gratis gebruik van mag maken. En na alle drukte, en veel verkeer in het centrum is het fijn dat het hotel in een rustige omgeving ligt. Niets op aan te merken.

Gereisd met partner in december 2018

• 10Sabrina b13-12-2018

Fantastisch! Zeker doen

Wat een top hotel was dit zeg!

Super mooi, groot en schoon zwembad. Genoeg fijne ligbedjes om het zwembad.

De kamers worden 2x per dag gepoetst. Elke dag krijg je 4 gratis flesjes water. Super mooie grote badkamer met regendouche. De kamers zien er netjes en schoon uit. Alles is nog lekker nieuw. Het bed slaapt heerlijk. Ik ben een zeer moeilijke slaper maar totaal geen overlast gehad en dus zonder mijn oortjes kunnen slapen. De buren hoor je niet, dikke muren.

Wij hadden logies ontbijt geboekt via touroperator en vlucht.

Het ontbijt is uitgebreid en heerlijk. Het leuke hiervan is het is geen buffet maar je mag van de kaart bestellen.

Elke dag vanaf 16:00 krijg je in de bar gratis koffie of thee met wat lekkers erbij.

Zeer vriendelijk personeel, niets is ze teveel! Het ligt in een rustige buurt. Wat fijn thuis komen is na een dag excursies.

Twijfel je? Niet doen! Boeken maar!

Gereisd met partner in december 2018

• 10Gita Hessels01-12-2018

Fantastisch komen zeker nog terug.

Hotel is pas 1 jaar oud en de kamers zijn lux en schoon. Personeel is super niks is teveel. Het ontbijt is zeer goed.

Gereisd met partner in november 2018

• 9Liesbeth20-10-2018

Geweldige verblijfsaccomodatie!

Geweldig verblijf gehad. Ruime kamer, badkamer en balkon. Faciliteiten kamer en complex top.

Gereisd met partner in oktober 2018

Hotel The Alantara info