Hotel Tandjung Sari

9,4

47 reviews over Hotel Tandjung Sari in het Nederlands

A arts
19-10-2017

Het oudste hotel van Bali aan de boulevard van sanur heerlijk relext en zeer goede keuken zijn daar al 8x geweest de laatste keer met een vriendin omdat mijn man is overleden

geweldig

Veveka
6-5-2017

Alsof ik ook "Balinese" was..., fantstische sfeer en service.

Wat ik niet goed vond? Dat ik weer weg ging

Geweldig

Lindy
13-7-2013

Wat een bestemming. We gaan ieder jaar naar Bali en ik zou graag in dit hotel verblijven. Helaas is het in de afgelopen jaren erg duur geworden.

Heerlijk rustig maar ga je het terrein af heb je de winkeltjes en restaurants binnen handbereik. Super bungalows en geweldige service.

Ook wij zijn met lokale bevolking op stap geweest en ieder jaar nemen we weer contact op voor nieuwe uitstapjes. Ze zijn goed betrouwbaar en niet duur.

Amazing

Rachel
12-3-2012

Best hotel I have ever stayed. Typical Indonesian with a very high level of service.

De hemel op aarde

Max Brouwers
18-6-2011

Wat een heerlijke vakantie hebben we hier gehad,de mensen hier zijn zo aardig dat je er bijna bang van word zo word je in de watten gelegd.alles aan dit hotel is geweldig hele mooie village bungalow hadden wij heel schoon en men komt zelfs de kamer elke dag sprayen tegen de muggen en schoonmaken.

Als je excursies wilt doen moet je naar Ketut dira vragen hij kan je voor weinig hele mooie plekken op bali laten zien,hij is ontzettend aardig en doet dit met zijn broer.wij zijn bv naar lovina geweest om dolfijnen te spotten zijn om 3 uur 's nachts weggereden en waren om 5.15 in lovina,hebben heel veel dolfijnen gezien was gewoon prachtig om mee te maken.

We hebben ook nog een boot gehuurd om te gaan vissen wij hadden een echte visser bij ons,rien hij en petra komen hier al 4 jr en hebben hier ook een beoordeling achtergelaten.

Hadden een witte tonijn en een dorado ofwel mahi mahi gevangen geweldig.

Nou genoeg redenen om hier naartoe te gaan dus.

Ik wil terug

gr max

ieder jaar weer

t.westdijk
7-6-2011

We komen al sinds 2007 in Tandjung Sari omdat we ons daar thuis voelen.

Alles is geweldig en zo heerlijk ontspannend.

We gaan in 2012 weer, verheugen ons er nu al op

Prachtig authentiek verblijf

robert & josé
11-3-2011

Net terug van 9 dagen Tandjung Sari, we hebben dit als een geweldig verblijf ervaren. We reizen veel dus het ontbreekt ons niet aan ervaring.

We hadden een fantastiche bungalow, brandschoon en fris. Ook de toiletten(en er is zelfs een douge) bij bar/restaurant gedeelte en waar je tevens gebruik van kunt maken als je aan het strand ligt is super,super schoon. Er hangt een rustige onstpannen sfeer dus voor kinderen vindt ik het persoonlijk minder geschikt, die vinden vaak een glijbaan en wat meer vertier leuker denk ik. Het eten is fantastisch. Personeel supervriendelijk en erg behulpzaam, en dat doen ze niet om er een fooitje aan over te houden! Het heeft een prachtige ligging aan een rustig stukje strand.

Vergane glorie

Marc
4-3-2011

Bungalows zijn verouderd, en de 3 bungalows die wij te zien kregen stonken naar vocht en rottend hout. Wij wilden onmiddelijk vertrekken tegen annulatie betaling, zo intriest waren de villa bungalows. Eigenaar heeft ons toen een upgrade gegeven naar een 2-storey bungalow en dit was iets beter, maar ook deze was dringend aan vernieuwing toe. Positief aan dit hotel is zijn ligging op naar het strand toe, en de service van het personeel. Prijs/kwaliteit is dit hotel absoluut zijn geld niet waard.

Prachtig hotel. Charmant klein. Prachtige luxe huisjes met heerlijk bad, buitendouche en lounge bed in de tuin. Mooie aangelegde tuin met hindoeistische beelden. Zeer warm en gastvrij personeel. Je wordt onthaald met een 'gong'. De spa is ook heerlijk! Echt een hotel voor op en top romantiek.

Fantastisch!

Hans en Ans
19-5-2010

Wij zijn sinds gisteren weer terug. Met pijn in ons hart zijn we vertrokken. De bungalows zijn prima, maar niet heel luxe. Geen tv; maar dat is maar goed ook. Je kan heerlijk buiten chillen, buiten douchen en je wordt verwend bij het leven. Ze komen zelfs 's-avonds de luikjes dicht doen, het licht en airco aandoen als je niet thuis bent. Het personeel is erg aardig (en doen dat niet om fooi, want die willen ze liever in de algemene pot) Wij hadden bungalow 17 en hebben het heel erg fijn gehad. Inderdaad; ga bij Made's eten.. Wij hebben een 3-gangenmenu + drinken gehad voor maar 180.000 rupia. (Dus ongeveer 18 euro) Volgend jaar zouden wel weer naar Tjandung Sari willen!

We hebben een aantal aanbieders voor Tandjung Sari voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tandjung Sari in Sanur, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tandjung Sari zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.