Hotel Taman Agung Beach Inn

Indonesië, Bali, Sanur

8.2Fantastisch

12 reviews over Hotel Taman Agung Beach Inn

• 10Judith Smolders17-09-2016

super, relaxt,vriendelijk personeel kortom top!

Er was niets wat niet goed was. Accomodatie was geweldig, super goede bedden, grote badkamers. Huis staat aan de rand van tuin, het is er heerlijk rustig maar in n paar passen sta je midden in het centrum. Het personeel is geweldig, daar kan in menig land een voorbeeld aan nemen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 8Peter mensen02-05-2016

Geweldig

Inwij v erbleven in prive appartement wat van alle gemakken is voorzien en prima de luxe is ingericht Iedere dag zijn de lakens verschoond en is de kamer schoongemaakt . Het hotel ligt niet aan de doorgaande weg wat erg rustig is een in een soort park wat de naam aangeeft. Zwembaden zijn heerlijk, personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Hebben tijdens ons verblijf gebruik mogen maken van nederlandssprekende gids " gouden gids van bali" wat een schot in de roos was

Gereisd met partner in april 2016

• 8Dennis aukema12-08-2015

Prima hotel!

Voor het eerst dit jaar in dit hotel verbleven. Goede ontvangst, prima kamer, zwembad en zeer leuk ingericht knus complex. Klein nadeel vonden wij het ontbijt wat niet erg uitgebreid was maar prima om de dag mee te beginnen. Helaas kwamen wij er achter na vertrek uit het hotel dat er aantal spullen zijn ontvreemd. We missen een aantal t-shirts en zwembroeken. Dit maakt dat wij hier niet meer zullen verblijven in de toekomst. Als je besluit toch besluit om in hotel te gaan verblijven zorg er dan voor dat je je belangrijke spullen hoed opbergt en check elke keer na de schoonmaak je spullen!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 10Marianne van den berg16-07-2013

Het Hotel is centraal gelegen en rustig

Begin 2013 heeft het Hotel zijn kamers gerenoveerd, nieuwe bedden matrassen ,en de badkamers vernieuwd. Er zijn ook twee nieuwe kamers bijgekomen,met uitzicht op zwembad. Wij hebben er een heerlijke tijd gehad. Vriendelijk personeel. Echt top. Volgende keer wordt het weer Taman Agung.

Gereisd met partner in juni 2013

• 9Esther11-01-2012

GOEIE omgeving

Taman Agung Hotel is een goed gelegen ,vlakbij Restaurants, beach 10 min lopen . Het heeft zelf een restaurant is voor die prijs redelijk goed.,Je heb buiten hun nog veel meer restaurants in de omgeving.De staff is erg vriendelijk, en de kamers worden elke dag shoongemaakt verschoont van bed linnen en Towels.Er is AC in de kamers De bathroom,meer de badkuip mag wat shoner maar het leek vies,omdat het een oude badkiup was.Zo het vuil gaat er echt in zitten..De prijs van de rooms is incl breakfasn.We hebben een paar mnd hier gezeten,en de laatse mnd was geen goeie ervaring,want we hebben twee keer dat de electriciteit uit ging, en geen t,v en AC was uit, dus heel warm in de room.En wat heel erg was dat we merkte dat er vlooien waarschijnlijk in de matras waren.Ik heb daar een heel slechte ervaring.van over gehouden. .

Gereisd met partner in januari 2012

• 7Glen03-08-2011

Goed hotel

Het hotel is niet zichtbaar vanaf de weg, ligt wat achterin wat zorgt voor een zeer rustige sfeer. Het personeel is zeer vriendelijk alle kamers zijn uitgerust met airco. De kamer die wij hadden was zeer ruim en proper. 2 mooie zwembaden, het ontbijt was matig.

Gereisd met partner in juli 2011

• 8Rob20-10-2008

goed

Ben in maart 2008 gewest voor de 2e keer was weer geweldig. Nieuw gebouw erbij gemaakt voor het ontbijt en avond eten .De mensen waren weer allemaal vriendelijk goeie uitstraling en hulpvaardig. Elke dag de kamers schoon.De was laten doen ook helemaal goed echt de moeite waard schoon zwembad lekker rustig en dicht bij het strand.

Alleen gereisd in oktober 2008

• 8chris23-03-2008

In okt/nov 2007 zijn we voor het laatst in Taman Agung geweest. En we gaan weer. Zoals al eerder vermeld ligt het hotel in het centrum van Sanur. Dicht bij vele restaurantjes en winkeltjes. De grote supermarkt Hardy’s is om de hoek. Het strand is slechts 200 meter van het hotel verwijderd. Sanur ligt tussen alle grote plaatsen zoals Kuta en Denpasar en met de taxi ben je in ongeveer 10 a 15 minuten in deze wat drukkere plekken voor ca. Rupiah 60.000 (EUR 4,50). Ubud is ook goed bereikbaar vanuit Sanur. Dit kunstenaarsdorp is zeker een bezoek waard. Ook hier is het personeel erg vriendelijk en het voelt als thuiskomen. Geweldig leuk hotel, niet te groot. De kamers zijn ruim en goed. Een fijn zwembad dat dagelijks wordt schoongemakt. Rustige en fijne gasten. We hebben er nog geen russen gezien.

Gereisd met partner in november 2007

• 7robert24-07-2007

Ben nu al voor de vierde keer naar dit hotel geweest. De ligging van dit hotel is prima, direct in het centrum zo'n 200 meter van het strand, en toch een super rustig en relaxed hotel. De suite (kamer 1) is volledig gerenoveerd twee slaapkamers en twee badkamers, alles is vernieuwd en zeer smaakvol ingericht. Sinds kort is er ook draadloos internet op het complex. Het eten is eenvoudig maar van een goede kwaliteit en zeker niet duur. Vanaf juli is er een nieuw restaurant en ook deze ziet fris, schoon en smaakvol uit. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam, en zijn net als alle balinezen gek op kinderen. Ook volgend jaar ben ik hier weer te gast in kamer 1

Gereisd met partner in juli 2007

• 7marjon25-02-2007

Een kleinschalig hotel dat bijna in het centrum ligt, maar toch een oase van rust. Het hotel heeft een mooi aangelegde tuin met een scoon zwembad die dagelijks scoon wordt gehouden. De kamers worden dagelijks schoongemaakt en de bedden en handdoeken worden dagelijks verschoond. De kamers zijn netjes ingericht en voorzien van een koelkast, airco, TV met sataliet ontvangst, bad, douche, en eigen terras. Aanrader is de luxe suite die prachtig ingericht is en twee slaapkamers heeft en een prachtige badkamer. de prijskwalieit verhouding is zeer goed. Het restaurant wordt niet veel gebruikt maar is zeker niet duur en de kwalieit is goed, maar buiten het hotel is er een overvloed aan goede restaurants. Ik kom er zeker een keer terug

Gereisd met partner in oktober 2006

Hotel Taman Agung Beach Inn info