Bungalow Swastika

Bungalow Swastika
7,8

5 tips over Bungalow Swastika

J.H. van der Perk, 5-4-2015

De bungalow's zijn allemaal anders en hebben ook verschillen in prijs, dus bij aankomst eerst even rondkijken

Als je het hotel uit loopt heb je direct op de hoek aan de linkerkant "Wajan's warung", voor weinig geld lekker eten !

Henk, 20-3-2015
De comfortkamers rond het grote zwembad zijn heel ruim en mooi, met groot balkon of tuintje en 'n leuk uitzicht. Als je erom verzoekt, wordt je (gratis) opgehaald op het vliegveld.
Kees, 20-1-2014
Als je uit het hotel loopt en rechts gaat vindt je na een paar honderd meter een soort van warenhuis aan je rechterkant. Daar kun je echt van alles kopen tegen interessante prijzen.

We hebben een aantal aanbieders voor Swastika voor je op een rij gezet:

Linda, 8-6-2013

Restaurant Swastika. Paar meter verderop.

Starbucks :-)

Gaston1987, 17-8-2012
Boek absoluut geen tripjes via de reisorganisatie. Gewoon iemand benaderen op straat of via een folder (je kan de servicebalie laten bellen). Ga eens lunchen bij Smorgas (ligt recht tegenover hotel ingang). In Sanur kun je niet surfen, daarvoor moet je echt naar Kuta. Probeer naar de Gili Islands te gaan met powerboat. Let hierbij op de kosten van je (open)retour ticket op verschillende plekken vragen, scheelt echt behoorlijk wat! En natuurlijk overal afdingen!

We hebben een aantal aanbieders voor Swastika voor je op een rij gezet: