Bungalow Swastika

Tonen op kaart

46 reviews over Bungalow Swastika

• 2019
    8Fam. met ouder kind26-04-2019

Gunstig gelegen vriendelijk familie hotel .

gunstig gelegen heel vriendelijk personeel vlak bij strand en in het centrum van Sanur. ontbijt zou iets uitgebreider mogen maar je kunt er voor weinig geld overal goed eten.Eten in het hotel is ook goed en goedkoop.Geen 5 sterren maar alles wat je nodig hebt is er.Heerlijk soort veranda voor bungalow heel relaxed we zijn er nu twee jaar geweest aanrader.Waterkoker aanwezig en fohn. Water in de koelkast wordt iedere dag aangevuld .Badhanddoeken aanwezig en mini douchgel en shampoo ook aanwezig.Iedere dag komen ze langs voor te spuiten voor de muggen maar wij hebben nergens last van gehad.Ze helpen je graag met alles in het hotel. Ook prive chauffeur via het hotel te boeken en vervoer van en naar de luchthaven.Prive chauffeurs hotel uit in de straat genoeg alleen goed onderhandelen voor de prijs. Hotel ligt dicht bij Harley"s. Vanuit Sanur veel uitstappen mogelijk.Ook naar eiland Lembogan waar je in een 30 min met de fast boot bent.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 2018
    8Sharon Verheul04-11-2018

Heerlijke verblijf! Gaan zeker terug.

Wij verbleven twee weken in een prettige, ruime bungalow voor 4 personen bij Swastika bungalows. Wij waren met 2 volwassenen en 2 kinderen van 11 en 13 jaar. Het was een heerlijk verblijf met mooie zwembaden en een zeer relaxte sfeer. Dichtbij de winkels, restaurants en ook op loopafstand van het strand.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2016

• 7vindor13-01-2018

lawaai

eetzaal wordt afgebroken. Veel lawaai overdag. Ok de rondlopende poezen zijn een ramp. Als je allergisch voor katten bent moet je dit hotel niet nemen.

Gereisd met partner in december 2017

• Oude reviews

8Fam. van Dam22-09-2017

Ook wij zaten in het oude gedeelte, maar wij die kamperen met een tent gewend zijn, vonden dit wel heel luxe. Oke, de badkamer is wat gedateerd, maar de schoonmaak is uitstekend, ook het ontbijt is prima, wij vonden het dan ook een heerlijke plek om na een dag op Bali rond gereden te hebben (met chauffeur) te relaxen. En wat een vriendelijke mensen!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 2Frans23-08-2017

Oude gedeelte voor ons niet meer. Vies smerig

Wij verbleven on oude gedeelte. De viezigheid kwam uit de muur. Badkamer en beddengoed vies. Ik weet niet wat mensen hier goed vonden. Ontbijt matig is overgewaardeerd.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 9marien en janine10-08-2017

fantastisch hotel super goede service

de hotel kamer was super schoon!!!! Het personeel was heel erg vriendelijk! De tuin en het zwembad echt keurig onderhouden. En de ligging is echt fantastisch direct in het centrum op loopafstand van het strand

Gereisd met partner in augustus 2017

• 8loots06-05-2017

Geweldig

Het is er klantvriendelijk de service is uitstekend

Gereisd met partner in januari 2017

• 10marijke05-09-2016

super zijn er al 2 keer geweest dat zegt genoeg

het is een heerlijk hotel met ruime grote kamers vooral het nieuwe gedeelte aan het nieuwe 2 de zwembad. Prima ontbijt met persoonlijke aandacht. ligt vlakbij strand, even de weg over en straatje uitlopen. prima eet tentjes in de buurt. 1x hadden we een kamer in"oude" gedeelte leuke bungalow met de badkamer buiten . heerlijk buiten in bad maar als het regent en je moet naar het toilet dan is dat een minpuntje maar we hebben er enorm veel lol om gehad. Om 17.00 uur, je kon de klok erop zetten komen ze de kamer spuiten tegen de muggen. We gaan zeker nog een keer naar Swastika want dit hotel en het prachtige plekje heeft een plekje in ons hart.

Gereisd met partner in oktober 2015

• 8Yvon25-06-2016

Zeer de moeite waard.

De bungalows liggen een stukje van de drukke weg af, waardoor je in een groene oase van rust terecht komt. Het personeel is bijzonder vriendelijk. Wij werden meteen uitgenodigd voor een feestavond waarop het personeel traditionele dansen lieten zien en muziek maakten. Dit was inclusief eten en drinken! Bij de receptie waren er gratis kluisjes. Onze kamers waren nog niet gerenoveerd, maar dat vonden wij niet erg. De kamers waren zeer ruim en de airco werkte prima. Het ontbijt was prima, deels in buffetvorm en een aantal dingen bestelde je (zoals eieren, pannenkoeken etc) waarna ze speciaal voor jou bereid werden. De zwembaden waren ook prima. Het is ongeveer 5 a 10 minuutjes wandelen naar het strand en je bent binnen een minuut in de hoofdstraat met vele winkeltjes en restaurants. Het is ingeveer 10 minuten wandelen naar de avondmarkt. Er werd tijdens ons verblijf gerenoveerd waardoor je wel veel herrie had als je aan het zwembad lag. Wij verbleven hier een week.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 8marcia20-04-2016

ze willen alles voor je doen wat mogelijk is.

mooie tuin, vriendelijk personeel, uitgebreid ontbijt, goede service, kamers zijn ruim maar eenvoudig.

Gereisd met vrienden in januari 2016

5 tips over Bungalow Swastika

• Linda, 08-06-2013

Restaurant Swastika. Paar meter verderop. Starbucks :-)

• Gaston1987, 17-08-2012

Boek absoluut geen tripjes via de reisorganisatie. Gewoon iemand benaderen op straat of via een folder (je kan de servicebalie laten bellen). Ga eens lunchen bij Smorgas (ligt recht tegenover hotel ingang). In Sanur kun je niet surfen, daarvoor moet je echt naar Kuta. Probeer naar de Gili Islands te gaan met powerboat. Let hierbij op de kosten van je (open)retour ticket op verschillende plekken vragen, scheelt echt behoorlijk wat! En natuurlijk overal afdingen!

• J.H. van der Perk, 05-04-2015

De bungalow's zijn allemaal anders en hebben ook verschillen in prijs, dus bij aankomst eerst even rondkijken Als je het hotel uit loopt heb je direct op de hoek aan de linkerkant "Wajan's warung", voor weinig geld lekker eten !

3 vragen over Bungalow Swastika

• Geralda, 22-07-2012

wi-fi

is er ook wi-fi aanwezig?

Gaston1987, 31-10-2012

Hoi Geralda, er is geen wifi. Er zijn wel voldoende internetbars in de hoofdstraat en deze zijn goedkoop. Je krijgt natuurlijk niet het snelste internet, maar het werkt wel.

• Michiel, 01-05-2012

swastika bungalows

hebben de Swastika bungalows last van geluidsoverlast van verkeer, straat, bar of disco?

Monica, 03-05-2012

Swastika heeft daar totaal geen last van. Ligt dichtbij de weg, barretjes en restaurantjes, maar je hoort er echt helemaal niets van. Wij kunnen het weten, want we hebben er 3 en een halve week vertoefd in september! Wij vinden het echt een aanrader. Ongeveer 150 meter verderop heb je ook nog een groot winkelcentrum (hardy's) en pinautomaten, dus je hebt alles bij de hand

• Familie, 20-07-2010

Nyoman

Wat ik ook zo ontzettend leuk vndt is dat ik lees het verhaal van Fam. Koenders, een bericht uit het jaar 2007, over Nyoman, wij zijn in maart en april 2010 in Bumas hotel geweest in Sanur en inderdaad nu dus drie jaar later hebben ook wij de lieve chauffeur Nyoman per toeval, maar zeer leuk ons het eiland laten zien, wat een lieve man, we waren de hele dag op pad, moe, zeker me een kind, maar Nyoman wilde ons nog van alles laten zien op die dag, wat een enthousiaste man, zo leuk. Toch maar genoeg voor die dag, grappig nu we dit lezen. Wij zijn dus in Bumas geweest en willen volgend jaar weer naar Sanur, maar dan in het hoogseizoen, en is erg prijzig uiteraard in het hoogseizoen, dus zoeken even naar een goedkoper hotel en zagen dus Swatika bungalows, het scheelt enorm kwa prijs ik twijfel alleen aan de ligging en heb foto's gezien van de badkamer waar ik een beetje van schrok ( schimmel en vuil), of valt het mee?

scheepers, 20-11-2011

Het Swastika hotel is erg goed, zeker voor die prijs. het verblijf in de bungalows is prima, tja de "badkamer is wat verouderd maar wordt iedere dag prima schoon gemaakt en is buiten, Dit heeft echt wel wat! In de regentijd moet men er wel rekening mee houden dat als je naar het toilet moet je nat kan worden. Bad/douche en wasbak blijven wel droog! Voor kinderen ook een uitgelezen hotel, Prachtige tuin en heerlijke zwembaden. Alles wordt perfekt onderhouden en iedere dag schone lakens en habddoeken. handoeken service bij het zwembad.Dud.. doen !

Bungalow info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand400 m, 5 minuten met de auto, 6 minuten lopen
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator

• Receptie24-uurs receptie
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesDokter, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats