Bungalow
6,6

45 reviews over Bungalow Swastika in het Nederlands

Heerlijke verblijf! Gaan zeker terug.

Sharon Verheul,
4-11-2018

Wij verbleven twee weken in een prettige, ruime bungalow voor 4 personen bij Swastika bungalows. Wij waren met 2 volwassenen en 2 kinderen van 11 en 13 jaar.

Het was een heerlijk verblijf met mooie zwembaden en een zeer relaxte sfeer. Dichtbij de winkels, restaurants en ook op loopafstand van het strand.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2016

lawaai

vindor,
13-1-2018

eetzaal wordt afgebroken. Veel lawaai overdag. Ok de rondlopende poezen zijn een ramp. Als je allergisch voor katten bent moet je dit hotel niet nemen.

Gereisd met partner in december 2017

Fam. van Dam,
22-9-2017

Ook wij zaten in het oude gedeelte, maar wij die kamperen met een tent gewend zijn, vonden dit wel heel luxe.

Oke, de badkamer is wat gedateerd, maar de schoonmaak is uitstekend, ook het ontbijt is prima, wij vonden het dan ook een heerlijke plek om na een dag op Bali rond gereden te hebben (met chauffeur) te relaxen.

En wat een vriendelijke mensen!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

D-reizen

Wij verbleven on oude gedeelte. De viezigheid kwam uit de muur. Badkamer en beddengoed vies. Ik weet niet wat mensen hier goed vonden. Ontbijt matig is overgewaardeerd.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

fantastisch hotel super goede service

marien en janine,
10-8-2017

de hotel kamer was super schoon!!!! Het personeel was heel erg vriendelijk!

De tuin en het zwembad echt keurig onderhouden.

En de ligging is echt fantastisch direct in het centrum op loopafstand van het strand

Gereisd met partner in augustus 2017

Geweldig

loots,
6-5-2017

Het is er klantvriendelijk de service is uitstekend

Gereisd met partner in januari 2017

het is een heerlijk hotel met ruime grote kamers vooral het nieuwe gedeelte aan het nieuwe 2 de zwembad. Prima ontbijt met persoonlijke aandacht. ligt vlakbij strand, even de weg over en straatje uitlopen. prima eet tentjes in de buurt.

1x hadden we een kamer in"oude" gedeelte leuke bungalow met de badkamer buiten . heerlijk buiten in bad maar als het regent en je moet naar het toilet dan is dat een minpuntje maar we hebben er enorm veel lol om gehad. Om 17.00 uur, je kon de klok erop zetten komen ze de kamer spuiten tegen de muggen.

We gaan zeker nog een keer naar Swastika want dit hotel en het prachtige plekje heeft een plekje in ons hart.

Gereisd met partner in oktober 2015

Zeer de moeite waard.

Yvon
25-6-2016

De bungalows liggen een stukje van de drukke weg af, waardoor je in een groene oase van rust terecht komt. Het personeel is bijzonder vriendelijk. Wij werden meteen uitgenodigd voor een feestavond waarop het personeel traditionele dansen lieten zien en muziek maakten. Dit was inclusief eten en drinken! Bij de receptie waren er gratis kluisjes. Onze kamers waren nog niet gerenoveerd, maar dat vonden wij niet erg. De kamers waren zeer ruim en de airco werkte prima. Het ontbijt was prima, deels in buffetvorm en een aantal dingen bestelde je (zoals eieren, pannenkoeken etc) waarna ze speciaal voor jou bereid werden. De zwembaden waren ook prima. Het is ongeveer 5 a 10 minuutjes wandelen naar het strand en je bent binnen een minuut in de hoofdstraat met vele winkeltjes en restaurants. Het is ingeveer 10 minuten wandelen naar de avondmarkt. Er werd tijdens ons verblijf gerenoveerd waardoor je wel veel herrie had als je aan het zwembad lag. Wij verbleven hier een week.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

mooie tuin, vriendelijk personeel, uitgebreid ontbijt, goede service, kamers zijn ruim maar eenvoudig.

Gereisd met vrienden in januari 2016

Beste vakantie ooit!

Renee
8-1-2016

Swastika is een geweldig hotel met super vriendelijke mensen. Echt een top tijd daar gehad. Heerlijk vertoeven aan een van de zwembaden, in de spa of van het mooie groen genieten. Het personeel is zo vriendelijk dat deze mensen echt je dag maken. Ik zal dit hotel aan iedereen aanbevelen, echt geweldig!

Gereisd met partner in januari 2016

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Swastika in Sanur, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Swastika zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.