Hotel Sukun Bali Cottages

Hotel Sukun Bali Cottages

Kleine hotelsWeer vandaag29°23°
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Sukun Bali Cottages voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Sukun Bali Cottages in het Nederlands

Summun Bali cottages was in een woord: geweldig!

Ellen Nijsse
5-8-2016

Wij vonden alles goed! Mooie en ruime huisjes, heel schoon! Airco kun je zelf regelen. Prachtig aangelegde tuin, waar de huisjes staan. Mooie bloemen, (zoals orchideeën ) en palmbomen. Wij waanden ons in een paradijsje. In het zwembad is een bar, waar dranken geserveerd worden. Hele vriendelijke en behulpzame medewerkers. Je kunt er lekker eten, de hele dag staan de medewerkers voor je klaar. Het is slechts 5 minuten lopen naar het dorp en naar het strand. Langs het strand zijn heel veel eettentjes waar je ook lekker kunt eten. Fantastisch resort!!!

Gereisd Met vrienden in november 2015

super mooie fijne plek!

Anne
16-2-2013

een heerlijk fijn verblijf! de mensen waren heel vriendelijk en behulpzaam, we hebben hier 1 maand gezeten maar het was heerlijk, het ontbijt is inderdaad wat minder maar in de hoofdstraat heb je tal restaurantjes waar je voor weinig geld heerlijk kunt ontbijten! verder is het zwembad ook mooi en schoon, ook als je je sleutel afgeeft wordt gelijk alles verschoont en schoon gemaakt heerlijk!!! ik heb het super gehad! ook is er een super markt op 1 min lopen!

1 tip zet de airco niet te hoog want anders lijkt het in de morgen net dat je een oven instapt zodra je naar buiten gaat.

Gereisd Met partner in juli 2012

Redelijke onderkomen

m.hokke
3-9-2012

Vriendelijk onderkomen met sobere kamers. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Kijk wel welke cottage je toe gewezen krijgt. Dit maakt nog al verschil. Toen wij er waren was het er zeer rustig 2012 februari, nagenoeg geen gasten. Het ontbijt stelt niet veel voor. De ligging is goed. Wat wij vinden aan de goede kant van Sanur. Het zwembad is goed en we hadden het elke keer alleen voor ons.

Heerlijke plek om te verblijven

Wij met z'n twee
17-4-2012

Sukun Bali is een kleinschalig, eenvoudig, maar door de vriendelijke bediening, zeer aan te bevelen complex. Wij hebben eind januari 2012 genoten van ons verblijf. het ligt iets buiten het echte centrum, maar daar kun je lopend of met de taxi zo naar toe. Het zwembad is prima en de kamers zijn ruim. Het strand is op loopafstand en in de directe omgeving zijn meer dan genoeg restaurantjes. Het ontbijt is misschien voor grote eters aan de weinige kant, maar wij hadden er ruim genoeg aan.

Gereisd Met partner in januari 2012

fijn kleinschalig resort

Lorette
3-1-2012

dit is een resort met niet al teveel huisjes, een stuk of 10 schat ik. Je hebt standaard, deluxe, superior en een suite. Ik had de suite, met kerst betaalde ik € 80 per nacht voor 2 personen inclusief ontbijt. Een geweldig grote kamer met een heerlijk bed, en een hele mooie badkamer. Met vrij internet, en zwembad recht voor de deur met lekkere ligstoelen. Mijn suite had een overdekt terras, ik had helemaal geen muggen, maar er is een klamboe voor het bed aanwezig, en fijne satelliet tv. 1 nadeel, er is een bar 1 straat verder die muziekoverlast veroorzaakt tot 2.00, maar ik had oordopjes gekocht , en toen had ik geen last meer. Je loopt zo het stadje in, winkels en restaurants in overvloed, strand is 5 minuten lopen. Het is een druk stadje, maar het resort ligt rustig. Ik zou hier zeker weer komen, en neem weer de duurste kamer, echt zeer de moeite waard. En vriendelijk personeel, het ontbijt stelt niet veel voor, brood met jam en eitje, maar je kan overal voor weinig nog iets eten.

Gereisd Met partner in december 2011

Goed onderkomen voor zeer redelijke prijs.

Lex
23-12-2010

Dit hotel is een aanrader als je de grote hotels wilt vermijden en van persoonlijke service houdt. Uitermate vriendelijke bediening.

Gereisd Met partner in Mon Nov 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Verwarmd, Zwembad

• Aanbod voor kinderenPeuterbad

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Op het terreinTerras
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sukun Bali Cottages in Sanur, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sukun Bali Cottages zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.