Hotel Segara Village

Hotel Segara Village
8,8

10 tips over Hotel Segara Village

Edgar, 18-7-2015
Het eiland voor de kust van Sanur, Lemborgan is echt geweldig! Hier is het nog authentiek Balinees, vol prachtige hotel. Met name Hai Tide Beach resort is geweldig!! Daar boekje kleine huisjes ( Lumbugs) welke echt super zijn, klein maar compleet met prachtige badkamer, airco, terras, ligbedden onder het huisje etc
Fam van Driesten, 11-8-2014
Als je met een gezin van 4 gaat dan twee hotelkamers boeken kans is meer dan 90% dat je ge-upgraded wordt naar een tuinvilla.
Fam. van Winden, 24-7-2013

Boek via je reisbureau terplekke een prive chauffeur voor je trips. Zij weten veel van het eiland en weten hele leuke plekken. Uitstapjes maken met een groep is gezellig, maar dan kan je niet zelf beslissen of je verder wilt ja of nee. Een prive chauffeur is een uitkomst.

In de toeristische regio's kan je overal pinnen en staan ook veel pinautomaten. Vooraf geld bij de bank halen (en dan heb ik het over grote bedragen) is niet noodzakelijk. De pinautomaten worden vaak ook bewaakt.

We hebben een aantal aanbieders voor Segara Village voor je op een rij gezet:

Liri, 26-6-2013
Eetgelegenheden in de buurt in overvloed. Eilandtoer gedaan met privégids Little Wayan, een echt betrouwbare en goede reisgids.
Wendy, 19-6-2013
Little Bird, 9 tafeltjes (je kan reseveren!) goedkoop maar goed eten! In de "hoofdstraat" (net voorbij de markt om de bocht)
Marc, 24-5-2013
Lekker eten, restaurant Charming (top top top, incl transport van en naar Hotel), Three Monkeys, Kayu Manis (5 min lopen) maar ook wat goedkoper en eenvoudiger om de hoek bij Luthu's of iets verder lopen langs t strand naar restaurant Sand.

martusia_schenkelaars, 8-5-2012

Traditioneel Aga Village - niet de moeite waard, er wordt verwacht dat men iets koopt dus je ziet niet veel van de village

Sangeh Monkey Forest - leuk, maar de apen zijn bang van de begeleider, meteen NEE zeggen tegen de man met een camera (weer om te verkopen)

Schildpaddeneiland - met de auto te bereiken, ja ook twijfelachtig - die grote schildpaden zullen nooit meer de zee zien en weer NEE tegen verkoopsters zeggen dan kan je rustig alles bekijken

martusia_schenkelaars, 8-5-2012

Goedkope kleren kan men vinden in Ramayana en Robbinsons in Denpasar. De grote markt in Denpasar is heel leuk maar probeer zelf te gaan kijken zonder iemand die jou wil begeleiden.

De traditionele dorp AGA VILLAGE is niet de moeite waard – van het dorp zelf zie je niet veel en ze proberen meteen iets laten zien om te verkopen.

Sangeh Monkey Forest is leuk maar de apen hebben schrik van de begeleider. Kijk uit voor de man met de camera, hij gaat foto’s maken om ze later te verkopen aan jou

martusia_schenkelaars, 6-5-2012

lekker en goedkoop eten bij Rosetta Coffee Shop ann het strand net voor Luhut's Coffee Shop of bij WATRUNG TAMAN 5 min lopen richting centrum,

goede chauffeur NYOMAN SUKEDANA tel:081 79 72 34 35, email:elssaday@hotmail.com;

bij aankomst op de luchthaven uitkijken voor de "belboys" je bent zo jouw koffers kwijt, alles wordt gedragen maar zelf met 3 dollars tip zijn ze niet tevreden, onze koffers waren ineens door drie mensen gedragen...............

Goede massage langs Cafe Smorgas

Koen van Holten, 4-5-2012
Waterbom park and Bali Hai Beach Cruise showed to be real treats for our kids (age 9 and 12).

We hebben een aantal aanbieders voor Segara Village voor je op een rij gezet: