9 vragen over Hotel Segara Village

• Maurice Haverkamp, 21-07-2019

Geld wisselen

Als wij contant geld willen wisselen, is daar een mogelijkheid toe in het hotel of zijn er in Sanur betere maar wel betrouwbare opties?

• Peter Bodemeijer, 23-07-2018

Sanur

Ik ben dit jaar naar nusa dua geweest maar we willen volgend jaar ergens anders heen op Bali Sanur lijkt me wel wat maar ik vraag me af hoe laat de eettentjes en barretjes savonds dicht gaan en winkels. We vinden het leuk om savonds te wandelen en ergens wat te drinken

• willy, 28-08-2014

shuttle naar Hardy's?

Wij gaan over 1 maand weer naar Bali en bezoeken diverse plaatsen waaronder Sanur. Voorgaande jaren zaten wij in andere hotels in Sanur en die hadden een shuttle naar Hardy's. Heeft dit hotel ook een busje naar deze supermarkt?

Edgar, 18-07-2015

Nee, niet dat ik weet. Maar met een niet blauwe taxi rij je voor 30.000RP ( € 1,80) hier naar toe.

• Jacobus, 12-02-2014

kamer

iemand ervaring met familiekamers?

Edgar, 18-07-2015

We hebben een aantal aanbieders voor Segara Village voor je op een rij gezet:

Corendon
    Corendon
    Vakanties.nl
    Vakanties.nl
    Stip Reizen
    Stip Reizen

• Rlogmans, 30-01-2014

Omgeving

Goedemorgen. Wij willen dit jaar bali bezoeken en mijn zin is op dit hotel gevallen. Maar had ik wat vraagjes. Wat kosten bijv de drankjes biertje of limo op het hotel. En de omgeving kun je buiten het hotel goed wandelen en is er een leuk dorpje sanur . En in het hotel savonds . Is het dan ook nog gezellig worden er nog dingen georganiseerd bijv.

Hoop graag wat te horen . Alvast bedankt vgr ricardo te rotterdam

Rlogmans, 30-01-2014

Hoi tim dank je wel. Als je tips heb zijn ze zeker welkom

tim, 30-01-2014

de wicked parrot is echt een aanrader om te eten,gezellig en niet duur,een keer een nederlands hapje,moet je zijn bij hardy,s daar zit Amsterdam,heerlijk spul.Hardy,s moet je echt heen shoppen,een paradijs qua prijs.en verder ga lekker met een prive chauffeur voor een prikkie op stap en geniet van al he moois wat bali te bieden heeft,olifantenpark,en bij ubud het apenpark,was zo,n 2 euro entree haha.bali is echt een paradijs.hele fijne vakantie alvast,wij zitten dit jaar in thailand,kata beach.

tim, 30-01-2014

hallo,ik ken het hotel niet,zelf zaten we steeds in bumas,lekker goedkoop,mooie tuin en grote kamers,ondank negatief bericht super hotel.sanur is heerlijk om te lopen en lekker te drinken en eten,en lekker goedkoop.

• pascal , 26-07-2013

zijn er een soort van familiekamers?

Zijn er familiekamers of iets dergelijks in dit hotel? Is het eventueel mogelijk om met 4 personen in een bungalow te verblijven of is dit vrij krap ( 2 kinderen)?

Edgar, 18-07-2015

Ja, deze zijn echt geweldig! Vooral in het nieuwe deel. Zij hebben kamers met een " conecting door" , de bungalows hier zijn helemaal leuk, alleen dan moet je buitenom naar de kinderen. Wij hebben twee kinderen van 10 en 13 en voor ons was dat geen probleem. Alle kamers zijn erg ruim, ook de bungalows zijn geweldig! Wij hadden bungalow 27 en 27a ( bg + verd.) en deze was echt super

• simone, 17-09-2012

snorkelen en duiken

dag, wie kan mij vertellen of er direct bij het hotel te snorkelen valt en wat er allemaal te zien is dan.

Mike, 18-09-2012

Hallo Simone in Sanur kun je niet snorkelen of duiken dan moet je naar een andere lokaite zoals Tulamben daar bevind zich een scheepswrak uit de tweede wereld oorlog vlak voor de kust.Ook zou het noordwesten van Bali kunnen bezoeken maar daar moet je paar dagen voor uittrekken.Dan zou je kunnen kiezen voor Pulau-menjangan in het National Park. Als je alleen voor snorkelen en duiken heen gaat kun je beter een aantal dagen naar de Gili Islands gaan naast Lombok daar is het heel mooi snorkelen en duiken. Op Gili Trawangan rijden geen auto's en geen brommers het enige wat een motor heeft zit in de bootjes.Om op Sanur terug te komen daar kun je met laag water niet zwemmen je loopt 100 meter de zee in tot aan je middel.Maar er zijn genoeg mooie stranden.Als je even terug leest in deze vraag en antwoorden en zoekt naar antwoorden die Syl heeft gegeven zie dat ze er verschillende stranden in beschrijft. Zo ook wat er te doen is in Sanur. Vr groet Mike

• Marina, 03-10-2010

aanwezigheid fohn

Ik kan eigenlijk nergens vinden of er een fohn aanwezig is in de cottages. Op de ene site staat; geen. Op de volgende; aanwezig en op de derde; op aanvraag... Kan iemand mij het antwoord geven?

Teun, 06-10-2012

Ja er is een fohn maar hij is erg klein dus als je lang haar hebt duurt het erg lang voordat je haren droog zijn.

• irma, 11-09-2010

superiorkamer

een vraag over de superiorkamer, liggen die ook mooi of moet ik mij voor stellen die liggen ergens bij de ingang en zijn heel klein.dus een beetje achter gesteld , want iedereen die dit hotel aanbied laat de mooiste uitvoeringen zien van de bungalows kamers en als je dan niets weet valt de standaard kamer misschien heel erg tegen . alvast bedankt voor een antwoord.

martusia_schenkelaars, 06-05-2012

wij zijn net terug van 4 weken in het hotel, wij hadden kamer 103 dus superiorkamer, het was heel goed, er lag wel stof maar het was toch netjes, elke dag verse handdoeken, om de 3 dagen nieuwe lakens en elke dag 2 flessjes water gatis plus koffie en thee, was echt een goed kamer met een geweldig goed bed - kijk naar mijn foto's. Deze kamers liggen dicht bij de receptie in een prachtige tuin!

smit, 26-07-2011

beste Irma, heb je misschien al antwoord gehad en nog beter ben je al heen geweest? wij willen ook een superior boeken maar is het wat?