Tijdelijk €25 aanbetaling

Segara Village

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Segara Village voor je op een rij gezet:

5.8VoldoendeScore uit 94 reviews
+98

5.8VoldoendeScore uit 94 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Kinderzwembad
  • Bubbelbad
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

94 Reviews over Segara Village

• 8jr oostenveld06-05-2022

Geweldig

Ik was te vlug met mijn beoordeling. Alles werd later tot volle tevredenheid geregeld. Dus ik moet mijn excuses maken voor mijn vorige beoordeling. We kregen zelfs fruitmand en taart vanwege onze huwelijksdag. Dus beschouw mijn vorige beoordeling maar als niet geschreven

• 3jr oostenveld03-05-2022

Teleurstellend!!

Bungalow geboekt. Kregen kamer met tussendeur naar aangrenzende kamer. Boven ons en naast ons nog een kamer. Dus geen bungalow. Regendouche werkte niet Geen stroom op minibar. Weinig ruimte in ontbijt ruimte. En met bord nog vol werden we verzocht om te vertrekken omdat het 10 uur was. Dus zeer slechte ervaring. We komen al 35 jaar ieder jaar op Bali, dit nog nooit meegemaakt en komen hier niet weer

• 8Raymond04-12-2018

Great hotel, located close to Sanur city center

Great hotel with fantastic facilities. The staff is always willing to help you and very friendly. The hotal organizes different events during the week. These include e.g. food market, BBQ night, movie nights etc. The rooms are nice and have a spacious balcony. The hotel has three pools with sufficient beds. Tip: rent a bike at the hotel for just 50.000 IDR/day and go explore Sanur!

• 9T.Vrakking07-09-2018

Top vakantie, gaan we zeker nog een keer doen.

Super mooi hotel waar je heerlijk kunt relaxen aan 1 van de vele zwembaden of aan het strand, schone kamers, super vriendelijk personeel, mooie beplanting. Vanuit het hotel ook mooie excursies te maken. Heb geen slecht punt op te noemen hier en raad het ook iedereen aan. Als ik dan 1 puntje zou moeten noemen wat minder is dan is dat de beachclub byrdhouse in verhouding duur is ten opzichte van de naastgelegen restaurantjes ( wel heeeeeeel lekker)

• 9Cindy14-04-2018

Het was er Geweldig! Zeker voor herhaling vatbaar

Segara Village is een prachtig onderhouden resort. Lijkt wel een park. Overal zijn leuk ingerichte zitjes die savonds mooi zijn verlicht. Prima zwembaden. Het ontbijt is lekker, ruime keuze, veel vers fruit en knapperige broodjes. Je kunt er ook een eitje naar wens laten bakken/koken. De bungalow kamer is enorm ruim met een heerlijk groot terras met daarop een lekkere lounchebank. De badkamer was net zo groot als de slaapkamer met een bad en inloopdouche. Maar ook de gewone standaard kamer is prima. Deze is wel kleiner, geen bad, maar verder ook van alle gemakken voorzien. Elke dag schone handdoeken, flesjes water, en er wordt uitgebreid schoongemaakt. Je bed wordt elke 3 dagen verschoond maar kan op verzoek ook vaker. Het ligt direct aan het strand en de boulevard. Winkelstraat ligt op een paar minuten lopen. In de buurt zijn tientallen restaurantjes met super lekker eten. Bij het hotel zelf is het eten in verhouding erg duur.

• 8Fam Hiert14-08-2017

mooie locatie, groot, ruim opgezet

grootschalig maar prima verblijf, zeer luxe, hotelprijzen liggen op europees nivo, ook het eten en drinken is prijzig, genoeg andere goede en goedkopere eetgelegenheden aan het strand. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam

• 9Paul Gan30-07-2017

Uitstekend

Mooie villa , schoon , goede services

• 10Jennifer24-06-2017

Prachtige locatie

Segura Village is een voorrecht om te mogen verblijven. Je wordt heerlijk in de watten gelegd. De kamers zijn heel schoon en ruim. Allemaal met een ruim zitje buiten. Alle dagen wordt er water en chocola bezorgd bij de kamer. Het hotel is top gelegen aan het strand en op 10 min lopen van de hoofdstraat. Maar direct naast het hotel vind je al de restaurantjes en winkeltjes. Het eten in het hotel wordt geserveerd op een prachtige plek aan het strand. Het mooiste van sanur. Maar daar betaal je dan ook meer voor dan bij de buur restaurants die misschien nog wel lekkerder eten serveren. Wij hebben er een paar keer gegeten maar onze voorkeur ging uit naar een restaurant aan het strand op 15 meter afstand. Het personeel helpt je graag ergens mee. Aan het zwembad word je gratis van water voorzien. Ongevraagd. Ook hebben we de gratis lessen yoga gevolgd in de prachtige tuin van het hotel. Alleen de tuin al is een bezoek aan dit hotel waard. Wij hebben een fantastisch verblijf gehad.

• 9CB24-06-2017

heerlijk resort.

Goede service . Heel vriendelijk personeel.Aan het strand. Uitstekend ontbijt. Prachtige tuin. Onze kamer was niet heel groot maar wel modern ingericht en comfortabel. Plus punt, bij zwembad en strand de hele dag ijswater verkrijgbaar.

• 8greet11-06-2017

Geweldige locatie

Een ontzettend mooi en net hotel. Alle dagen werd de kamer schoon gemaakt, zelfs voor het slapen werden er nog lekkere chocolaatjes op de kussens gelegd en het bed opgemaakt. Het eten prima, personeel vriendelijk. Locatie aan het strand en aan het eind van de boulevard waar kleine winkeltjes zaten en restaurants. De hoofdstraat van het dorp is zeer uitgestrekt. Qua winkelaanbod, uitgaansleven en gezelligheid valt het een beetje tegen, dan kun je beter in Kuta zijn. Het is maar net waar je naar op zoek bent. Met de taxi naar Kuta is ongeveer een half uurtje (€ 10) dus daar hoef je het niet om te laten. Het eiland Bali is er mooi en bijna nergens ter wereld zulke vriendelijke mensen ontmoet. Een leuke vakantie gehad maar door de lange vliegreis zullen we er niet heel snel weer komen.

Hotel Segara Village info

• KrantenkioskBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • Room serviceBeschikbaar
  • WasserviceBeschikbaar
  • Medische hulpBeschikbaar
  • FietsverhuurBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • WaterskiënBeschikbaar (1)
  • ZeilenBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (3)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • JetskiënBeschikbaar (1)