Hotel Segara Village

Tonen op kaart

95 reviews over Hotel Segara Village

• 2018
    9T.Vrakking07-09-2018

Top vakantie, gaan we zeker nog een keer doen.

Super mooi hotel waar je heerlijk kunt relaxen aan 1 van de vele zwembaden of aan het strand, schone kamers, super vriendelijk personeel, mooie beplanting. Vanuit het hotel ook mooie excursies te maken. Heb geen slecht punt op te noemen hier en raad het ook iedereen aan. Als ik dan 1 puntje zou moeten noemen wat minder is dan is dat de beachclub byrdhouse in verhouding duur is ten opzichte van de naastgelegen restaurantjes ( wel heeeeeeel lekker)

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 9Cindy14-04-2018

Het was er Geweldig! Zeker voor herhaling vatbaar

Segara Village is een prachtig onderhouden resort. Lijkt wel een park. Overal zijn leuk ingerichte zitjes die savonds mooi zijn verlicht. Prima zwembaden. Het ontbijt is lekker, ruime keuze, veel vers fruit en knapperige broodjes. Je kunt er ook een eitje naar wens laten bakken/koken. De bungalow kamer is enorm ruim met een heerlijk groot terras met daarop een lekkere lounchebank. De badkamer was net zo groot als de slaapkamer met een bad en inloopdouche. Maar ook de gewone standaard kamer is prima. Deze is wel kleiner, geen bad, maar verder ook van alle gemakken voorzien. Elke dag schone handdoeken, flesjes water, en er wordt uitgebreid schoongemaakt. Je bed wordt elke 3 dagen verschoond maar kan op verzoek ook vaker. Het ligt direct aan het strand en de boulevard. Winkelstraat ligt op een paar minuten lopen. In de buurt zijn tientallen restaurantjes met super lekker eten. Bij het hotel zelf is het eten in verhouding erg duur.

Alleen gereisd in maart 2018

• Oude reviews

8Fam Hiert14-08-2017

mooie locatie, groot, ruim opgezet

grootschalig maar prima verblijf, zeer luxe, hotelprijzen liggen op europees nivo, ook het eten en drinken is prijzig, genoeg andere goede en goedkopere eetgelegenheden aan het strand. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam

Gereisd met partner in augustus 2017

• 9Paul Gan30-07-2017

Uitstekend

Mooie villa , schoon , goede services

Gereisd met partner in december 2015

• 10Jennifer24-06-2017

Prachtige locatie

Segura Village is een voorrecht om te mogen verblijven. Je wordt heerlijk in de watten gelegd. De kamers zijn heel schoon en ruim. Allemaal met een ruim zitje buiten. Alle dagen wordt er water en chocola bezorgd bij de kamer. Het hotel is top gelegen aan het strand en op 10 min lopen van de hoofdstraat. Maar direct naast het hotel vind je al de restaurantjes en winkeltjes. Het eten in het hotel wordt geserveerd op een prachtige plek aan het strand. Het mooiste van sanur. Maar daar betaal je dan ook meer voor dan bij de buur restaurants die misschien nog wel lekkerder eten serveren. Wij hebben er een paar keer gegeten maar onze voorkeur ging uit naar een restaurant aan het strand op 15 meter afstand. Het personeel helpt je graag ergens mee. Aan het zwembad word je gratis van water voorzien. Ongevraagd. Ook hebben we de gratis lessen yoga gevolgd in de prachtige tuin van het hotel. Alleen de tuin al is een bezoek aan dit hotel waard. Wij hebben een fantastisch verblijf gehad.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2017

• 9CB24-06-2017

heerlijk resort.

Goede service . Heel vriendelijk personeel.Aan het strand. Uitstekend ontbijt. Prachtige tuin. Onze kamer was niet heel groot maar wel modern ingericht en comfortabel. Plus punt, bij zwembad en strand de hele dag ijswater verkrijgbaar.

Gereisd met partner in mei 2017

• 8greet11-06-2017

Geweldige locatie

Een ontzettend mooi en net hotel. Alle dagen werd de kamer schoon gemaakt, zelfs voor het slapen werden er nog lekkere chocolaatjes op de kussens gelegd en het bed opgemaakt. Het eten prima, personeel vriendelijk. Locatie aan het strand en aan het eind van de boulevard waar kleine winkeltjes zaten en restaurants. De hoofdstraat van het dorp is zeer uitgestrekt. Qua winkelaanbod, uitgaansleven en gezelligheid valt het een beetje tegen, dan kun je beter in Kuta zijn. Het is maar net waar je naar op zoek bent. Met de taxi naar Kuta is ongeveer een half uurtje (€ 10) dus daar hoef je het niet om te laten. Het eiland Bali is er mooi en bijna nergens ter wereld zulke vriendelijke mensen ontmoet. Een leuke vakantie gehad maar door de lange vliegreis zullen we er niet heel snel weer komen.

Gereisd met partner in januari 2017

• 10Denny08-06-2017

Geweldig hotel aan het strand

Aanrader mbt dagtrips of taxi: Lokaal bureau De chauffeur/gids is super vriendelijk en behulpzaam en spreekt heel goed nederlands

Spa naast het hotel is geweldiig Huur een fiets in het hotel en fiets lekker langs het strand

Het hotel ligt op een donker stuk waardoor je al snel een taxi moet nemen.

Gereisd met vrienden in mei 2017

• 9Isa wuijts11-05-2017

Super hotel in relaxte sfeer

De tuin is prachtig onderhouden met verschillende zitjes , prachtige verlichting en beelden die dagelijks worden vereerd. De sfeer is daardoor wat sereen. Het wordt erg goed onderhouden. Je kunt heerlijk chillen bij de bar met uitkijk op zee. Zwembaden zijn mooi aangelegd, met bedden die in t water staan. T ontbijt is rijkelijk en veel verse produkten. Het personeel is extreem vriendelijk. We hadden een 3 pers bungalow bij touroperator geboekt maar omdat ze hem toch te klein vonden met een dochter van 15 jaar, kregen we dag erna kosteloos een hele ruime familie kamer. Echt super. De kamers worden dagelijks goed bij gehouden, bedden zijn prima. Dagelijks bonbons , flesjes water er muggenspray. Overal in hotel staan kannen water met schijfjes citrus en ijs waar personeel mee rondgaat maar je ook vrij bent zelf te pakken. Handdoeken bij t zwembad kun je zelf pakken en wisselen zo vaak je wil. Het eten in het restaurant is goed en betaalbaar. De cocktails zijn lekker en ook hebben ze een uitgebreide kaart voor allerlei smooties, verse ijsthee, ijscoffee. Echt top. Er worden zelf op t strand verse wafels en pannenkoeken gebakken( tijdens ontbijt ook) . Op strand staan massage bedden klaar en overal staan genoeg zonnebedden. T strand viel ons wat tegen maar sanur en omgeving heeft zoveel te bieden dat ons dat niet deerde. De onderwaterwereld is prachtig in Bali maar daar moet je n stukje voor rijden. Naar centrum sanur kan beste met taxi aangezien trottoir niet fijn te belopen is, kosten 1,20. Aan t strand zitten goed eettentjes zoals Lutha coffee en tootsie, net naast t hotel rechts . Verder in hoofdstraat is Casablanca leuk , met dagelijks live muziek en warung little bird en warung coconut three.. Erg gemoedelijk , lekker eten voor weinig en op woe/dond/vrijdag personeel die muziek maakt. Super sfeertje. Wij zijn gekocht aan Bali . Enig minpuntje t afval problet chaotischer verkeer

Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

• 9Fam Drenth12-02-2017

Geweldig mooi. Vriendelijke mensen. Lekker eten.

Wat een mooi hotel. Ligt in een park met verschillende huisjes en kamers. In het begin alles even zoeken, maar dat is geen straf. Overal lieve mensen en bloemen en nog veel meer. Ook in de avond is alles prachtig verlicht.

Super vriendelijke bediening. Lekker en uitgebreid ontbijt, met zelfs warm eten erbij. Ook sapjes, fruit, omeletten en pannekoekjes.

Zwembaden top: met dekjes, handdoeken en parasols. En gratis water om te drinken.

Om 15 uur gratis 'Thee Time' met koekjes. Of lekker ijsje aan het strand. En elke avond een gratis chokolaatje op de kamer.

Nadelen of kritiek? Ja als het een beetje regent wordt het stil. Maar dan kun je uitrusten. En de lokale verkopers aan het strand zeuren af en toe. Maar gewoon doorlopen.

Tip: neem/huur een taxi met gids voor een dagje. Neemt je overal mee naar toe. Beter dan met de bus. De omgeving is nl erg mooi. Maar dan moet je wel eerst de drukke stad uit.

Dus: wil je veel vermaak of drukte? Dan hier wegblijven. Ga maar naar Kuta of zo.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2017

10 tips over Hotel Segara Village

• Fam. van Winden, 24-07-2013

Boek via je reisbureau terplekke een prive chauffeur voor je trips. Zij weten veel van het eiland en weten hele leuke plekken. Uitstapjes maken met een groep is gezellig, maar dan kan je niet zelf beslissen of je verder wilt ja of nee. Een prive chauffeur is een uitkomst. In de toeristische regio's kan je overal pinnen en staan ook veel pinautomaten. Vooraf geld bij de bank halen (en dan heb ik het over grote bedragen) is niet noodzakelijk. De pinautomaten worden vaak ook bewaakt.

• Liri, 26-06-2013

Eetgelegenheden in de buurt in overvloed. Eilandtoer gedaan met privégids Little Wayan, een echt betrouwbare en goede reisgids.

• Wendy, 19-06-2013

Little Bird, 9 tafeltjes (je kan reseveren!) goedkoop maar goed eten! In de "hoofdstraat" (net voorbij de markt om de bocht)

9 vragen over Hotel Segara Village

• Maurice Haverkamp, 21-07-2019

Geld wisselen

Als wij contant geld willen wisselen, is daar een mogelijkheid toe in het hotel of zijn er in Sanur betere maar wel betrouwbare opties?

• Peter Bodemeijer, 23-07-2018

Sanur

Ik ben dit jaar naar nusa dua geweest maar we willen volgend jaar ergens anders heen op Bali Sanur lijkt me wel wat maar ik vraag me af hoe laat de eettentjes en barretjes savonds dicht gaan en winkels. We vinden het leuk om savonds te wandelen en ergens wat te drinken

• willy, 28-08-2014

shuttle naar Hardy's?

Wij gaan over 1 maand weer naar Bali en bezoeken diverse plaatsen waaronder Sanur. Voorgaande jaren zaten wij in andere hotels in Sanur en die hadden een shuttle naar Hardy's. Heeft dit hotel ook een busje naar deze supermarkt?

Edgar, 18-07-2015

Nee, niet dat ik weet. Maar met een niet blauwe taxi rij je voor 30.000RP ( € 1,80) hier naar toe.

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard
  • Strand faciliteitenBetaalde handdoeken, Betaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig

• Animatie programmaAanwezig

• Receptie24-uurs receptie
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen