Hotel Sanur Paradise Plaza

Hotel Sanur Paradise Plazasterstersterster

8.7Fantastisch

Indonesië, Bali, Sanur

8.7Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Sanur Paradise Plaza voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

213 reviews over Hotel Sanur Paradise Plaza

• 9Dennis & Anke17-12-2015

Geweldig hotel met gastvrij personeel

12 dagen verbleven in dit hotel. Het is een heel mooi hotel met veel open ruimtes, je word door al het personeel zeer vriendelijk ontvangen. De kamer is goed en beschikt over alle faciliteiten. Enkel in het laagseizoen ben je bijna genoodzaakt om de taxi te pakken naar Kuta/Legian om drukkere toeristenplekken te zien. Ontbijt in het hotel was erg lekker en gevarieerd. Al met al een zeer geslaagde vakantie!

Gereisd met partner in december 2015

• 9Kools29-11-2015

Fantastisch hotel met alles wat je kunt wensen

Geweldig hotel. Alles wat je je maar kunt wensen. Alles mag en niets moet. Ontbijt was perfect, voor zowel Europeanen als Aziatische mensen alles wat je je maar kunt indenken.

Gereisd met partner in november 2015

• 10Bas Molmans22-10-2015

Echt een prima hotel!

We hebben hier een prima verblijf gehad. Ontzettend vriendelijk personeel, heel schoon, kamers zien er perfect uit. Vrijwel niks op aan te merken. Enige nadeeltje is dat de shuttle bus er 25 min over doet voordat je bij het stukje "prive strand" bent. Voor de rest alles prima, een dikke aanrader voor de prijs

Gereisd met partner in oktober 2015

• 8Nieuwenhuis05-10-2015

Perfect!

Groot luxe hotel met mooie tuin en zwembad Ruime schone kamers. Koffie en thee faciliteit, tevens gratis kluis en een koelkast op de kamer

Ontbijtbuffet zeer uitgebreid

Naar Sanur centrum ca. 25 minuten lopen

Privestrand viel tegen weinig bedjes op een te klein oppervlak

Tip: Aanrader om het eiland te zien is om een chauffeur in te huren die je alle bezienswaardigheden laat zien.

Gereisd met partner in september 2015

• 8MartinR01-10-2015

Groot en Luxe hotel

Groot luxe hotel met mooie tuin en mooi zwembad. Kamers zijn netjes, de badkamer bevat een "rain-shower" en is voorzien van badbenodigheden voor het geval je die vergeten bent (scheermes, scheercreme, vijltje, tandenborstel en -pasta enz). Tevens een koffie/thee faciliteit op de kamer, een koelkast en een kluisje. 24-uurs roomservice is ook aanwezig. Het prima ontbijtbuffet is uitgebreid en ook de warme indische gerechten ontbreken niet.

Je hebt echter wel een half uurtje nodig om met de benenwagen is Sanur-centrum te komen. Verder kan de "strandfaciliteit" wel wat beter. Weinig ligbedjes en een te klein oppervlak voor die paar ligbedjes. Wel gratis handdoekenservice aan het strand !! Maar goed, het strand is groot genoeg, bevalt het niet, dan ga je een stukje verderop op het strand liggen. O ja, in de middag is het laag water en dan valt er niet veel meer te zwemmen, je staat dan tot je knieën in het water.

Gereisd met partner in september 2015

• 9xlaura_nx02-10-2014

Heel erg mooi!

Prachtig hotel, lekker eten en hele lieve behulpzame mensen. Wat een prachtig land!

Gereisd met partner in oktober 2011

• 9Gijs_20-06-2014

Goed hotel!

Sanur Plaza is een groot hotel waar een goede service wordt geboden. De werknemers zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Het hotel heeft een luxe uitstraling en is schoon. Het hotel ligt aan een zeer drukke weg, maar eenmaal in het hotel heb je hier absoluut geen last van. Het shuttle busje is handig om o.a. het privé strand van het hotel te bezoeken.

Gereisd met partner in juni 2014

• 8Marloes27-02-2014

Geweldig hotel!

Supervakantie gehad! Ruime appartementen, uitgebreid ontbijtbuffet, prima service. Geen last van de drukke weg waaraan het hotel ligt. Wel een eindje wandelen naar het strand maar goed te doen.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

• 8simone09-01-2014

prachtig dichtbij centrum

bus service naar het privéstrand helaas teveel verkopers hier niet meer geweest.

Gereisd met partner in september 2000

• 10jackmees07-01-2014

Super hotel

In 2009 hier ook geweest,vandaar dat wij terug zijn gegaan. Dit is voor een super hotel,goed eten vriendelijke mensen die er werken.

Gereisd met partner in september 2010

18 tips over Hotel Sanur Paradise Plaza

• Gijs_, 20-06-2014 Rapporteren

Wat wij iedereen zouden aanraden is om een chauffeur in te huren die je alle bezienswaardigheden laat zien. Wij waren vijf dagen met chauffeur Komang op pad gegaan. Echt een aanrader! Naast dat Komang een chauffeur is, vertelt hij veel over het doen en laten op Bali. Hij is zeer betrouwbaar en ook goed bereikbaar via de Whats App. Hieronder de link van zijn website.

• Astrid, 09-09-2013 Rapporteren

hotel oversteken 2e restaurantje hebben wij regelmatig lekker gegeten!

• e_adema, 26-02-2014 Rapporteren

zoekt u een goede betrouwbare en goedkope chauffeur dan is Kadek uw man klik op de onderstaande link voor zijn website. http://baligids-kadek.webklik.nl/page/homepage

16 vragen over Hotel Sanur Paradise Plaza

• Pierre Ophelders, 26-04-2017 Rapporteren

Tip / fooi

welke bedragen zijn gebruikelijk ?

• michel_1968, 18-09-2013 Rapporteren

prijzen van b.v uit eten

waar moet je op rekenen wat je daar ong kwijt bent als je in avond uit eten gaat met 2 volwassenen en onze zoon van 12 wat ben je kwijt bij elkaar met een paar drankjes erbij en taxi alvast bedankt voor de info

syl, 20-09-2013

Hoi Michel, Wij zijn met z'n vieren en eten gemiddeld voor 350.000/400.000 inr. per keer, dus ca. 90.000/100.000 pp. Taxi's hebben wij in Sanur nog nooit gebruikt, omdat we altijd fietsen huren voor ca. 20.000 inr. per dag. De laatste keer in Seminyak hebben we wel een taxi gebruikt, hij gebruikte de meter, en het kostte voor drie kwartier ca. 50.000 inr. Vaak heeft men ook een starttarief, dus toen we in Canggu van de ene plek naar de andere wilden, een heel klein eindje, bleek achteraf, betaalden we ook Inr. 50.000 voor een paar minuten. Mvrgr Sylvia

Gert Schutteman, 22-09-2013

Eten is echt goedkoop op Bali. Wij waren met zijn tweeen en voor een maaltijd + 2 flesjes bier +/- 115.000 Rupia = € 8.00 Dat is dan bij de gewone restaurantjes. Ga je iets exclusiever dan betaal je +/- 200.000 Rupia = € 13.00 met zijn tweeen dus. Ben je een keer uitgegeten op rijst, nasi of bami ga dan naar Bistro Amsterdam (naast het grote warenhuis Hardy's waar je een heerlijk broodje kroket kunt eten of een portie bitterballen groter dan een pingpong bal en 6 stuks in een portie, kosten 35.000 rupia = € 2.30 per portie en ze zijn heerlijk met mosterd. Bij Flapjaks heerlijke Springrolls (loempia's) 3 stuks voor 18.000 rupia = € 1.20 per portie. En het eten is overal goed te noemen, wel zijn de porties met nasi, bami of rijst wat aan de kleine kant.

• mp.veerman, 19-02-2013 Rapporteren

upgrade kamer

Kan iemand mij vertellen hoe veel er ongeveer gevraagd wordt voor een upgrade naar een poolviewroom? Alvast bedankt

Astrid, 09-09-2013

nee sorry kan je dat niet vragen bij de reisorganisatie? of heb je via internet geboekt? ik had upgrade naar premier kamer voor 10 euro extra bij 333 travel poolview room is wel een stuk duurder volgens mij!

Hotel Sanur Paradise Plaza info

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand300 m, 5 minuten lopen
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenGratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenWaterpark

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig, Beperkt menu
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hetelucht sauna
  • Wellness behandelingenMassages