Hotel Sanur Paradise Plaza

Hotel Sanur Paradise Plazasterstersterster

8.7Fantastisch

Indonesië, Bali, Sanur

8.7Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Sanur Paradise Plaza voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

213 reviews over Hotel Sanur Paradise Plaza

• 9Monique16-09-2016

Prachtig

Het hotel ligt niet aan het strand maar er is een hotel shuttle die je er naar toe brengt, Het ligt aan een drukke straat maar dat merk je niet. Het hotel is groot, schoon en meer dan drie sterren waard. De tuin met over de hele lengte een zwembad is prachtig mooi. Het personeel is erg vriendelijk, je krijgt niet elke dag schone lakens behalve als je een kaartje neer legt. het ontbijt is prima en ook gericht op westerse. De prijzen van de lunch en diner zijn hoger dan buiten het hotel. 's avonds is er elke keer muziek in de lobby waar je ook een drankje kan drinken, Wij hebben het er erg naar onze zin gehad.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 9Lisa30-08-2016

Leuk hotel

Sanur Paradise Plaza is een erg goed hotel. In totaal verbleven wij daar 3 nachten, wat erg goed is bevallen. Het is een erg schoon en keurig hotel met zeer vriendelijk personeel. Wel is het hotel super groot, met erg veel Chinese en Japanse toeristen. Een nadeel was dat de bedjes van het zwembad vaak bezet waren, wij gingen daarom vaak naar het strand. Dit kon makkelijk met de Shuttlebus of door een taxi voor een paar euro naar het strand te nemen. Het is een mooi en goed verzorgd hotel, maar voor de personen die het 'pure' Bali willen zien is het hotel wellicht wat te groots...

Gereisd met partner in juli 2016

• 10Jennifer nissink21-08-2016

Een super hotel

Wij zijn een jongstel van 23 en 25 jaar oud. We verbleven voor 2 weken in dit mooie hotel.. Bij aankomts is dit hotel al een beleving. Een super zwembad wat er bij zit met een geweldige tuin. Het ontbijt is goed voor ieder wat wils de kamers zijn mooi en ruim.. zowel bij het zwembad als aan zee handoeken service. Het personeel is super vriendelijk en behulpzaam wij hebben een super vakantie gehad.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 10Gwen10-08-2016

Super

Perfect Rustig alles is goed geregeld en personeel zo vriendlijk

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 9Fam. Hoeks21-06-2016

Om bij te komen van rondreis op Sumatra en Java

Eigenlijk hebben wij geen klachten. Goede service. Goede kamers. Shuttle busje voor een bezoek aan het winkelcentrum, strand op loopafstand. Uitgebreid ontbijtbuffet tot 11.00 uur! Prima bar en restaurant aan het zwembad. De drankjes worden aan je ligbedje gebracht! Wat wil een mens nog meer?

Gereisd met vrienden in juni 2016

• 8piraatje23-05-2016

Super hotel

geweldig hotel en een nog betere service. Gaan beslist nog een keer terug

Gereisd met partner in november 2015

• 10AnjaH AndreH20-05-2016

Superklasse, met excursies maakt het compleet !

Geboekt met touroperator, inclusief 5 excursies , De lange vliegreis viel erg mee.

Hotel top. Kamer Top, Ondanks de drukte er zijn veel seminars in het hotel, is het in het hotel verder erg rustig er is altijd wel een bedje vrij bij het zwembad. Eten, ontbijt overcompleet, eten bij het zwembad cafe Comodo top genoeg keuze voor weinig geld. Sateh (9 stokjes 3 vis 3 vlees 3 kip )voor nog geen 3,50. De excursies waren zeer professioneel goede chauffeurs en Nederlands sprekende gidsen die veel wetenswaardigheden vertellen over het eiland. Verder buiten het hotel altijd afdingen als ze voor een taxi 180000 roepia vragen is 60000 voldoende om te bieden. Ook op de rest afdingen maximaal de helft betalen van wat ze vragen .

Kamer wordt ieder dag schoongemaakt , minibar gevuld en handdoeken service. Gebruik je die een dag niet of gebruik je ze nog een keer doe je meet met het hotel Green programma en heb je grote kans op een gratis lunch bij Cafe Comodo. Handdoekenservice bij zwembad en strand goed geregeld 2 badlakens per persoon geen probleem . Happy Hour bij Lobby bar van 21:00 tot 23:00 Bij Comodo zwenbad bar van 15:00 tot 17:00 meestal met live muziek.

Het prive strand bereikbaar met gratis Shuttlebus van hotel is prima en echt prive Hotel werkt samen met beach-club Sand waar je gebruik kunt maken van schone douche en toiletten. Hier kun je ook weer lekker eten en drinken. Ook is hier gratis Wifi aanwezig. Kortom voor weinig geld een zeer complete vakantie voor mensen die jarenlang net zoals wij met touroperator naar Turkije gaan is dit een welkome afwisseling om eens een keer mee te maken.

Let wel in deze tijd van het jaar is het regenseizoen net afgelopen en is de luchtvochtigheid zeer hoor > 90 % zodra je je shirt aan doet is het al nat. Rond Juli / Augustus komt de koude winterlucht vanuit Australië en dan schijnt het een stuk aangenamer te zijn.

Gereisd met partner in mei 2016

• 10carinamij15-04-2016

Geweldig hotel

Prachtige luxe ruime kamer met heerlijke bedden, koelkast, waterkoker, kluisje, regendouche, airco. Heel vriendelijk personeel. Heerlijk ontbijt met zeer ruime keuze (europees/indisch/chinees). Mooi schoon zwembad in schitterende tropische tuin. Shuttlebus naar privéstrand, maar het publieke strand is vlakbij (rechtsaf het hotel uit en de weg aflopen ca 4 minuten) Prijs/kwaliteit is boven alle verwachting!

Gereisd met vrienden in april 2016

• 10R. Geense25-02-2016

Geweldig leuk hotel, zeer vriendelijk personeel .

Dit is een goed hotel met zeer goed eten en vriendelijk personeel en gratis shuttel service naar een eigen stuk strand met ligstoelen en een goed restaurant, Bonsai waar je heerlijk kan eten op het strand, heel romantisch s'avonds. Tevens loopt daar dikwijls een man rond, die je overal als gids wil begeleiden, waar je ook heen wilt op Bali, wat nog belangrijker is , is dat hij goed Nederlands spreekt. Wij waren daar drie weken en hebben veel door en met hem gezien van het eiland en het was heel goed en leerzaam door met hem het eiland te zien. Alles bij elkaar het hotel en de hele entourage en gids is een grote aanrader, niets negatiefs te bedenken, gaan en genieten.

Gereisd met partner in november 2014

• 10Frederik Weide05-02-2016

Sprookjesachtig!

Prijs kwaliteit in on juiste verhouding, m.a.w. veel kwaliteit voor weinig geld!!!

Gereisd met partner in februari 2016

18 tips over Hotel Sanur Paradise Plaza

• Gijs_, 20-06-2014

Wat wij iedereen zouden aanraden is om een chauffeur in te huren die je alle bezienswaardigheden laat zien. Wij waren vijf dagen met chauffeur Komang op pad gegaan. Echt een aanrader! Naast dat Komang een chauffeur is, vertelt hij veel over het doen en laten op Bali. Hij is zeer betrouwbaar en ook goed bereikbaar via de Whats App. Hieronder de link van zijn website.

• Astrid, 09-09-2013

hotel oversteken 2e restaurantje hebben wij regelmatig lekker gegeten!

• e_adema, 26-02-2014

zoekt u een goede betrouwbare en goedkope chauffeur dan is Kadek uw man klik op de onderstaande link voor zijn website. http://baligids-kadek.webklik.nl/page/homepage

16 vragen over Hotel Sanur Paradise Plaza

• Pierre Ophelders, 26-04-2017

Tip / fooi

welke bedragen zijn gebruikelijk ?

• michel_1968, 18-09-2013

prijzen van b.v uit eten

waar moet je op rekenen wat je daar ong kwijt bent als je in avond uit eten gaat met 2 volwassenen en onze zoon van 12 wat ben je kwijt bij elkaar met een paar drankjes erbij en taxi alvast bedankt voor de info

syl, 20-09-2013

Hoi Michel, Wij zijn met z'n vieren en eten gemiddeld voor 350.000/400.000 inr. per keer, dus ca. 90.000/100.000 pp. Taxi's hebben wij in Sanur nog nooit gebruikt, omdat we altijd fietsen huren voor ca. 20.000 inr. per dag. De laatste keer in Seminyak hebben we wel een taxi gebruikt, hij gebruikte de meter, en het kostte voor drie kwartier ca. 50.000 inr. Vaak heeft men ook een starttarief, dus toen we in Canggu van de ene plek naar de andere wilden, een heel klein eindje, bleek achteraf, betaalden we ook Inr. 50.000 voor een paar minuten. Mvrgr Sylvia

Gert Schutteman, 22-09-2013

Eten is echt goedkoop op Bali. Wij waren met zijn tweeen en voor een maaltijd + 2 flesjes bier +/- 115.000 Rupia = € 8.00 Dat is dan bij de gewone restaurantjes. Ga je iets exclusiever dan betaal je +/- 200.000 Rupia = € 13.00 met zijn tweeen dus. Ben je een keer uitgegeten op rijst, nasi of bami ga dan naar Bistro Amsterdam (naast het grote warenhuis Hardy's waar je een heerlijk broodje kroket kunt eten of een portie bitterballen groter dan een pingpong bal en 6 stuks in een portie, kosten 35.000 rupia = € 2.30 per portie en ze zijn heerlijk met mosterd. Bij Flapjaks heerlijke Springrolls (loempia's) 3 stuks voor 18.000 rupia = € 1.20 per portie. En het eten is overal goed te noemen, wel zijn de porties met nasi, bami of rijst wat aan de kleine kant.

• mp.veerman, 19-02-2013

upgrade kamer

Kan iemand mij vertellen hoe veel er ongeveer gevraagd wordt voor een upgrade naar een poolviewroom? Alvast bedankt

Astrid, 09-09-2013

nee sorry kan je dat niet vragen bij de reisorganisatie? of heb je via internet geboekt? ik had upgrade naar premier kamer voor 10 euro extra bij 333 travel poolview room is wel een stuk duurder volgens mij!

Hotel Sanur Paradise Plaza info

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand300 m, 5 minuten lopen
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenGratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenWaterpark

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig, Beperkt menu
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hetelucht sauna
  • Wellness behandelingenMassages