Hotel Sanur Paradise Plaza

Hotel Sanur Paradise Plazasterstersterster

8.7Fantastisch

Indonesië, Bali, Sanur

8.7Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Sanur Paradise Plaza voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

213 reviews over Hotel Sanur Paradise Plaza

• 8Rajesh chinkoe30-07-2017

Amazing, prachtig en goede service

Wanneer je niet in kuta wil verblijven is dit de ideale plek, centraal gelegen, kan je overal naar toe. Dicht bij het strand en heerlijk eten op het strand. Service is erg goed, wordt als koning behandeld in het hotel.

Gereisd met vrienden in juli 2017

• 7Paul28-07-2017

Goed maar # faciliteiten niet toereikend

Vriendelijk personeel en goede, schone kamers. Wel vaak grote groepen luidruchtige Chinezen, Koreanen en Indiërs. Aantal stoelen bij zwembad en strand ontoereikend voor bezoekers. Zwembad en stoelen op het strand liggen groot deel van de dag compleet in schaduw. Zee is vies en ligt vol met gras. Jammer want als hier meer aandacht voor zou zijn is het verder een perfect 4-sterren hotel. Tip: er zijn leuke eettentjes op het strand bij het hotel en alle taxi-chauffeurs willen je graag én voordelig het mooie eiland laten zien.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 8Yvonne08-07-2017

heerlijke vakantie

goed hotel,eten prima en slaapkamer groot. zwembad alleen weinig ligbedden. verbleven hier 2 weken en hebben diverse excursies gedaan. zitten vlak bij het strand en eettentjes kan je te voet en per taxi

Gereisd met partner in juni 2017

• 7Renate Kroon08-07-2017

Prima hotel

Afgelopen juni twee weken in dit hotel verbleven. Hoewel de medewerkers stuk voor stuk zeer behulpzaam en vriendelijk zijn, zijn de kamers op de begane grond (aan het zwembad) echt toe aan een update. In de eerste kamer die wij toegewezen kregen, vonden we een kakkerlak bij het bed. Vervolgens kregen we een nieuwe kamer, maar de hygiëne liet echt te wensen over: veel schimmel op het plafond in de badkamer en tussen de voegen van de tegels, vieze vloer, haren in de wasbak. We kregen een derde kamer toegewezen, welke een vies dekbed bleek te hebben. Het is zonde dat ze het niet zo nauw nemen met de hygiëne, want het hotel heeft de potentie om geweldig te zijn. Mooie zwembad, goede service, etc.

Bij de zwembadkamers is een looproute die ervoor zorgt dat je privacy zou moeten hebben, echter wordt deze looproute zelfs door het personeel niet gebruikt en steken ze binnendoor, via de terrasjes van deze kamers. Dat zorgt ervoor dat je geen enkele privacy hebt op je eigen terras.

Gereisd met partner in juni 2017

• 10Bart08-07-2017

Hele leuke vakantie gehad

Hele leuke vakantie gehad. Super hotel met erg vriendelijk personeel en de mogelijkheid om met een gratis shuttlebus ieder uur naar het zusterhotel te gaan (met meer faciliteiten voor kinderen), de winkelstraat of het strand. Enige minpuntje was de prijs van het eten en drinken in het hotel (bijna 4x in vergelijking met sommige restaurantjes). Dit hebben we dan ook maar een keer gedaan. Wij zijn in juni gegaan, let wel op dat het regenseizoen dan net is afgelopen (koop daar lokaal smeersels voor muggen bij de apotheek).

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

• 8Dante25-04-2017

Geweldig hotel!

Het is een zeer mooi hotel, de kamers waren netjes en het personeel is er echt enorm vriendelijk! Andere hotels waar we geweest zijn kunnen hier zeker een voorbeeld aan nemen. Het hotel ligt langs een drukke straat maar hier merk je echt niets van. De ligging van het hotel is wel niet zo top, je moet namelijk altijd een taxi nemen naar het centrum voor te gaan uiteten (huur nooit taxi's via het hotel, zij vragen bijna het dubbel van de gewone prijs). De lakens waren ook niet altijd helemaal proper (zwarte vlekken) en wc bril zag er wat versleten uit (we denken dat dit komt door het kuisproduct dat zij gebruiken). Over het algemeen waren we wel écht tevreden en prijs-kwaliteit is het zeker een goed hotel. We raden dit hotel absoluut aan!

Gereisd met partner in april 2017

• 8Echtpaar20-04-2017

Geluidsoverlast van asociale Engelsen!

Heerlijk hotel, sommige Engelsen ( vrouwen) zetten hun muziek aan bij een prachtig realext zwembad. Jammer dat dit goed bevonden wordt.

Gereisd met partner in april 2017

• 9P.D.14-03-2017

Heerlijk

Prima hotel, uitgebreid ontbijt, nette kamers. Kijk uit, als je bij touroperator boekt wordt je als groep bij vliegmaatschappij aangemeld. Je kunt geen stoelen reserveren, wel online inchecken maar je hebt geen enkele invloed op de stoelen. Wij werden op verschillende rijen ingedeeld omdat de achternaam anders is (meisjesnaam). Als je contact opneemt met vliegmaatschappij proberen ze het wel te veranderen maar als het toestel vol is heb je pech!

Gereisd met partner in februari 2017

• 9Ron12-02-2017

Enigsinds afgelegen hotel in Sanur

Als je niet van de drukte van Sanur houdt en toch hier op vakantie wil is dit een goed en mooi hotel. Kamers (wij hadden luxe zwembad view) ruim en worden dagelijks goed schoongemaakt (iedere dag schjon beddegoed als je de greencard niet op je nachtkastje laat liggen, probleempjes worden snel opgelost personeel meer dan vriendelijk en service gericht.

Gereisd met vrienden in januari 2017

• 10Cyna01-10-2016

Top hotel!

Een erg mooi, open, sfeervol hotel. De kamer is groot en erg schoon. Onze kamer was boven en miste soms een balkon om je natte spul op te hangen, maar verder waren wij meer en deels buiten de kamer te vinden, dus het was geen ramp. Het ontbijt is uitgebreid en er zit per dag wel afwisseling in. Voor Indische begrippen is het (lunch en avond) eten aan de hoge kant. Wanneer ze dit in prijs verlagen zouden er meer mensen zijn die in het hotel blijven eten. Het eten is dan wel van goede kwaliteit. Het zwembad en de tuin is groot en erg mooi opgezet. Het personeel doet er alles aan en is de hele dag in de weer om alles schoon te houden. Het strand is ook wel fijn vertoeven. De shuttle bus is een fijne bijkomstigheid wat het hotel aanbied. Kortom, wanneer wij weer naar Bali gaan, gaan we zeker terug naar dit hotel!

Gereisd met partner in september 2016

18 tips over Hotel Sanur Paradise Plaza

• Gijs_, 20-06-2014

Wat wij iedereen zouden aanraden is om een chauffeur in te huren die je alle bezienswaardigheden laat zien. Wij waren vijf dagen met chauffeur Komang op pad gegaan. Echt een aanrader! Naast dat Komang een chauffeur is, vertelt hij veel over het doen en laten op Bali. Hij is zeer betrouwbaar en ook goed bereikbaar via de Whats App. Hieronder de link van zijn website.

• Astrid, 09-09-2013

hotel oversteken 2e restaurantje hebben wij regelmatig lekker gegeten!

• e_adema, 26-02-2014

zoekt u een goede betrouwbare en goedkope chauffeur dan is Kadek uw man klik op de onderstaande link voor zijn website. http://baligids-kadek.webklik.nl/page/homepage

16 vragen over Hotel Sanur Paradise Plaza

• Pierre Ophelders, 26-04-2017

Tip / fooi

welke bedragen zijn gebruikelijk ?

• michel_1968, 18-09-2013

prijzen van b.v uit eten

waar moet je op rekenen wat je daar ong kwijt bent als je in avond uit eten gaat met 2 volwassenen en onze zoon van 12 wat ben je kwijt bij elkaar met een paar drankjes erbij en taxi alvast bedankt voor de info

syl, 20-09-2013

Hoi Michel, Wij zijn met z'n vieren en eten gemiddeld voor 350.000/400.000 inr. per keer, dus ca. 90.000/100.000 pp. Taxi's hebben wij in Sanur nog nooit gebruikt, omdat we altijd fietsen huren voor ca. 20.000 inr. per dag. De laatste keer in Seminyak hebben we wel een taxi gebruikt, hij gebruikte de meter, en het kostte voor drie kwartier ca. 50.000 inr. Vaak heeft men ook een starttarief, dus toen we in Canggu van de ene plek naar de andere wilden, een heel klein eindje, bleek achteraf, betaalden we ook Inr. 50.000 voor een paar minuten. Mvrgr Sylvia

Gert Schutteman, 22-09-2013

Eten is echt goedkoop op Bali. Wij waren met zijn tweeen en voor een maaltijd + 2 flesjes bier +/- 115.000 Rupia = € 8.00 Dat is dan bij de gewone restaurantjes. Ga je iets exclusiever dan betaal je +/- 200.000 Rupia = € 13.00 met zijn tweeen dus. Ben je een keer uitgegeten op rijst, nasi of bami ga dan naar Bistro Amsterdam (naast het grote warenhuis Hardy's waar je een heerlijk broodje kroket kunt eten of een portie bitterballen groter dan een pingpong bal en 6 stuks in een portie, kosten 35.000 rupia = € 2.30 per portie en ze zijn heerlijk met mosterd. Bij Flapjaks heerlijke Springrolls (loempia's) 3 stuks voor 18.000 rupia = € 1.20 per portie. En het eten is overal goed te noemen, wel zijn de porties met nasi, bami of rijst wat aan de kleine kant.

• mp.veerman, 19-02-2013

upgrade kamer

Kan iemand mij vertellen hoe veel er ongeveer gevraagd wordt voor een upgrade naar een poolviewroom? Alvast bedankt

Astrid, 09-09-2013

nee sorry kan je dat niet vragen bij de reisorganisatie? of heb je via internet geboekt? ik had upgrade naar premier kamer voor 10 euro extra bij 333 travel poolview room is wel een stuk duurder volgens mij!

Hotel Sanur Paradise Plaza info

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand300 m, 5 minuten lopen
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenGratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenWaterpark

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig, Beperkt menu
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hetelucht sauna
  • Wellness behandelingenMassages