18 tips over Hotel Sanur Paradise Plaza

• Gijs_, 20-06-2014

Wat wij iedereen zouden aanraden is om een chauffeur in te huren die je alle bezienswaardigheden laat zien. Wij waren vijf dagen met chauffeur Komang op pad gegaan. Echt een aanrader! Naast dat Komang een chauffeur is, vertelt hij veel over het doen en laten op Bali. Hij is zeer betrouwbaar en ook goed bereikbaar via de Whats App. Hieronder de link van zijn website.

• Astrid, 09-09-2013

hotel oversteken 2e restaurantje hebben wij regelmatig lekker gegeten!

• e_adema, 26-02-2014

zoekt u een goede betrouwbare en goedkope chauffeur dan is Kadek uw man klik op de onderstaande link voor zijn website. http://baligids-kadek.webklik.nl/page/homepage

• Peter, 28-08-2012

Boek ontbijt mee indien mogelijk.

We hebben een aantal aanbieders voor Sanur Paradise Plaza voor je op een rij gezet:

• Ronald van der Sluis, 25-09-2013

Boek als gids en persoonlijke chauffeur Komang! Wij hebben hem door D-reizen Assen getipt gekregen. Voor omgerekend 30 euro rijd hij je de hele dag door heel Bali heen en brengt hij je naar de mooiste plekjes op Bali We hebben heel fijne dagen met deze leuke en bescheiden gids beleefd en wij raden iedereen aan hem te boeken. Wij hebben in Nederland al contact (mail) met hem gezocht via zijn website en afspraken gemaakt in het hotel. Dit is zijn website: http://www.balitourdriverandguide.com/

• Iris, 20-07-2012

Waterpaleis Tirtagangga en tempelcomplex Gunung Kawi.

• bosmans_marc, 07-08-2013

Ga buiten het hotel eten, bvb op het strand in Sunrise waar geregeld een live band speelt.

• Eline, 16-12-2011

Fietsen huren is een echte aanrader. Dat hebben wij gedaan aan de boulevard van Sanur. Een stuk goedkoper dan in het straatje van het hotel! Ook raad ik iedereen aan te gaan raften in de jungle. Voor 30 euro voor twee personen ben je klaar en een tocht met de catamaran(afdingen)!

• Sascha, 01-10-2012

Boek geen spa/massage in het hotel, maar ga de weg op rechts, na +/- 100 meter vind je een salon waar het de helft goedkoper is.

• Ronald, 07-08-2012

Warung Sunrise aan het strand van Sanur. Leuke Bob Marley zanger en lekker goedkoop eten.

• afronding10, 31-10-2011

Heerlijk eten en goed van kwaliteit en prijs verhouding, Jepun, Mona Liza, Bonzai aan het strand. Spreek 'n goeie prijs af met 'n taxi chauffeur voor dag toeren en waar naar toe. Velen spreken Engels prijzen op het moment tussen 400000- 500000 rupia (€35-45) 'n hele dag. Overal op straat moet je pingelen ga bijvoorbeeld i n Sanur naar Hardy's winkel met vaste prijzen, dan weet je de prijzen voor de straat en ateliers in Ubud als je de mensen wilt helpen en toch niet te veel betaald

• lilian, 20-10-2011

Stenen rondom zwemband hotel nogal hobbelig, met kleine kinderen echt de suites boeken.

• yvonne-vlemmix, 12-10-2011

met de aristocat of balihay naar lembongang eiland. bali safari.

• Ferry, 29-07-2017

Wij hebben een aantal fantastische dagen gehad met Komang. Prima auto met airco en supervriendelijk. Hij praat goed Engels en weet veel te vertellen over Bali. Wij hebben via whatsapp/mail contact met hem gemaakt en heeft een eigen website: http://www.balitourdriverandguide.com/

Op de dag van vertrek kwam hij speciaal langs om ons een persoonlijk kado te geven. Super vriendelijke man die er alles aan doet om je een geweldige ervaring mee te geven van dit prachtige eiland.

• Ferry, 29-07-2017

Wij hebben een aantal geweldige avonden gehad bij Warung Sunrise. Ligt op zo'n 200 meter lopen van het hotel (bij het strand van Sanur). Elke maandag, woensdag en vrijdag treedt er om 20:30 uur een live reggae band op. Leuke sfeer en goed eten voor weinig geld. Absoluut een aanrader. Verder waren: Warung Sanur Segar en Kayu Manis erg goed. Bij Watering hole hebben we de beste ervaring m.b.t. echte Indonesische gerechten. Goedkoop en zit in het straatje richting het strand (100 meter lopen)

• Koolsjack, 29-11-2015

Voor het eiland te bezichtigen ben je afhankelijk van een plaatselijke gids. Wijzelf hebben het geluk gehad om in contact te komen met Komang een plaatselijk gids die ons in 6 dagen geheel bali heeft laten zien. Wat nog belangrijker was is dat hij ons een veilig gevoel gaf in het chaotische verkeer op het eiland. Voor het maken van excursies lieten we helemaal aan deze over en was achteraf de goedkoopste en betrouwbaarste. Je kunt deze vanuit ned al benaderen via [email protected]

• Ron, 12-02-2017

Als je naar Sanur wilt buiten de tijden van de gratis shuttlebus om vraag of men bleubird taxi belt. Gewoon op de meter minimu. Bedrag 30.000 rpa (rit via meter rond de 20.000). Regel via local een busje voor circa 500.000 rps (35€) rijdt hij je de gehele dag heen waar je wilt, weet de super spots van Bali. Wij hadden Wayan via Whatsup +62 812 3992 363 gewend om met Nl's te rijden spreekt Engels echt super.

• MartinR, 01-10-2015

Tijdens onze vakantie op Bali hebben we Putu als gids/chauffeur gehad en die kan ik iedereen van harte aanbevelen. Putu is een lieve en zorgzame man die je veel over Bali kan vertellen (in het Nederlands). Wij zijn in totaal zo'n 6 keer met hem op pad gegaan en iedere dag was weer een geweldige ervaring. Met name het fietsen door de rijstvelden was fantastisch. Bedankt Putu !

https://www.facebook.com/putuarsasusila http://balirondreis.blogspot.nl/