16 vragen over Hotel Sanur Paradise Plaza

• Pierre Ophelders, 26-04-2017

Tip / fooi

welke bedragen zijn gebruikelijk ?

• michel_1968, 18-09-2013

prijzen van b.v uit eten

waar moet je op rekenen wat je daar ong kwijt bent als je in avond uit eten gaat met 2 volwassenen en onze zoon van 12 wat ben je kwijt bij elkaar met een paar drankjes erbij en taxi alvast bedankt voor de info

syl, 20-09-2013

Hoi Michel, Wij zijn met z'n vieren en eten gemiddeld voor 350.000/400.000 inr. per keer, dus ca. 90.000/100.000 pp. Taxi's hebben wij in Sanur nog nooit gebruikt, omdat we altijd fietsen huren voor ca. 20.000 inr. per dag. De laatste keer in Seminyak hebben we wel een taxi gebruikt, hij gebruikte de meter, en het kostte voor drie kwartier ca. 50.000 inr. Vaak heeft men ook een starttarief, dus toen we in Canggu van de ene plek naar de andere wilden, een heel klein eindje, bleek achteraf, betaalden we ook Inr. 50.000 voor een paar minuten. Mvrgr Sylvia

Gert Schutteman, 22-09-2013

Eten is echt goedkoop op Bali. Wij waren met zijn tweeen en voor een maaltijd + 2 flesjes bier +/- 115.000 Rupia = € 8.00 Dat is dan bij de gewone restaurantjes. Ga je iets exclusiever dan betaal je +/- 200.000 Rupia = € 13.00 met zijn tweeen dus. Ben je een keer uitgegeten op rijst, nasi of bami ga dan naar Bistro Amsterdam (naast het grote warenhuis Hardy's waar je een heerlijk broodje kroket kunt eten of een portie bitterballen groter dan een pingpong bal en 6 stuks in een portie, kosten 35.000 rupia = € 2.30 per portie en ze zijn heerlijk met mosterd. Bij Flapjaks heerlijke Springrolls (loempia's) 3 stuks voor 18.000 rupia = € 1.20 per portie. En het eten is overal goed te noemen, wel zijn de porties met nasi, bami of rijst wat aan de kleine kant.

• mp.veerman, 19-02-2013

upgrade kamer

Kan iemand mij vertellen hoe veel er ongeveer gevraagd wordt voor een upgrade naar een poolviewroom? Alvast bedankt

Astrid, 09-09-2013

nee sorry kan je dat niet vragen bij de reisorganisatie? of heb je via internet geboekt? ik had upgrade naar premier kamer voor 10 euro extra bij 333 travel poolview room is wel een stuk duurder volgens mij!

• mp.veerman, 02-12-2012

wie weet of je ergens mag roken

Kan iemand me vertellen of je op de kamer mag roken? er is geen balkon en het raam kan niet open heb ik ergens gelezen. En als je niet binnen mag roken mag het dan wel buiten? Alvast bedankt

Greet, 21-06-2013

Je mag niet roken op de kamers.

mp.veerman, 07-12-2012

Dank je.

mp.veerman, 21-06-2013

Dank je, ben gelukkig inmiddels gestopt.

Mike, 06-12-2012

Hallo als er op de kamers gerookt mag worden kun je vragen bij de receptie vaak hebben ze ook rookvrije kamers.Buiten mag zover ik weet altijd gerookt worden, er schijnt een nieuwe wet aan te komen waar in officiële openbare ruimtes niet meer gerookt zou mogen worden maar of die wet al van kracht is weet ik niet.Je kunt allicht het hotel even een mailtje sturen of even bellen met 09001230278 en dan het nummer van het hotel beginnen met 0062 en dan het nummer van het hotel dit kost maar een paar centen per minuut.vr groet Mike

We hebben een aantal aanbieders voor Sanur Paradise Plaza voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
    Vakanties.nl
    Corendon
    Corendon
    Stip Reizen
    Stip Reizen

• Stefanie, 18-07-2012

Bonsai beach cafe

Klopt het dat het bonsai beach cafe, waar de strandfaciliteiten van dit hotel zijn ondergebracht, is gesloten? En is er iets anders voor in de plaats gekomen?

Ronald, 07-08-2012

Ja, dit is inderdaad gesloten en er is niks anders voor gekomen.

• syl, 15-07-2012

wie weet of

er een stopcontact is bij het bed, ivm med.apparatuur dat aangesloten moet worden? anders moet er ook een verlengsnoer komen.

Mike, 15-07-2012

Hallo Syl het is aan te raden om een verlengsnoer mee te nemen er zijn maar weing stop contacten in een kamer. vr gr Mike

Mike, 15-07-2012

hallo Syl kijk ook nog even onder tips van Kuta en Sanur misschien staat er nog iets bij waar je wat aan hebt. vr gr Mike

• martine, 13-07-2012

8 september 2012

wij gaan op 8 september 2012 voor 17 dagen naar dit hotel, we zijn een jong pas getrouwd stel, zijn er nog andere mensen die rond deze tijd daar naartoe gaan ?? Hoe is de reis ernaartoe ? wij vliegen met guarda airlines met een tussenstop in dubai en een overstap op jakarta....

vr. gr. martine

Danielle, 10-08-2012

Vlucht is vermoeiend (zeker als je de overstap op Jakarta mist door problemen op Dubai) maar zeker de moeite waard. Je komt hier veel andere nederlanders tegen.

martine, 05-09-2012

Hai Melanie, wij hebben een poolvieuw kamer geboekt omdat we dan een terras hebben, dus ben erg benieuwd naar onze kamer. Wij zijn ook van plan om excursies te gaan doen maar die willen we net als jullie ook daar bespreken. Eerste keer indonesie en zolang vliegen voor ons, We wensen jullie een hele fijne tijd, en misschien komen we elkaar wel tegen :) groetjes

scooteradventures, 12-09-2012

als je het echte bali wilt zien en avontuurlijk bent ga dan samen met een gids rond bali op een scooter de gids is nederlands en spreekt ook engels en indonesies als je niet zelf durft te rijden is er altijd nog een optie om lekker achterop te gaan en volop te genieten

Joyce nieuwhart, 15-10-2012

Hoi

Wij gaan ook naar bali en zijn gewend om te scooteren, is het iets om daar scooters te huren, ik heb geen moterrijbewijs

Is het raadzaam, ik kijk uit naar je antwoord

Gr joyce

Melanie, 04-09-2012

Wij vliegen rechtstreeks met een tussenstop op Singapore. Ben zelf ook benieuwd hoe het ons zal vergaan...16 uur in een vliegtuig. Maar we krijgen er vast allemaal wat moois voor terug :-) Wij zijn 29 en 31... Ben benieuwd of we elkaar tegenkomen. Wat voor kamer hebben jullie? Wij zijn inderdaad van plan om excursies te gaan doen, maar dat boeken wij ter plaatse. En jullie? Is het ook jullie eerste keer naar Indonesië? Groetjes

Martine, 10-09-2012

Zoooo we zijn er, jullie vast ook :-) gaan jullie nog excursies doen of al geboekt?? Wij zitten er nu voor te kijken maar gaan denk ik met een taxi gewoon ergens heen. Wat een super ontbijt hè!! je kan me ook altijd mailen op [email protected] groetjes en verder een fijne vakantie

Anky, 16-10-2012

oke onze site komt er niet op testaan zo stuur anders maar even een mail naar [email protected]

martine de jonge, 04-09-2012

hai melanie, ben benieuwd hoe de vlucht gaat, hebben jullie ook een tussenstop op dubai en een overstap op jakarta of vliegen jullie rechtstreeks ?? wij hebben dat namelijk wel.... Inderdaad zouden we elkaar dan tegen kunnen komen, we zijn een stel van 23 en 24, en jullie ?? gaan jullie ook excursies doen enzo ?? groetjes

Melanie, 04-09-2012

Hoi hoi...Wij vetrekken vanavond met KLM voor 17 dagen. We verblijven ook in Sanur Paradise Plaza. We zijn erg benieuwd, maar zien een beetje tegen de vlucht op. Hoe het was weten we morgen.Misschien komen we elkaar wel tegen ;-) Fijne reis.

• parkvilla1, 28-09-2011

shuttelbusje

Rijden er ook shuttelbusjes van het hotel naar en van het vliegveld? Heeft iemand hier ervaring mee of een antwoord? Bedankt, we kijken uit naar een heerlijke vakantie!

lilian, 20-10-2011

Er rijden geen shuttlebusjes naar het vliegveld tenzij men het hotel rechtstreeks geboekt heeft.

• Danny, 19-04-2011

Borg

Weet iemand hoeveel borg er betaald moet worden bij aankomst in het hotel ( sanur paradise plaza ) en is dit te voldoen met een Credit Card ?

mandyverstijlen, 03-05-2012

je hoeft inderdaad geen borg te betalen hoor!

Lenneke, 07-07-2011

Beste Danny, ik vroeg mij hetzelfde af, weet jij ondertussen al het antwoord op je vraag?

Lenneke, 13-07-2011

Oke, dank je wel!

Danny, 13-07-2011

Ik heb inmiddels van meerdere mensen vernomen dat er helemaal geen borg hoeft worden betaald. Gr Danny

• Dorien, 20-02-2011

animatie / kids klup

Hoi, wij overwegen dit hotel te boeken in mei/juni, echter ik zit een beetje in mijn maag het entertainment en kids gebeuren. Daar zijn wij namelijk niet naar op zoek... Heeft iemand daar ervaring mee?

Alvast bedankt voor de reacties.

tijmen, 23-02-2011

er is geen animatie team,maar wel veel congressen in het hotel,ligt vrij ver weg van het centrum.