Appartement Sanur Paradise Plaza Suites

Appartement Sanur Paradise Plaza Suites
8,4

13 tips over Appartement Sanur Paradise Plaza Suites

Margo, 19-7-2015
Boek in Nederland alvast het ontbijtbuffet dit is waarschijnlijk goedkoper dan ter plaatste boeken. In Indonesië kennen ze geen brood zoals wij dit kennen, een ontbijtbuffet bijboeken is echt aan te raden.
Fam. Neilen, 3-9-2014
's-avonds kan je met de hotel chauffeurs afspreken om bij het restaurant te wachten, scheelt geld en zoeken naar eentje die beschikbaar is.
Lijesen, 13-8-2014

Wij zaten in suite 2122 ,net niet de drukte van het zwembad! maar je zag het wel liggen zodat je de kinderen in de gaten kan houden.

Taxi nemen en naar Water Bom Bali gaan als je van water aktie houdt.

1/2 uur rijden naar Kuta kinderen ook weer blij! en aan de overkant daarvan een mooi redelijk groot overdekt winkelcentrum. (boek dit voor dat je er naar toe gaat beneden bij het hotel...dan krijg je korting op je entree van het zwembad en korting op de taxi rit.

We hebben een aantal aanbieders voor Sanur Paradise Plaza Suites voor je op een rij gezet:

Sergio, 29-7-2014
Wij zaten "pool side", De internet verbinding is overal goed, maar hier het sterkst.
Ed , 21-9-2013

Laat je rondrijden over Bali door Kadek Suliarta (tel: +6281916737077)

een engels sprekende chauffeur hij weet de mooie plekjes en is heel goed en goedkoop.

a j vanmil, 18-6-2013
je loop de achterdeur uit en honderd meter verder heb je een fietsverhuur wat wel weer 20.ooo duizend roepia kost.[dus niks] heb voor 7 dagen gehuurd.

Karin Ruiter, 26-2-2013

Pakjes soep en kaas meenemen. Hebben via 333 travel deze reis geboekt.Heel goed gegaan en zeker ook aan te raden.

Regenachtige dagen zijn goed in te vullen met massage en spa.

Via de achterpoort kom je op de grote winkelstraat. Links naar de Hardy's (groot winkelcentrum) rechts naar de massage. € 5,00 per uur. Massage, en manicure. Eetgelegenheden: Mona Lisa, Ratatouille en Le Village. Allen aan deze weg te vinden. Ratatouille en La Village hebben een gratis pick up service.

msmelens, 25-12-2012

Guess services kan alle excursies voor je boeken en dan krijg jevaakextra korting tov reisagentjes

Poortje aan achterkant zodat je in 5 min in winkelstraat bent

Lara, 31-7-2012
Zo min mogelijk geld wisselen op straat, gwn pinnen. Niet ingaan op verkopers als je niks wil kopen. Let op je beurs. Kutastrand is erg mooi. Gunung Kawi is zeker een aanrader!!
Iris, 20-7-2012
Tirtagangga waterpaleis en Gunung Kawi tempel complex