IndonesiëBaliSanurAppartementen SanurAppartement Sanur Paradise Plaza Suites

Appartement Sanur Paradise Plaza Suites

IndonesiëBaliSanur

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Sanur Paradise Plaza Suites voor je op een rij gezet:

8.4FantastischScore uit 73 reviews
+63/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.4FantastischScore uit 73 reviews
  • 8.5Inrichting
  • 9.4Ruimte

Appartement info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

75 Reviews over Sanur Paradise Plaza Suites

• 8Nienke07-10-2018

Super leuke vakantie gehad

Heerlijk ruime appartementen met goede bedden en alle benodigdheden . Het appartement weed elke dag netjes schoongemaakt. Het personeel Is vriendelijk en er is genoeg te doen voor kinderen. Wij waren hier met onze kinderen van 7, 5 en 2 jaar oud. Ze vonden het Zwembad met glijbaan super. We hadden het ontbijt er bij geboekt en ook s avonds hebben we vaak bij het restaurant gegeten. Wel jammer dat je aan een drukke weg zit en daardoor met kleine kinderen niet goed naar centrum kunt wandelen. We zijn daarom veel met de taxi gegaan, dit was prima.

• 8Lisette16-05-2018

Fantastische vakantie, komen hier zeker teug!

Goed hotel, zeer netjes en uitgebreid ontbijt. Er bevind zich een wasserette waar jezelf de wasmachine en droger aan kan zetten met je wasgoed voor maar 1,50 euro per keer. Heerlijk om je was weer schoon te hebben tijdens je verblijf. In Bali hebben veel zwembaden teveel chloor, deze absoluut niet. Erg lekker schoon water. Er liggen anti slip matten rondom het zwembad en zelfs een schaduw doek erboven voor de kinderen. Heerlijke bedden in de apparatamenten en uitgebreide keuken met faciliteiten zoals magnetron.

Personeel is zeer vriendelijk, enige kleine nadeel is dat de poort aan de achterkant om 18:00 uur dichter gaat dus dan loop je via de voorkant maar het centrum en dat is een stukje verder. Maar goed, een taxi is ook zo gebeld en kost bijna niets.

• 9René van Zundert01-08-2017

Geweldig complex voor ieder wat wils.

Goed: Zwembad, personeel, zeer ruime kamers, heerlijke bedden, 3 airco's in de kamer, complete keuken, ruime woonkamer en slaapkamers, prijzen van het eten en de drank, service, entertainment voor de kids, wekelijkse thema buffetavond, menukaart met veel keuze die ook 's avonds van toepassing was, tot 23u zwemmen, achteruitgang 800m van het centrum, hotelbus rijdt vaak en stipt naar het centrum en strand, ontbijt zeer compleet ook voor kinderen, veel te zien in de omgeving. Minder: Achteruitgang om 18u00 gesloten, ligging voorzijde aan drukke verkeersader (geen geluidsoverlast!), strand niet zo bijzonder,

• 8Willem v.d.Langenberg19-04-2017

Geweldig verblijf gehad.

Het is een 4 sterren hotel maar de service en het vriendelijke behulpzame personeel maakte dat ze van mij 6 sterren krijgen. Ook het ontbijt was fantastisch. Ga zeker terug als ik weer op Bali ben.

• 9Henk25-09-2016

upgrade

Het appartementen complex ligt aan een zeer drukke weg. Het gebruik van een taxi is aan te raden (paar euro's). De appartementen zijn zeer ruim van opzet. Wij kregen een upgrade naar een vier kamer appartement. Er is een nieuwe pendelbus aanwezig naar de supermarkt (Hardy's), beach club (met gratis bedden en badhanddoeken) en het hotel. Het strand is niet echt bijzonder, mede door het tij. Personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk. Ontbijtbuffet is prima.

• 9Jesse walst 27-07-2015

Fantastische plek

privé strand. Een hoop schijnveiligheid voor bommen.

• 9Margo19-07-2015

Fantastische appartementen - zo weer terug

Een mooi complex met fijn zwembad. Het appartement was erg ruim, we hadden een 6-persoons appartement met drie slaapkamers. Het appartement wordt iedere dag schoongemaakt en voorzien van schone handdoeken etc.

• 9Fam. Neilen03-09-2014

Geweldige basis voor gezinnen met jonge kinderen

Goed appartement hotel, zeer ruime kamers, 2 badkamers (1 douche, 1 bad), enorme woonkamer met keuken incl. oven, magnetron, gaspitten, koel/vries etc. Gratis water tank, met gewoon, koud en warm(heet) water. Super zwembad (2 stuks) en het meest belangrijke: geweldig behulpzaam personeel. Vriendelijk en echt niet is teveel gevraagd. Het eten (restaurant of roomservice) is goed. Ik zou zo weer terug willen.

• 10Lijesen13-08-2014

Om nooit meer te vergeten

De accommodatie is zeer netjes en verzorgt. Wij zaten met onze suite aan de kant van de zwembaden....één woord "SUPER" Schoon en super groot! modern en strak ingericht...keuken wat gedateerd! De accommodatie ligt aan een drukke weg,maar een taxi brengt je voor RP 35000 (+/- 2 euro) naar het centrum (5min). De taxi's staan standaard voor bij het hotel en het hotel heeft ook een gratis shuttlebus die je naar het centrum kan brengen of naar hun eigen privé strandje .Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.
    Elke dag wordt je suite netjes gemaakt..schone handdoeken,geveegd en bedden opgemaakt! Ruime menu kaart die je eveneens als roomservice kaart kan gebruiken..voor als je een keertje niet in het restaurant wild eten. Het is zeer kind vriendelijk en ze laten de kinderen ook lekker hun gang gaan..Ik bedoel dat er genoeg baden zijn waar de kinderen niet met een bal mogen spelen of een drijfband mee mogen nemen in het bad.....en hier is dat geen probleem....zeer meegaand!

• 9Sergio29-07-2014

Fantastische familie vakantie

Twee weken vakantie gevierd in Bali met onze twee kinderen (7 en 11 jaar) op basis van logies/ontbijt. Het appartement is ruim en schoon. Volledige airconditioning, ruime woonkamer, degelijke keuken, twee slaapkamers en twee badkamers (1bad, 1 douche). Erg prettig vond ik ook de waterkoeler met een 20 liter tank. Deze is gratis en wordt 1 keer per week vervangen.

Er zijn meer dan genoeg activiteiten voor de kinderen: zwembad, waterglijbaan en de kids club. Iedere maandag ochtend is er een "try dive" in het zwembad. Onze kinderen vonden dat fantastisch!

Iedere ochtend lekker ontbeten. Ruime keus en is iets niet aanwezig, dan doet het personeel zijn uiterste best om het toch te regelen.

Iedereen in het hotel probeert het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. ik had een speciale wens ivm met onze trouwdag en "customer service" heeft het voor elkaar gekregen. Als extraatje zelfs nog een patisserie taartje gekregen. De service is echt fantastisch.

Wij gaan zeker terug!

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij