Appartement Sanur Paradise Plaza Suites

Appartement
Appartement Sanur Paradise Plaza Suites
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Sanur Paradise Plaza Suites voor je op een rij gezet:

74 reviews over Appartement Sanur Paradise Plaza Suites in het Nederlands

Fantastische vakantie, komen hier zeker teug!

Lisette
16-5-2018

Goed hotel, zeer netjes en uitgebreid ontbijt. Er bevind zich een wasserette waar jezelf de wasmachine en droger aan kan zetten met je wasgoed voor maar 1,50 euro per keer. Heerlijk om je was weer schoon te hebben tijdens je verblijf. In Bali hebben veel zwembaden teveel chloor, deze absoluut niet. Erg lekker schoon water. Er liggen anti slip matten rondom het zwembad en zelfs een schaduw doek erboven voor de kinderen. Heerlijke bedden in de apparatamenten en uitgebreide keuken met faciliteiten zoals magnetron.

Personeel is zeer vriendelijk, enige kleine nadeel is dat de poort aan de achterkant om 18:00 uur dichter gaat dus dan loop je via de voorkant maar het centrum en dat is een stukje verder. Maar goed, een taxi is ook zo gebeld en kost bijna niets.

Geweldig complex voor ieder wat wils.

René van Zundert
1-8-2017

Goed: Zwembad, personeel, zeer ruime kamers, heerlijke bedden, 3 airco's in de kamer, complete keuken, ruime woonkamer en slaapkamers, prijzen van het eten en de drank, service, entertainment voor de kids, wekelijkse thema buffetavond, menukaart met veel keuze die ook 's avonds van toepassing was, tot 23u zwemmen, achteruitgang 800m van het centrum, hotelbus rijdt vaak en stipt naar het centrum en strand, ontbijt zeer compleet ook voor kinderen, veel te zien in de omgeving.

Minder: Achteruitgang om 18u00 gesloten, ligging voorzijde aan drukke verkeersader (geen geluidsoverlast!), strand niet zo bijzonder,

Geweldig verblijf gehad.

Willem v.d.Langenberg
19-4-2017

Het is een 4 sterren hotel maar de service en het vriendelijke behulpzame personeel maakte dat ze van mij 6 sterren krijgen. Ook het ontbijt was fantastisch. Ga zeker terug als ik weer op Bali ben.

upgrade

Henk
25-9-2016

Het appartementen complex ligt aan een zeer drukke weg. Het gebruik van een taxi is aan te raden (paar euro's). De appartementen zijn zeer ruim van opzet. Wij kregen een upgrade naar een vier kamer appartement. Er is een nieuwe pendelbus aanwezig naar de supermarkt (Hardy's), beach club (met gratis bedden en badhanddoeken) en het hotel. Het strand is niet echt bijzonder, mede door het tij. Personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk. Ontbijtbuffet is prima.

Fantastische plek

Jesse walst
27-7-2015

privé strand. Een hoop schijnveiligheid voor bommen.

Een mooi complex met fijn zwembad. Het appartement was erg ruim, we hadden een 6-persoons appartement met drie slaapkamers. Het appartement wordt iedere dag schoongemaakt en voorzien van schone handdoeken etc.

Goed appartement hotel, zeer ruime kamers, 2 badkamers (1 douche, 1 bad), enorme woonkamer met keuken incl. oven, magnetron, gaspitten, koel/vries etc. Gratis water tank, met gewoon, koud en warm(heet) water. Super zwembad (2 stuks) en het meest belangrijke: geweldig behulpzaam personeel. Vriendelijk en echt niet is teveel gevraagd. Het eten (restaurant of roomservice) is goed. Ik zou zo weer terug willen.

Om nooit meer te vergeten

Lijesen
13-8-2014

De accommodatie is zeer netjes en verzorgt.

Wij zaten met onze suite aan de kant van de zwembaden....één woord "SUPER"

Schoon en super groot! modern en strak ingericht...keuken wat gedateerd!

De accommodatie ligt aan een drukke weg,maar een taxi brengt je voor RP 35000 (+/- 2 euro) naar het centrum (5min).

De taxi's staan standaard voor bij het hotel en het hotel heeft ook een gratis shuttlebus die je naar het centrum kan brengen of naar hun eigen privé strandje .Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.

Elke dag wordt je suite netjes gemaakt..schone handdoeken,geveegd en bedden opgemaakt!

Ruime menu kaart die je eveneens als roomservice kaart kan gebruiken..voor als je een keertje niet in het restaurant wild eten. Het is zeer kind vriendelijk en ze laten de kinderen ook lekker hun gang gaan..Ik bedoel dat er genoeg baden zijn waar de kinderen niet met een bal mogen spelen of een drijfband mee mogen nemen in het bad.....en hier is dat geen probleem....zeer meegaand!

Fantastische familie vakantie

Sergio
29-7-2014

Twee weken vakantie gevierd in Bali met onze twee kinderen (7 en 11 jaar) op basis van logies/ontbijt. Het appartement is ruim en schoon. Volledige airconditioning, ruime woonkamer, degelijke keuken, twee slaapkamers en twee badkamers (1bad, 1 douche). Erg prettig vond ik ook de waterkoeler met een 20 liter tank. Deze is gratis en wordt 1 keer per week vervangen.

Er zijn meer dan genoeg activiteiten voor de kinderen: zwembad, waterglijbaan en de kids club. Iedere maandag ochtend is er een "try dive" in het zwembad. Onze kinderen vonden dat fantastisch!

Iedere ochtend lekker ontbeten. Ruime keus en is iets niet aanwezig, dan doet het personeel zijn uiterste best om het toch te regelen.

Iedereen in het hotel probeert het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. ik had een speciale wens ivm met onze trouwdag en "customer service" heeft het voor elkaar gekregen. Als extraatje zelfs nog een patisserie taartje gekregen. De service is echt fantastisch.

Wij gaan zeker terug!

familie oord

hilde hu
2-5-2014

Zeer ruime apartementen (4 kamer) met adequate inrichting. Kleine badkamers. Schoon. Veel kinderen. Restaurant erg westers en basic. Grootste nadeel: het suitehotel ligt aan een extreem drukke weg. Niet te belopen. Echter aan de achterzijde is een tuinpoort. Binnen 7 minuten te voet ben je in het centrum. Poort sluit echter om zes uur. Je bent afhankelijk van taxi's want de zgn shuttle is een gevaarlijke roestbak: geen gordels en grotendeels open bovendien zit je zware verkeersdampen in te ademen. Toch vind ik voor gezinnen dit hotel een aanrader omdat je gewoon fijn de ruimte hebt. Huur een auto met chauffeur (30-50 euro per dag). Onderhandel over de prijs !

Stip Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Sanur Paradise Plaza Suites in Sanur, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Sanur Paradise Plaza Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Sanur Paradise Plaza Suites scoort een 8.42 uit 10 op basis van 74 reviews.