Hotel Respati

Meer hotelinfo

137 reviews over Hotel Respati

• 9Robin26-09-2012

Netjes, kleinschallig, mooi hotel

Wij hebben 16 dagen in Respati gezeten en kregen een ruime, net gerenoveerde kamer. Goed bed, mooie badkamer met regendouche en een klein balkonnetje. Er is een kluis en een minibar aanwezig met twee gratis flesjes water bij aankomst. Elke dag worden je handdoeken vervangen en je bed opgemaakt. Het ontbijt is niet erg afwisselend maar wel altijd lekker. Keuze uit kleine pannekoekjes, fruit, geroosterde broodjes, indisch eten en je kan je eigen ei samenstellen. Het hotel heeft een zwembad en ligt direct aan het strand. Gratis, goede strandbedjes en service op het strand. Restaurantpersoneel is altijd vriendelijk. Zodra je het hotel uitloopt kom je meteen bij de "mainstreet" waar veel winkeltjes en restaurants aanwezig zijn. Bali Zoo is een geweldige dierenpark! Wij hebben zelf een chauffeur geregeld die ons voor 35.000 roepia (€30,-) door heel Bali heeft gereden. Meer moet je ook zeker niet betalen! Wij hebben een top vakantie gehad! Zeker een aanrader!

• 4Jack van Essen13-09-2012

Ouwe meuk

Zeer gedateerde accommodatie slechtste wat we tot nu toe gehad hebben onvoorstelbaar dat sommige mensen dit een 10 geven zijn volgens mij niets gewend ben blij dat we hier maar een paar dagen zitten in een woord waardeloos. Receptie slechtste wat we tot nu toe hebben gezien totaal geen interesse in klacht oplossing snap niet dat dit zo'n hoge waardering kan hebben.

Met vrienden

• 0Ria10-08-2012

Niet slecht maar zeker geen topper.

Jammer dat het personeel(restaurant) alleen uit zich zelf in actie kwam in het weekend dat de baas vanuit Jakarta er met zijn familie logeerde.Gaat weinig of niets van ze uit. Kamer was goed ,schoonmaakpersoneel attent en vriendelijk.Strand werd niet aangeharkt terwijl de naaste hotels het iedere dag schoonmaakten.De laatste paar dagen lag er tussen de strandbedjes allemaal zeewier en verdere rommel maar niets werd er weggehaald.(heel jammer) Het was niet de eerste keer dat wij op Balie waren het was voor de 15keer .Ieder jaar kiezen wij voor Balie 2a3 verschillende hotels uit en steeds op andere plaatsen het ligt een beetje aan hoe lang we op Balie verblijven.

• 10Danielle10-08-2012

Een aanrader

Prima hotel, verwacht geen resort met allerlei soorten voedsel (maar goed, ik ga er vanuit dat je ook niet daarvoor naar Bali gaat). Ontbijt is dus niet heel uitgebreid, maar heb me daar niet aan kunnen storen. De kamer was mooi en werd elke dag schoongemaakt. Vriendelijk personeel, stuk voor stuk bereid je ergens mee te helpen. Fijn en klein zwembad. Ik was er in juni/juli maar heb de keren dat ik zwom lekker alleen kunnen zwemmen. Strandbedden zijn prima + handdoek van het hotel.

• 8zibeck09-07-2012

Fijn kleinschalig hotel.

Respati hotel is een prettig kleinschalig hotel direct aan het strand gelegen. De mensen zijn er vriendelijk en behulpzaam. Bij aankomst krijg je 10 min gratis masage, zeker aan te raden. Het ontbijt is prima. De kamer is redelijk netjes. Helaas geen muskietennet aanwezig. We hebben er zelf maar eentje opgehangen. Ligging van het hotel is goed.

• 8Resh16-03-2012

Fijn!

Mooi resort met mooie kamers. Zeker voor herhaling vatbaar!

• 8arentsen05-03-2012

Geweldig!!!!

Een geweldig knus Hotel,je voelt je daar gelijk thuis,voor de 3e keer geweest en daar 42 nachten geslapen,en uiteraard 42x een ontbijtbuffet niets mis mee,vriendelijke bediening die alles uit de kast halen om het je naar de zin te maken,een Echte aanrader volgend jaar weer.

• 5Jan Krispijn30-12-2011

Anders dan verwacht

Hotel Respati in Bali is helaas "over de top" Kamers zijn prima, echter bungalows grotendeelvervangen door meeretage kamers en kleine balkons. Hierdoor veel meer kamers, maar strandbedden oud, gammel en hierop niet aangevuld. Personeel aanzienlijk minder betrokken dan andere hotels. Onbijt erg mager.

Met vrienden

• 8Gerard Appelman22-10-2011

rustig en mooi gelegen hotel aan rustig strand

Kleinschalig opgezet,leuke ruime huisjes, rustig en mooi aan strand gelegen. Direct bij winkelstraat en gezellige strandboulevard met vele winkeltjes en restaurants. Vriendelijk personeel brengt de lunch zelfs op het strand. Goed en uitgebreid ontbijt. Mooie tuinen rond de schone huisjes. Alles ziet er verzorgt en netjes uit. 20 minuten van Kuta en Denpasar

• 10lj henning24-09-2011

topper,voor herhaling vatbaar

Wij zijn net terug van dit hotel,en ik mag zeggen helemaal super, zeker de ligging ontbijt meer dan voldoende,voor elk wat wils,en zoveel als je wilt,van gebakken eieren of gekookt,ham,kaas,gebakken spek,pannenkoeken,fruit enz wij zaten in een huisje wat nog niet was gerenoveerd,zag er voor de leeftijd goed uit,er moeten nog 6 huisjes gedaan worden kamer word goed schoon gehouden personeel zijn zeer vriendelijk het enigste nadeel is,dat er soms van die straat honden lopen,maar dit is al meerdere keren gezegd,dit komt vooral omdat mede gasten deze aanhalen en te eten geven avond eten kun je beter buiten het hotel doen,is goedkoper en beter wij zijn iedere dag naar warung lila geweest, kun je voor 2 euro goed eten

5 tips over Hotel Respati

• rocopi79, 05-03-2014

Echt een aanrader voor iedereen die van rust en strand houd. Eigen strand dus wat wil je nog meer.

• Danielle, 10-08-2012

Wil je een flink stuk Bali zien en daarbij ook de voordelen van een fotograaf, zanger in de auto, voetbalanalist, gezellige kletser en uitgebreide informatie over Bali en de cultuur, zoek dan op facebook naar Bagus Balidriver. Deze gids is echt een aanrader. Mede dankzij hem een geweldige reis gehad en veel geleerd. Mooie foto's kunnen maken en op de beste plekken gesnorkeld.

• Robin, 26-09-2012

Wij zijn naar Bali Zoo, de Besakih (moeder) tempel, monkey forest Ubud, the orhidee Garden, heiligwater, de rijstvelden, Kuta, Kecak dans bij de Uluwatu tempel, Barong/Kris dans, Buddha to Buddha "fabriek", vulkaan, en de koffieplantage geweest. Al deze dingen waren geweldig! Je betaald wel overal entree (kost niet veel).

5 vragen over Hotel Respati

• Bert, 30-12-2018

inentingen.

Is het echt nodig alle inentingen te doen die voor geschreven worden? Voor deze regio.

• Elly , 12-12-2017

WiFi

Is er Wi-Fi in het hotel?

Jolanda, 20-12-2018

Er is Wifi in het gehele complex. Verschillende inlogcodes. Bepaalde tijden is deze wat langzaam.

• Michael, 18-11-2017

alcohol

Verkoopt hotel Respatie ook de alcoholische dranken?

• VerzorgingHalfpension

• Balkon / terrasTerras

• Receptie24-uurs receptie
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats