Hotel Respati

Meer hotelinfo

137 reviews over Hotel Respati

• 6wil11-10-2014

wisselende gevoelens

Wij hebben 14 nachten in dit hotel overnacht. We hadden de goedkoopste kamer (superior) in het 1e blok. De kamer zelf was gedateerd en de badkamer enorm verouderd. Enorm veel schimmel in de kitranden, vieze douchekop, in iedergeval niet veel soeps.... Ook ligt naast het hotel een priveterrein van iemand met veel honden.. welke wij bij het 1e blok snachts enorm veel hebben horen blaffen. Dit was niet erg goed voor de nachtrust. We hebben hierdoor ook een andere kamer betrokken, dit regelde het hotel keurig. Een kamer iets meer naar het strand toe, waar wij geen last meer van het geblaf hadden.Het ontbijt is heel simpel, verwacht hier zeker niet veel van. Verder is het personeel zeer vriendelijk. En kan je goedkoop je was laten wassen.

Maar al bij al zullen ze mij hier niet meer zien..

• 7p_frings07-09-2014

Gemoedelijk Hotel !

Wij hadden het geluk dat we 1 van de ruimste kamers hadden. Deze bleek eigenlijk van de Directeur te zijn als hij op Bali is, Dit verklaarde ook de kamer er naast waar wij in konden ! (tussendeur) Indien we buren hadden = dat ook qua privacy gehorig. De kamer was erg smaakvol, maar moet wel iets gniffelen over de afwerking. Niets schokkend, maar dit is een perfectie tik van mij. De service is prima, en het personeel erg lief. Wel mogen ze iets assertiever zijn. Een loopje hebben vind ik heerlijk. Maar verbaas me over 4 zittende personeels leden die ook mijn lege flesje opgemerkt hadden kunnen hebben. Hiermee kom ik ook op een beperking qua drank assortiment, Er is alleen een vergunning voor Bier, dus een wijntje of cocktailtje zit er niet in. Dit vertaalt zich dan weer in de klandizie, en gezelligheid. Het ontbijt is prima, en verzoekjes met name ei bereiding worden ingewilligd. De onvoldoende voor Kindvriendelijkheid, is alleen gebaseerd op het voor jonge kinderen onveilige zwembad.

• 7Miriam18-06-2014

Prima hotel voor een paar dagen

Bij het zien van de receptie schrokken we even en dachten we waar zijn we nu terecht gekomen maar de rest van het hotel is netjes en schoon. De kamers zijn ruim. Het ontbijt was prima maar niet erg uitgebreid. Het hotel ligt direct aan het strand wat wel erg lekker is. Helaas is Sanur niet echt een levendige plek. Het hotel is prima voor een paar dagen maar 2 weken moet je hier niet door willen brengen.

• 8 j. broekman17-03-2014

Geweldig

Geweldig wij ,mijn partner en ik zijn er nu 3 x geweest en prima naar de zin gehad ,kamers zijn opgeknapt en zien er super uit. Schoonmaak ,handdoeken ,personeel , alles ok . Het Zwembad is wat aan de kleine kant ,en zeker niet kindvriendelijk . Ik snap best wel dat je het niet een ieder naar de zin kunt maken ,maar om nu te zeggen ik geef dit Hotel een 2 3 of 4 is onzin, Of je bent gewend om in Nederland in een landhuis te leven .. Wij hebben het super gehad ,en alles op loopafstand ,al met al willen wij zeker terug .

• 9rocopi7905-03-2014

Geweldig Hotel

Wat een geweldig Hotel met personeel. Vriendelijkheid is troef 1. De kamers zijn prima en worden elke dag prima schoongemaakt. In het restaurant kan je prima eten voor een lage prijs. Wij hebben elke dag onze kleding laten wassen en dat voor een zeer lage prijs.

• 9marieke11-10-2013

geweldig hotel

Ontzettend fijn hotel. We hadden een upgrade gekregen omdat we op huwelijksreis waren en verbleven in één van de tuinbungalows, erg ruim. Strand is fijn, zwemmen met eb is wat lastig maar het zwembad biedt dan uitkomst. Er zijn misschien net wat te weinig bedjes voor alle gasten. Het eten in het restaurant was verrassend goed, personeel ook erg vriendelijk.

• 8C.Verhage16-06-2013

Waar voor je geld.

In Juni 2013 verbleven wij tien dagen in Respati Beach. Ee. kleinschalig complex pal aan het strand. De bungalow's zijn pas geheel gerenoveerd en bieden veel comfort en ruimte. Helaas geen koffie en thee faciliteiten op de kamer. Wel een kluisje en minibar/tv. In de badkamer is slechts één (grauwe) handdoek pp. aanwezig. De balkons/terrassen van de galarij kamers zijn zeer klein en sommige liggen pal in de zon. De kamers zelf zijn zeer ruim. Het zwembad nodigt niet erg uit, klein en naast het restaurant gelegen. De grote verrassing is het ontbijt in buffet vorm , dat dagelijks wisselt van samenstelling. Het eten in Respati is van prima niveau en gunstig geprijsd. Zoals vaker gesteld, het personeel is aller vriendelijks. De smalle tuin evenals het gehele complex wordt keurig onderhouden en oogt zeer schoon. Al met al een prima keus.

• 8lamers4925-05-2013

Prima stek

Respati heeft goede en schone kamers in een kleinschalige en fleurige accommodatie. het zwembad is niet groot maar vanuit de accomodatie loop je zo naar strand en zee. Het ontbijt is niet heel uitgebreid maar wel smakelijk. Prima verblijf

Met oudere kinderen

• 7A&N11-02-2013

Erg rustig hotel

Wij hebben 1 maand in dit hotel gezeten, op dat moment was het erg rustig de service was goed! Alleen hadden wij een kamer/bungalow geboekt maanden van te voren, maar toen wij daar kwamen was de bungalow opgewaardeerd omdat hij intussen was gerenoveerd. Na een week in een luxe kamer beneden te hebben gezeten, hebben wij nogmaals de manager gevraagd om de bungelow te krijgen die we eigenlijk geboekt hadden. De kamer waar wij nu in zaten die was maximaal 3 meter bij de overburen vandaan, als je s'morgens de deur opendeed keek je gelijk bij de buren in hun gezicht, dus nix geen privacy dit was de enige deur in de kamer. Na een stevig gesprek kregen wij toch de bungalow waar we nog 3 weken heerlijk gezeten hebben, met een eigen veranda/tuin.Verder een goed hotel, niet bijzonder, ontbijt sober wel genoeg.Eigenlijk vinden wij dit hotel aan de dure kant als je de bungalow boekt.

• 9Marit Smits03-01-2013

Heerlijk verblijf gehad

Een hotel dat wij iedereen kunnen aanraden! Erg vriendelijk personeel dat altijd voor je klaarstaat en extra service levert, mooie kamers die elke dag worden schoongemaakt (ook gedweild!) in een erg groene en rustige omgeving en leuk restaurant met lekker eten direct aan het strand en zwembad. Ontbijt bestaat uit typisch Indonesisch gerecht of, voor de mindere eters in de ochtend, geroosterd brood, fruit en eieren gebakken naar keuze (wij bestelden vaak een omelet). We hebben een toptijd gehad en willen het personeel bedanken voor hun gastvrijheid en mooie strand (dat elke dag wordt aangeharkt).

5 tips over Hotel Respati

• rocopi79, 05-03-2014

Echt een aanrader voor iedereen die van rust en strand houd. Eigen strand dus wat wil je nog meer.

• Danielle, 10-08-2012

Wil je een flink stuk Bali zien en daarbij ook de voordelen van een fotograaf, zanger in de auto, voetbalanalist, gezellige kletser en uitgebreide informatie over Bali en de cultuur, zoek dan op facebook naar Bagus Balidriver. Deze gids is echt een aanrader. Mede dankzij hem een geweldige reis gehad en veel geleerd. Mooie foto's kunnen maken en op de beste plekken gesnorkeld.

• Robin, 26-09-2012

Wij zijn naar Bali Zoo, de Besakih (moeder) tempel, monkey forest Ubud, the orhidee Garden, heiligwater, de rijstvelden, Kuta, Kecak dans bij de Uluwatu tempel, Barong/Kris dans, Buddha to Buddha "fabriek", vulkaan, en de koffieplantage geweest. Al deze dingen waren geweldig! Je betaald wel overal entree (kost niet veel).

5 vragen over Hotel Respati

• Bert, 30-12-2018

inentingen.

Is het echt nodig alle inentingen te doen die voor geschreven worden? Voor deze regio.

• Elly , 12-12-2017

WiFi

Is er Wi-Fi in het hotel?

Jolanda, 20-12-2018

Er is Wifi in het gehele complex. Verschillende inlogcodes. Bepaalde tijden is deze wat langzaam.

• Michael, 18-11-2017

alcohol

Verkoopt hotel Respatie ook de alcoholische dranken?

• VerzorgingHalfpension

• Balkon / terrasTerras

• Receptie24-uurs receptie
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats