Hotel Respati

Meer hotelinfo

137 reviews over Hotel Respati

• 2018
    8Nieuwenhuis18-04-2018

Wij zijn nu hier aanwezig en hebben het heerlijk naar ons zin personeel is super aardig en vriendelijk hotel staat op een mooie locatie aan de ene kant het strand met gezellige boulevard en aan de andere kant een gezellige straat met restaurants en winkels en de avondmarkt is op loop afstand waar je heerlijk kan eten voor een prikkie wij komen zeker nog een keer terug

• 8Tjeu Claase14-02-2018

Fantastisch, maar voor ons nooit meer !

Leuk hotel, vriendelijk personeel, schone kamers, mooi gelegen aan het strand, prima prijs/kwaliteit verhouding. Vreselijke overlast van de harde muziek van het naastgelegen “yuppen-hotel”. Voorts is het hotel één Nederlandse “kolonie”. Ik heb me laten vertellen dat het hotel een “samenwerking” met touroperator is aangegaan. Dat is te merken, als er bij het ontbijt 25 mensen zitten, zijn dat er 24 Nederlanders. Voor de één niet erg, maar voor ons een ramp ! Jammer, want het is een leuk hotel, maar voor ons........niet meer.

• 2017
    8Nap15-09-2017

Super lokatie en fijne winter bestemming

Vriendelijke mensen en een kleinschalig hotel strak aan het strand en een gezellige boulevard goed ontbijt het enige negatieve was muggen maar dat lag misschien aan de tijd van het jaar ??

• 9Belinda Anthonissen12-06-2017

Het is hier Fantastisch!!

Meerdere keren hier geweest, blijft een heerlijke plek om uit te rusten, heerlijke massage in het hotel. Je voelt je welkom. Uitstekende schoonmaak.

• 8Linda06-05-2017

Prima hotel op een mooie plek

Respatie beach hotel is een hotel met goede service, prachtige tuin en klein maar goed onderhouden zwembad. Het hotel ligt recht aan het strand en het ontbijt is prima. Onze kamer (de voordeelkamer) was wat klein en de douchekop was aan vervanging toe maar het bed sliep prima en met zijn 2e paste we precies op het balkon. Van ongedierte hebben wij op muggen na weinig last gehad.

Respatie beach is een hotel die ik iedereen zou willen aanraden! Als het even kan komen wij volgend jaar weer terug!

• Oude reviews

9Lennart13-07-2016

'Perfecte uitvalsbasis om Bali te ontdekken'

Wij hebben hier 10 nachten doorgebracht. Bij aankomst zie je de receptie, en denk je wel even waar zijn we nu beland. Echter loopt het naar achteren door tot aan het strand. Wij zaten op de 1e verdieping. Schone (bad)kamer, balkonnetje met soort van uitzicht op zee en een goedwerkende airco. Ontbijt was goed, niet heel uitgebreid maar wij hadden niet meer nodig. Dat we 1x een banaan hadden met maden erin deed daar niets van af. Personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam, maar zoals heel veel mensen daar, wel bijna 'onderdanig' aan je. Zwembad is kleinschalig, maar goed om het af te wisselen met de zee. Wij lagen vaak op het strand en liepen dan even naar het zwembad toe. De zee is rustig, en bij eb trekt het water zich redelijk ver terug. Op het strand (gratis) bedjes voor de gasten van Respati. Hotel is gelegen aan een soort boulevard met allerlei strandtentjes. Deze loopt tussen de hotels/restaurants en het strand maar is eigenlijk gewoon een wandelpad van 2/3 meter breed. Aan de 'voorkant' van het hotel een redelijke drukke weg met restaurants, winkeltjes etc.

• 9Henriëtte01-05-2016

Dit was een vakantie, voor herhaling vatbaar

Goed hotel, zuivere kamers, ontbijt was goed, en zeer zeker super vriendelijk personeel!

• 8Diana Jansen21-12-2015

familie hotel

Heerlijk eten fijne sfeer heel geschikt voor kinderen fijn strand en zee

Anders

• 8Janice Bakker-van As09-05-2015

Enorm genoten!

Wij zijn twee weken in hotel Respati verbleven en hebben het heel goed naar ons zin gehad! Hotel ligt op een prachtig terrein, alleen al in de tuin kijk je je ogen uit. We hadden een deluxe kamer op de begane grond. Kamer was wat gedateerd, net als de badkamer, maar erg netjes en heel schoon! Airco aanwezig. Elke ochtend werd onze kamer, zonder vragen, opgeruimd en schoongemaakt. Ontbijt was heerlijk, veel keus. Ook maken ze op verzoek een omelet of scrambled egg voor je klaar. Hotel ligt aan een gezellige boulevard, waar veel keus aan restaurantjes is (niet duur, gemiddeld eet en drink je per persoon voor €6,-). Ook direct aan het strand. Zwembad is klein, maar prima voor verfrissing. Personeel is heel vriendelijk en wil alles voor je doen of regelen.

• 8 j. broekman30-03-2015

Geweldige plek !

Super fijn accommodatie ,mooi aan het strand , kort bij verschillende restaurants ,personeel Klantvriendelijk ,soms zou het beter zijn om eens wat harder te zijn [ Heb Nederlanders eten in de tas zien stoppen ,,als een speer naar het buffet en snel fruit E.D in de tas laten verdwijnen ] . Zijn ook nog lui die geen Goede Morgen kunnen zeggen.

5 tips over Hotel Respati

• rocopi79, 05-03-2014

Echt een aanrader voor iedereen die van rust en strand houd. Eigen strand dus wat wil je nog meer.

• Danielle, 10-08-2012

Wil je een flink stuk Bali zien en daarbij ook de voordelen van een fotograaf, zanger in de auto, voetbalanalist, gezellige kletser en uitgebreide informatie over Bali en de cultuur, zoek dan op facebook naar Bagus Balidriver. Deze gids is echt een aanrader. Mede dankzij hem een geweldige reis gehad en veel geleerd. Mooie foto's kunnen maken en op de beste plekken gesnorkeld.

• Robin, 26-09-2012

Wij zijn naar Bali Zoo, de Besakih (moeder) tempel, monkey forest Ubud, the orhidee Garden, heiligwater, de rijstvelden, Kuta, Kecak dans bij de Uluwatu tempel, Barong/Kris dans, Buddha to Buddha "fabriek", vulkaan, en de koffieplantage geweest. Al deze dingen waren geweldig! Je betaald wel overal entree (kost niet veel).

5 vragen over Hotel Respati

• Bert, 30-12-2018

inentingen.

Is het echt nodig alle inentingen te doen die voor geschreven worden? Voor deze regio.

• Elly , 12-12-2017

WiFi

Is er Wi-Fi in het hotel?

Jolanda, 20-12-2018

Er is Wifi in het gehele complex. Verschillende inlogcodes. Bepaalde tijden is deze wat langzaam.

• Michael, 18-11-2017

alcohol

Verkoopt hotel Respatie ook de alcoholische dranken?

• VerzorgingHalfpension

• Balkon / terrasTerras

• Receptie24-uurs receptie
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats