Hotel Respati

Meer hotelinfo

137 reviews over Hotel Respati

• 8Diana Jansen21-12-2015

familie hotel

Heerlijk eten fijne sfeer heel geschikt voor kinderen fijn strand en zee

• 9Barbara en Ruud26-05-2008

We zijn afgelopen april/mei voor de 8e keer geweest en het is en blijft een aanrader zeker gezien prijs/qualiteit. In de "oude"bungalows zitten wij altijd en dat bevalt nog steeds,vooral de schoonmaakster Koman en restaurantmedewerkster Wayan zijn toppers. Hopen volgend jaar weer te gaan.

• 10Saskia,Pieter,Maartje en Hanne11-01-2008

We rond de Kerst 2007 en nieuwjaar 2 weken met onze 2 kinderen( 14 en 18)in dit hotel geweest. Uitstekend hotel. De bungalows geven veel privacy en zijn ruim.Prachtige tuin met klein zwembad en ligging direct aan het strand. Bijzonder vriendelijk en behulpzaam personeel.Ze doen werkelijk alles voor je met een brede glimlach.Als je een drankje aan de bar besteld wordt het op het strand gebracht. Eten is prima al wordt het ontbijt na 2 weken wel wat eentonig. Aanrader!

• 9Mark & Emmy22-06-2007

Wat valt er nog aan al deze positieve reacties toe te voegen? Weinig.Het was gewoon in 1 woord perfect (zijn net terug van 2 weken vakantie daar). Alles netjes, iedere dag schone lakens, handdoeken. Strandlaken hoef je ook niet mee te nemen, want die kan je iedere dag lenen van het hotel. Echt een aanrader!

• 8Hans Huizinga10-06-2007

Net terug. Zijn rondreis hier begonnen en ook geeindigd.Kleinschalig. Prima prijs/kwaliteitverhouding en vriendelijke personeel.Nieuwe kamers mogelijk iets luxer, maar duidelijk minder privacy. Je zit in een soort van straatje.

• 9Marc & Herma31-05-2007

Who mensen wij zijn 30 mei trug gekomen van dit hotel. Gewoon supper goed en supper personeel ze doen alles voor je. Wij hadden een DE LUXE kamer geboekt, de naam zegt genoeg. Een supper heerlijk en groot bed, fijne douche en bad alles goed. Het ontbijt is echter wat minder je krijgt een ommelet (of 2 gekookte eieren) en wat toast en koffie of thee dat is alles. Op 50 meter afstand van het hotel (aan de zee kant) zit de winkel K die is 24 op 7 open en verkoopt voor 1 euro heerlijke vergebakken sandwiche gezond heerlijk

• 9Dorry de Graaf25-05-2007

We hadden in t begin van onze vakantie om bij te komen 5 nachten geboekt.Helemaal geweldig.Na onze rondreis zijn we weer terug gegaan om de laatste paar nachten daar weer te verblijven.Laat vooral je was er ook doen.Kost niet veel,ze ruikt heerlijk en makkelijk in te pakken.De ''oudere'' bungalows zijn fantastisch,maar onze laatste nachten hadden we een bungalow achter en die zijn duidelijk minder.Maar nog steeds super.Het personeel is geweldig lief.Kortom een paradijs op t strand!!

• 9son & her12-05-2007

we zijn er voor het eerst geweest en het was in één woord geweldig. Hotel is prima, personeel zeer aardig het is kleinschalig en dat maakt het zo gezellig.Zal zeker niet de laatste keer zijn.

• 8Yvette & Eric27-04-2007

fijn en kleinschalig hotel...... Vrij eenvoudig ontbijt, geen buffet... Klein zwembad, maar schoon en netjes... Centraal gelegen, alles bij de hand... Zeer vriendelijk personeel..... Het geheel is goed verzorgd.....

• 8Wim Vilters17-03-2007

Wij zijn na 5 x in peneeda vieuw te zijn geweest en de laatse keer teleurgesteld waren over diverse dingen naar respati gegaan, Wij hebben daar een goede set meegedaan het is een zeer goed hotel met service van hoog kwalitijd mooie kamers en een gunstige liggen. In september gaan wij voor de tweede keer dit jaar terug naar RESPATI' vriendelijke groeten Carla en Wim Vilters uit Duiven Nederland.

5 tips over Hotel Respati

• rocopi79, 05-03-2014

Echt een aanrader voor iedereen die van rust en strand houd. Eigen strand dus wat wil je nog meer.

• Danielle, 10-08-2012

Wil je een flink stuk Bali zien en daarbij ook de voordelen van een fotograaf, zanger in de auto, voetbalanalist, gezellige kletser en uitgebreide informatie over Bali en de cultuur, zoek dan op facebook naar Bagus Balidriver. Deze gids is echt een aanrader. Mede dankzij hem een geweldige reis gehad en veel geleerd. Mooie foto's kunnen maken en op de beste plekken gesnorkeld.

• Robin, 26-09-2012

Wij zijn naar Bali Zoo, de Besakih (moeder) tempel, monkey forest Ubud, the orhidee Garden, heiligwater, de rijstvelden, Kuta, Kecak dans bij de Uluwatu tempel, Barong/Kris dans, Buddha to Buddha "fabriek", vulkaan, en de koffieplantage geweest. Al deze dingen waren geweldig! Je betaald wel overal entree (kost niet veel).

5 vragen over Hotel Respati

• Bert, 30-12-2018

inentingen.

Is het echt nodig alle inentingen te doen die voor geschreven worden? Voor deze regio.

• Elly , 12-12-2017

WiFi

Is er Wi-Fi in het hotel?

Jolanda, 20-12-2018

Er is Wifi in het gehele complex. Verschillende inlogcodes. Bepaalde tijden is deze wat langzaam.

• Michael, 18-11-2017

alcohol

Verkoopt hotel Respatie ook de alcoholische dranken?

• VerzorgingHalfpension

• Balkon / terrasTerras

• Receptie24-uurs receptie
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats