Hotel Respati

Meer hotelinfo

137 reviews over Hotel Respati

• 4Jack van Essen13-09-2012

Ouwe meuk

Zeer gedateerde accommodatie slechtste wat we tot nu toe gehad hebben onvoorstelbaar dat sommige mensen dit een 10 geven zijn volgens mij niets gewend ben blij dat we hier maar een paar dagen zitten in een woord waardeloos. Receptie slechtste wat we tot nu toe hebben gezien totaal geen interesse in klacht oplossing snap niet dat dit zo'n hoge waardering kan hebben.

• 5Jan Krispijn30-12-2011

Anders dan verwacht

Hotel Respati in Bali is helaas "over de top" Kamers zijn prima, echter bungalows grotendeelvervangen door meeretage kamers en kleine balkons. Hierdoor veel meer kamers, maar strandbedden oud, gammel en hierop niet aangevuld. Personeel aanzienlijk minder betrokken dan andere hotels. Onbijt erg mager.

• 7hartjes14-02-2011

nooit meere

alle zwerfhonden van het strad worden door een groep gastenvan eten voorzien en liggen op de bedden en gaan mee naar de kamer en ligen daar ook op bed alleen als de baas ui Jakarta er is moeten de honden weg het pesoneel krijgt opdracht om eten klaar te maken wat ze niet durven te wijgeren veel gasten gaan dan ook naar boemas

• 6T en A.26-09-2010

Niet meer naar hotel Respati.

Vorige week zaterdag teruggekomen uit Bali , we zaten in hotel Respatie. In het eerste huisje waar we zaten was het sanitair zeer vies, water liep niet weg in de douche, doucheputje erg vies, onder de wastafel veel vieze schimmel, vuil lag in de hoek geveegd,etc. etc. De tweede kamer was iets schoner maar echt schoon was het niet. Ontbijt zeer sober, je kon wel bijvragen maar dan moest je bijbetalen!!! Dit is niet wat wij in een vakantie willen. Het personeel is zeer vriendelijk, de ligging is prima maar wij gaan nooit meer naar dit hotel.

• 10B.J.Louran11-07-2009

Bijv. "Wat een topper"

Een goed hotel een topper Wij zijn 28dagen in dit Hotel geweest Wij hebben heerlijk naar ons zin gehad De bediening was heel goed. En de kamers werden goed schoon gehouden. De mensen waren heel lief ,ze stonden gelijk voor je klaar ,als je wat vroeg. Het ontbijt is goed voor elk wat wils. Ook voor het avond eten was goed.

• 9Toon van der Schilden04-10-2008

perfect hotel met vriendelijk,behulpzaam personeel

Zeer aan te bevelen. Ligging op een van de gezelligste plaatsen aan nde boulevard. Heerlijke massages voor weinig geld. Prima keuken, zowel voor de lunch als het diner. Gaan beslist nog een keer terug. We hadden 2 bungalows zeezicht 32m2. Ruim en comfortabel.(onze leeftijden 57-66 jaar)Verblijf van 18-25 sept 2008. Nadeel: om te snorkelen moet je bij eb een eindje lopen en waterschoenen aan!

• 10Elles ter Horst05-09-2008

Fantastisch!

Zeer vriendelijke mensen. Iedere dag kamerschoonmaak met vers linnengoed. In het restaurant ook klantvriendelijk en in voor een praatje. Harde werkers! Alleen de man van de receptie kan wat doordraven in zijn aanbod een chauffeur te regelen.

• 10Schingenga01-04-2008

Wij zijn in september 2007 3 weken in Respati geweest. Wat een SUPER hotel. We hadden deluxe kamers en die zijn geweldig. Zwembad en strand op nog geen 2 tellen afstand. Handdoekenservice is ook ideaal. Personeel is heel erg vriendelijk. "nee" kennen ze niet. Een dagje weg met een eigen chauffeur is aan te raden. Wij waren met zijn 4ren 40euro kwijt en zijn de hele dag op stap geweest. Je kan zelf aangeven waar je heen wilt. Eten bij Ming en daarna een cocktail bij Double Dutch -ook een aanrader. Kortom GEWELDIGE vakantie gehad. We komen zeker nog een keer terug in Respati !!

• 8Rein & Joke Ninaber26-02-2008

In mei 2007 hebben wij op onze doorreis 1 week doorgebracht in hotel Respati. Een geweldige locatie, direct aan de zee. Een mooi hotel en de bediening is heel erg leuk. We hebben veel met ze gelachen. Je voelt je bij hun erg op je gemak. Jammer dat we weer op doorreis moesten. We gaan hier zeker weer heen.

Rein en Joke

• 9R. Heidt29-10-2007

voor de prijs een zeer goed hotel met een prima ligging. het eten was lekker en goed, er staat niet heel veel op de kaart maar als je vraagd het anders te maken doen ze het ook voor je. supper vriendelijke mensen..wel zijn er 2 achter de receptie die je steeds een trip of taxi proberen aan te smeren, dat is ff vervelend en hoort niet bij een receptie vind ik..daar tegen, als je nee zei en door liep was het ook gelijk over.

5 tips over Hotel Respati

• rocopi79, 05-03-2014

Echt een aanrader voor iedereen die van rust en strand houd. Eigen strand dus wat wil je nog meer.

• Danielle, 10-08-2012

Wil je een flink stuk Bali zien en daarbij ook de voordelen van een fotograaf, zanger in de auto, voetbalanalist, gezellige kletser en uitgebreide informatie over Bali en de cultuur, zoek dan op facebook naar Bagus Balidriver. Deze gids is echt een aanrader. Mede dankzij hem een geweldige reis gehad en veel geleerd. Mooie foto's kunnen maken en op de beste plekken gesnorkeld.

• Robin, 26-09-2012

Wij zijn naar Bali Zoo, de Besakih (moeder) tempel, monkey forest Ubud, the orhidee Garden, heiligwater, de rijstvelden, Kuta, Kecak dans bij de Uluwatu tempel, Barong/Kris dans, Buddha to Buddha "fabriek", vulkaan, en de koffieplantage geweest. Al deze dingen waren geweldig! Je betaald wel overal entree (kost niet veel).

5 vragen over Hotel Respati

• Bert, 30-12-2018

inentingen.

Is het echt nodig alle inentingen te doen die voor geschreven worden? Voor deze regio.

• Elly , 12-12-2017

WiFi

Is er Wi-Fi in het hotel?

Jolanda, 20-12-2018

Er is Wifi in het gehele complex. Verschillende inlogcodes. Bepaalde tijden is deze wat langzaam.

• Michael, 18-11-2017

alcohol

Verkoopt hotel Respatie ook de alcoholische dranken?

• VerzorgingHalfpension

• Balkon / terrasTerras

• Receptie24-uurs receptie
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats