Hotel Respati

We hebben een aantal aanbieders voor Respati voor je op een rij gezet:

137 reviews over Hotel Respati

• 8Dakar30-06-2011

Ideale uitvalsbasis

Wij verbleven 4 nachten in dit hotel in kamer 102, vlak aan het zwembad en op 10 m van het strand. Het is een kleinschalig hotel waar je heerlijk kan relaxen of kuieren aan de dijk. Het zwembad is een beetje klein, maar daar krijg je dan een prachtige strand voor in de plaats. Doordat het rif de golven op 200 m afstand houdt, is het ook goed zwemmen in de zee. Er waren wel momenteel renovatiewerken gaande aan de bungalows van het hotel (wat ons niet stoorde, omdat we aan de dijk een kamer hadden)

Met jonge kinderen

• 8wendy en George06-06-2010

Perfecte ligging!

Heerlijk genoten in respati! Kleinschalig hotel. Zaten zelf in de bungelowhuisjes. Deze zijn wat ouder, maar bieden meer privacy. Zag er verder schoon uit. Geen superluxe maar wel verzorgd. Personeel van het hotel zelf en het restaurant is zeer vriendelijk, alleen bij de receptie kan het wel wat beter. Daar spreken ze slecht Engels en kost het verlenen van service nog wel eens een hoop moeite. Kinderfaciliteiten sporadisch aanwezig (in tegenstelling van hetgeen wat de reisorganisaties'vermelden). Zo is er bv geen kinderstoel aanwezig in het restaurant. De ligging van Respati is helemaal super! Direct aan het strand en in het centrum, terwijl je totaal niet merkt dat je in het centrum ligt. Alles op directe loopafstand. Prijs / Kwaliteit zeer in verhouding. Als je van kleinschaligheid houd, is dit een aanrader!

Met jonge kinderen

We hebben een aantal aanbieders voor Respati voor je op een rij gezet:

Stip Reizen
Stip Reizen

5 tips over Hotel Respati

• rocopi79, 05-03-2014

Echt een aanrader voor iedereen die van rust en strand houd. Eigen strand dus wat wil je nog meer.

• Danielle, 10-08-2012

Wil je een flink stuk Bali zien en daarbij ook de voordelen van een fotograaf, zanger in de auto, voetbalanalist, gezellige kletser en uitgebreide informatie over Bali en de cultuur, zoek dan op facebook naar Bagus Balidriver. Deze gids is echt een aanrader. Mede dankzij hem een geweldige reis gehad en veel geleerd. Mooie foto's kunnen maken en op de beste plekken gesnorkeld.

• Robin, 26-09-2012

Wij zijn naar Bali Zoo, de Besakih (moeder) tempel, monkey forest Ubud, the orhidee Garden, heiligwater, de rijstvelden, Kuta, Kecak dans bij de Uluwatu tempel, Barong/Kris dans, Buddha to Buddha "fabriek", vulkaan, en de koffieplantage geweest. Al deze dingen waren geweldig! Je betaald wel overal entree (kost niet veel).

5 vragen over Hotel Respati

• Bert, 30-12-2018

inentingen.

Is het echt nodig alle inentingen te doen die voor geschreven worden? Voor deze regio.

• Elly , 12-12-2017

WiFi

Is er Wi-Fi in het hotel?

Jolanda, 20-12-2018

Er is Wifi in het gehele complex. Verschillende inlogcodes. Bepaalde tijden is deze wat langzaam.

• Michael, 18-11-2017

alcohol

Verkoopt hotel Respatie ook de alcoholische dranken?

• VerzorgingHalfpension

• Balkon / terrasTerras

• Receptie24-uurs receptie
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats