Hotel Respati

We hebben een aantal aanbieders voor Respati voor je op een rij gezet:

137 reviews over Hotel Respati

• 8lamers4925-05-2013

Prima stek

Respati heeft goede en schone kamers in een kleinschalige en fleurige accommodatie. het zwembad is niet groot maar vanuit de accomodatie loop je zo naar strand en zee. Het ontbijt is niet heel uitgebreid maar wel smakelijk. Prima verblijf

Met oudere kinderen

• 8Adrie21-06-2009

prima betaalbaar hotel.

Wij zijn aan het begin en einde van onze vakantie op Bali enkele dagen in hotel Respati geweest en vonden het een goed hotel. Vriendelijk personeel, schone kamers, (toegegeven de badkamers waren ook in het nieuwe gebouw al 'verouderd", maar wel schoon, zal door de slechte waterkwaliteit kunnen komen). Het is een klein complex met een klein zwembad. Persoonlijk vind ik het geen hotel voor lang verblijf, maar voor enkele dagen is het prima. Het ontbijt was goed, met heerlijke fruitdrank en enige afwisseling, maar ook hier geldt, dat je dit geen twee/ drie weken wilt eten. Wij hebben ook een tweetal keren 's avonds in het restaurant gegeten, dit was lekker, voor weinig geld. De ligging is goed, direct aan het strand en in het centrum. Wij zullen zeker nog eens terug gaan naar dit hotel. maar nogmaals niet voor een lang verblijf.

Met oudere kinderen

We hebben een aantal aanbieders voor Respati voor je op een rij gezet:

Stip Reizen
Stip Reizen

5 tips over Hotel Respati

• rocopi79, 05-03-2014

Echt een aanrader voor iedereen die van rust en strand houd. Eigen strand dus wat wil je nog meer.

• Danielle, 10-08-2012

Wil je een flink stuk Bali zien en daarbij ook de voordelen van een fotograaf, zanger in de auto, voetbalanalist, gezellige kletser en uitgebreide informatie over Bali en de cultuur, zoek dan op facebook naar Bagus Balidriver. Deze gids is echt een aanrader. Mede dankzij hem een geweldige reis gehad en veel geleerd. Mooie foto's kunnen maken en op de beste plekken gesnorkeld.

• Robin, 26-09-2012

Wij zijn naar Bali Zoo, de Besakih (moeder) tempel, monkey forest Ubud, the orhidee Garden, heiligwater, de rijstvelden, Kuta, Kecak dans bij de Uluwatu tempel, Barong/Kris dans, Buddha to Buddha "fabriek", vulkaan, en de koffieplantage geweest. Al deze dingen waren geweldig! Je betaald wel overal entree (kost niet veel).

5 vragen over Hotel Respati

• Bert, 30-12-2018

inentingen.

Is het echt nodig alle inentingen te doen die voor geschreven worden? Voor deze regio.

• Elly , 12-12-2017

WiFi

Is er Wi-Fi in het hotel?

Jolanda, 20-12-2018

Er is Wifi in het gehele complex. Verschillende inlogcodes. Bepaalde tijden is deze wat langzaam.

• Michael, 18-11-2017

alcohol

Verkoopt hotel Respatie ook de alcoholische dranken?

• VerzorgingHalfpension

• Balkon / terrasTerras

• Receptie24-uurs receptie
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats