Hotel Respati

Meer hotelinfo

137 reviews over Hotel Respati

• 8Fam deLat / Fiseler 11-10-2008

Prima Hotel

Prima hotel kwaliteit prijs, goed ontbijt geen buffet maar als je wat vraagt is kun je het krijgen. Wij hadden de luxe kamer als je buiten zit kijk je op het zwembad en zee.kamer worden goed schoon gemaakt en elke dag wordt bed en handoeken vervangen voor schoon. Op die vervelende oude man bij de receptie is iedereen erg vriendelijk. Maar zet hem een keer vrienelijk op zijn nummer heb je er de hele vakantie geen last meer van

• 9Jolien08-09-2008

Super vakantie!

Wij zijn met de hele familie naar Respati geweest. We hebben een heerlijke vakantie gehad. Dit hotel is top en je kan van hieruit heel makkelijk dagexcursies maken. In sanur zelf zijn ook veel leuke restaurants en winkels. Voor de echte drukte moet je naar Kuta, leuk maar niet voor de hele vakantie. Boek vooral de fietsexcursie, deze is echt fantastisch! Gaat bijna alleen maar berg af dus niet zwaar. Je ziet het 'echte' Bali. Raften was ook geweldig en maak ook vooral dagtochtjes met een chauffeur. Wij vonden het strand heerlijk en konden elke dag lekker zwemmen. De kinderen hebben zich vermaakt met snorkelen, windsurfen en kanovaren. Savonds is er langs het strand genoeg te doen maar altijd maar tot een uur of 11. Het eten is verschrikkelijk goedkoop en erg lekker. Wij zijn niet ziek geweest en hebben vooral genoten van de verse vis. Mensen zijn ontzettend vriendelijk!

• 8Karin23-07-2007

Wij zaten in een luxere kamer begane grond, inderdaad minder privacy maar mooie kamers en dicht bij strand en zwembad. Kleinschalige en sfeervolle acco met een uitstekende ligging qua winkels en restaurantjes. Aan dit deel van het strand (we zaten later in het zuiden van Sanur hotel Puri Santrian) vonden wij de sfeer qua restaurantjes beduidend gezelliger dan in het zuiden. Het ontbijt stelt inderdaad niet zoveel voor maar voor deze prijs mag je ook niet veel verwachten en het was prima op zich. Zwembad misschien wat aan de kleine kant maar de kleinschaligheid en de sfeer maken veel goed! Het strand is prima maar verwacht in Sanur geen superstrand met een geweldige zee, er zijn mooiere plekken te vinden.

• 10Barbara en Ruud18-07-2007

het lijkt overdreven, maar we komen eral 7 jaar en altijd is het er gezellig en het personeel is geweldig.Niks is teveel voor ze.Volgend jaar gaan we er weer naartoe, inderdaad naar onze vrienden.

• 9Edmond Thieffry16-04-2007

Excellent hotel, sliepen met kinderen (3 en 5 jaar) op de kamer. Ze sliepen op de uitklapbare sofa. Zwembad heeft geen kindergedeelte maar dat vonden onze kinderen helemaal geen probleem. Met hun zwembandjes om de armen trokken ze hun plan. Kamers zijn tiptop, airco werkt prima, elke dag wordt kamer netjes opgeruimd en gedekt. Personeel uiterst vriendelijk. Kinderen waren meer dan welkom. Restaurant ok maar niet spectaculair, maar geen enkele van de uitgeprobeerde aan het strand sprong er echt bovenuit. Dit hotel is een aanrader en betaalbaar (negocieer over de internetprijs!).

5 tips over Hotel Respati

• rocopi79, 05-03-2014

Echt een aanrader voor iedereen die van rust en strand houd. Eigen strand dus wat wil je nog meer.

• Danielle, 10-08-2012

Wil je een flink stuk Bali zien en daarbij ook de voordelen van een fotograaf, zanger in de auto, voetbalanalist, gezellige kletser en uitgebreide informatie over Bali en de cultuur, zoek dan op facebook naar Bagus Balidriver. Deze gids is echt een aanrader. Mede dankzij hem een geweldige reis gehad en veel geleerd. Mooie foto's kunnen maken en op de beste plekken gesnorkeld.

• Robin, 26-09-2012

Wij zijn naar Bali Zoo, de Besakih (moeder) tempel, monkey forest Ubud, the orhidee Garden, heiligwater, de rijstvelden, Kuta, Kecak dans bij de Uluwatu tempel, Barong/Kris dans, Buddha to Buddha "fabriek", vulkaan, en de koffieplantage geweest. Al deze dingen waren geweldig! Je betaald wel overal entree (kost niet veel).

5 vragen over Hotel Respati

• Bert, 30-12-2018

inentingen.

Is het echt nodig alle inentingen te doen die voor geschreven worden? Voor deze regio.

• Elly , 12-12-2017

WiFi

Is er Wi-Fi in het hotel?

Jolanda, 20-12-2018

Er is Wifi in het gehele complex. Verschillende inlogcodes. Bepaalde tijden is deze wat langzaam.

• Michael, 18-11-2017

alcohol

Verkoopt hotel Respatie ook de alcoholische dranken?

• VerzorgingHalfpension

• Balkon / terrasTerras

• Receptie24-uurs receptie
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats