Hotel Respati

8.7Fantastisch

Tonen op kaart

137 reviews over Hotel Respati

• 9Nieuwenhuis06-10-2019

Onze tweede keer in dit hotel en het was weer heerlijk mooie kamer hele mooie tuin waar je doorloopt naar het restaurant waar je lekker kunt ontbijten en dat met het uitzicht van strand en zee ook het personeel is allemaal super lief

Gereisd met partner in september 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 10Rita de Visser12-07-2019

Volgend jaar weer voor de 6e keer.

Heerlijk hotel met geweldig personeel, niets is teveel. Schone kamer, goed ontbijt en tussendemiddad ook vaak in het hotel gegeten. Als je een prive gids zoekt neem dan Made Buda, je kan hem vinden via Facebook, veel goedkoper dan de excursies via reisorganisatie.

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Lity en Freerk17-06-2019

Prima hotel. Vriendelijk personeel. Goede locatie!

Het inchecken verliep soepel, kregen nog een glaasje sap. Het was inmiddels al laat in de avond. De koffers werden gebracht naar onze hotelkamer. Het zag er precies zo uit, als op de beschrijving. Ruime kamer. Kingsize bed. Prima badkamer met bad. Elke dag schone Handdoeken en flesjes water. De kamer heeft koffie/thee faciliteiten en ijskastje. Weinig variatie in het eenvoudig ontbijt . Een eitje was het lekkers. Hoe je het wilt, gekookt, gebakken of crumble egg, ze maken het voor je. En dan de koffie, echt Balinese koffie, met drap onderin, niet ons ding. Dus nam ik elke dag mijn eigen cappuccino mee en hun zorgden voor heet water. De locatie prachtig. Langs het hotel aan de achterkant loopt een loop/fietspad, dan het strand met de zee. Als het eb is, kun je alleen pootje baden. De tuin van het hotel in 1 woord prachtig. Iedereen is zeer vriendelijk. Wij hebben de lunch en het avondeten elders gedaan.

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Marije07-06-2019

geweldig

Hotel Respati is een mooi hotel met een prachtige tuin. Liggend aan zee. Wij waren er in mei 2019 en er was genoeg plaats aan het strand. Zeer vriendelijke mensen. Een oase van rust in Sanur. Het zwembad is ook heerlijk ter verkoeling. Ook geven ze massages tegen een schappelijke prijs. Wij hebben genoten!

Gereisd met partner in mei 2019

• 9Barbara Augustin17-01-2019

Klein maar fijn!

Respati is een klein hotel. De kamers zijn prima, de bedden goed. Er is een klein zwembad en een restaurant direct aan de zee. Het personeel is zeer vriendelijk en uiterst behulpzaam. De kamers op de eerste verdieping zijn alleen te bereiken via een trap. Er is geen eetbuffet, alleen à la carte. Het eten is niet duur en als je halfpension neemt kun je elke dag een voor-, hoofd-en nagerecht kiezen uit de hele kaart. Maakt niet uit of het t duurste gerecht is op de kaart. Ontbijt is niet al te veel keuze, of engels, of continental of pannekoekjes. Maar wil je een combi of een extra eitje dan wordt daar absoluut niet moeilijk over gedaan. Het hotel ligt aan zee en aan de voorkant aan een winkelstraat en maakt deel uit van een lange kuststrook vol hotels. Er zijn volop terrassen langs het strand (vaak ook live muziek) en ook in de winkelstraat is genoeg te zien en te beleven. Dit kleine hotel is een oase van rust tussen de grote resorts.

Gereisd met partner in januari 2019

• 2018
    9Jolanda18-12-2018

Geweldige vakantie gehad.

Klein hotel midden in Sanur en direct aan het strand. Van daaruit kun je prima je excursies boeken. Ontbijt zou wat uitgebreidener kunnen zijn. Maar eigenlijk is er alles. Je kunt n gebakken ei/omelet vers gebakken krijgen. Koffie/thee zoveel je wilt. Service prima en erg vriendelijk personeel die je een "thuis"gevoel geven. Wij gaan zeker weer terug.

Gereisd met partner in september 2018

• 9Bianca14-11-2018

Geweldig !

Lief kleinschalig hotel, super personeel

Gereisd met partner in december 2016

• 8Jettina22-07-2018

Heerlijk hotel!

Respati is een goed en rustig hotel. De kamers liggen in een prachtige tuin gelegen bij het strand. Het personeel is vriendelijk en doet alles voor je. De kamers zijn ruim met een groot bed. Het ontbijt is prima. De beach club geeft totaal geen overlast, je hoort wel de muziek maar het stoort niet. Na 9-10 uur 's avonds is het overal stil. Ga vooral eens naar de foodmarkt, heerlijk en goedkoop eten, vers bereid. Al met al een goede locatie om Bali te verkennen!

Gereisd met partner in juli 2018

• 6Bert12-05-2018

Niet gaan als je rust zoekt

Duale beoordeling. Ligging fantastisch in een mooie tuin en super vriendelijk en behulpzaam personeel. Maar als je rust zoekt moet je hier niet naar toe. Sinds kort is een beachclub ernaast geopend en die draait de hele dag harde muziek en vanaf 17:00 kan je in de kamer meegenieten alsof je de radio in de kamer hebt aanstaan. Kortom voor rust raad ik aan ergens anders heen te gaan.

Gereisd met partner in mei 2018

• 9Bas28-04-2018

Een leuk en gezellig hotel waar men orobeert alles naar wens te maken. Goede schoonmaak en ontbijt is ook prima! Handoeken service voor op het strand ook perfect. Zeker een aanrader!!

Gereisd met partner in juni 2017

5 tips over Hotel Respati

• rocopi79, 05-03-2014

Echt een aanrader voor iedereen die van rust en strand houd. Eigen strand dus wat wil je nog meer.

• Danielle, 10-08-2012

Wil je een flink stuk Bali zien en daarbij ook de voordelen van een fotograaf, zanger in de auto, voetbalanalist, gezellige kletser en uitgebreide informatie over Bali en de cultuur, zoek dan op facebook naar Bagus Balidriver. Deze gids is echt een aanrader. Mede dankzij hem een geweldige reis gehad en veel geleerd. Mooie foto's kunnen maken en op de beste plekken gesnorkeld.

• Robin, 26-09-2012

Wij zijn naar Bali Zoo, de Besakih (moeder) tempel, monkey forest Ubud, the orhidee Garden, heiligwater, de rijstvelden, Kuta, Kecak dans bij de Uluwatu tempel, Barong/Kris dans, Buddha to Buddha "fabriek", vulkaan, en de koffieplantage geweest. Al deze dingen waren geweldig! Je betaald wel overal entree (kost niet veel).

5 vragen over Hotel Respati

• Bert, 30-12-2018

inentingen.

Is het echt nodig alle inentingen te doen die voor geschreven worden? Voor deze regio.

• Elly , 12-12-2017

WiFi

Is er Wi-Fi in het hotel?

Jolanda, 20-12-2018

Er is Wifi in het gehele complex. Verschillende inlogcodes. Bepaalde tijden is deze wat langzaam.

• Michael, 18-11-2017

alcohol

Verkoopt hotel Respatie ook de alcoholische dranken?

• VerzorgingHalfpension

• Balkon / terrasTerras

• Receptie24-uurs receptie
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats