Hotel aan zee, Kleine hotelsWeer vandaag29°24°
8,6

135 reviews over Hotel Respati in het Nederlands

Volgend jaar weer voor de 6e keer.

Rita de Visser
12-7-2019

Heerlijk hotel met geweldig personeel, niets is teveel. Schone kamer, goed ontbijt en tussendemiddad ook vaak in het hotel gegeten. Als je een prive gids zoekt neem dan Made Buda, je kan hem vinden via Facebook, veel goedkoper dan de excursies via reisorganisatie.

Gereisd Met partner in juni 2019

Prima hotel. Vriendelijk personeel. Goede locatie!

Lity en Freerk
17-6-2019

Het inchecken verliep soepel, kregen nog een glaasje sap. Het was inmiddels al laat in de avond. De koffers werden gebracht naar onze hotelkamer. Het zag er precies zo uit, als op de beschrijving. Ruime kamer. Kingsize bed. Prima badkamer met bad. Elke dag schone Handdoeken en flesjes water. De kamer heeft koffie/thee faciliteiten en ijskastje. Weinig variatie in het eenvoudig ontbijt . Een eitje was het lekkers. Hoe je het wilt, gekookt, gebakken of crumble egg, ze maken het voor je. En dan de koffie, echt Balinese koffie, met drap onderin, niet ons ding. Dus nam ik elke dag mijn eigen cappuccino mee en hun zorgden voor heet water. De locatie prachtig. Langs het hotel aan de achterkant loopt een loop/fietspad, dan het strand met de zee. Als het eb is, kun je alleen pootje baden. De tuin van het hotel in 1 woord prachtig. Iedereen is zeer vriendelijk. Wij hebben de lunch en het avondeten elders gedaan.

geweldig

Marije
7-6-2019

Hotel Respati is een mooi hotel met een prachtige tuin. Liggend aan zee. Wij waren er in mei 2019 en er was genoeg plaats aan het strand. Zeer vriendelijke mensen. Een oase van rust in Sanur. Het zwembad is ook heerlijk ter verkoeling. Ook geven ze massages tegen een schappelijke prijs. Wij hebben genoten!

Gereisd Met partner in mei 2019

Klein maar fijn!

Barbara Augustin
17-1-2019

Respati is een klein hotel. De kamers zijn prima, de bedden goed. Er is een klein zwembad en een restaurant direct aan de zee. Het personeel is zeer vriendelijk en uiterst behulpzaam. De kamers op de eerste verdieping zijn alleen te bereiken via een trap. Er is geen eetbuffet, alleen à la carte. Het eten is niet duur en als je halfpension neemt kun je elke dag een voor-, hoofd-en nagerecht kiezen uit de hele kaart. Maakt niet uit of het t duurste gerecht is op de kaart. Ontbijt is niet al te veel keuze, of engels, of continental of pannekoekjes. Maar wil je een combi of een extra eitje dan wordt daar absoluut niet moeilijk over gedaan. Het hotel ligt aan zee en aan de voorkant aan een winkelstraat en maakt deel uit van een lange kuststrook vol hotels. Er zijn volop terrassen langs het strand (vaak ook live muziek) en ook in de winkelstraat is genoeg te zien en te beleven. Dit kleine hotel is een oase van rust tussen de grote resorts.

Gereisd Met partner in Tue Jan 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldige vakantie gehad.

Jolanda
18-12-2018

Klein hotel midden in Sanur en direct aan het strand. Van daaruit kun je prima je excursies boeken. Ontbijt zou wat uitgebreidener kunnen zijn. Maar eigenlijk is er alles. Je kunt n gebakken ei/omelet vers gebakken krijgen. Koffie/thee zoveel je wilt. Service prima en erg vriendelijk personeel die je een "thuis"gevoel geven. Wij gaan zeker weer terug.

Gereisd Met partner in september 2018

Geweldig !

Bianca
14-11-2018

Lief kleinschalig hotel, super personeel

Gereisd Met partner in december 2016

Heerlijk hotel!

Jettina
22-7-2018

Respati is een goed en rustig hotel. De kamers liggen in een prachtige tuin gelegen bij het strand. Het personeel is vriendelijk en doet alles voor je. De kamers zijn ruim met een groot bed. Het ontbijt is prima. De beach club geeft totaal geen overlast, je hoort wel de muziek maar het stoort niet. Na 9-10 uur 's avonds is het overal stil. Ga vooral eens naar de foodmarkt, heerlijk en goedkoop eten, vers bereid. Al met al een goede locatie om Bali te verkennen!

Gereisd Met partner in juli 2018

Niet gaan als je rust zoekt

Bert
12-5-2018

Duale beoordeling. Ligging fantastisch in een mooie tuin en super vriendelijk en behulpzaam personeel. Maar als je rust zoekt moet je hier niet naar toe. Sinds kort is een beachclub ernaast geopend en die draait de hele dag harde muziek en vanaf 17:00 kan je in de kamer meegenieten alsof je de radio in de kamer hebt aanstaan. Kortom voor rust raad ik aan ergens anders heen te gaan.

Bas
28-4-2018

Een leuk en gezellig hotel waar men orobeert alles naar wens te maken. Goede schoonmaak en ontbijt is ook prima! Handoeken service voor op het strand ook perfect. Zeker een aanrader!!

Gereisd Met partner in juni 2017

Nieuwenhuis
18-4-2018

Wij zijn nu hier aanwezig en hebben het heerlijk naar ons zin personeel is super aardig en vriendelijk hotel staat op een mooie locatie aan de ene kant het strand met gezellige boulevard en aan de andere kant een gezellige straat met restaurants en winkels en de avondmarkt is op loop afstand waar je heerlijk kan eten voor een prikkie wij komen zeker nog een keer terug

Gereisd Met partner in april 2018

• Balkon / terrasTerras

• Receptie24-uurs receptie
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportKanoën
  • BuitensportenFietsen
  • BalsportenVolleybal
  • Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Respati in Sanur, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Respati zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.