Hotel Respati

8.3Fantastisch

140 reviews over Hotel Respati

• 7K. Dekker21-02-2020

Uitstekende ligging!

Gezellig, kleinschalig hotel, lief personeel. Kamers niet al te schoon, ontbijt summier maar de ligging is fantastisch. Direct aan het strand met goede badhanddoekenservice.

Alleen gereisd in februari 2020

• 7Genieters20-01-2020

Mooi hotel maar met een groot nadeel!

Het Respatihotel is centraal gelegen. Wij hadden logies met ontbijt en ik vond dat goed. Voldoende keuze en ook variatie. Je ontbijt aan de strandkant met uitzicht op de zee. De kamer werd dagelijks schoon gehouden en de bedden zeer regelmatig verschoond. Voor zwembad of strand werden grote handdoeken verstrekt! Personeel is behulpzaam en vriendelijk. Toch heeft dit hotel een groot nadeel en dat is de geluidsoverlast van het buurhotel, een beachclub. Deze produceert vanaf het middaguur een behoorlijke herrie, want het is keihard. Lekker rustig op het strand liggen is er niet bij, want de beats dreunen met lawaai precies die kant op. In de avond kan het helemaal luid zijn als er een band speelt. Ik begrijp muziek, maar niet dat dit niet zachter kan, want het vergalt je vakantieplezier. In het voorste gedeelte hoor je de muziek ook duidelijk en rustig buiten zitten is dan geen optie. Jammer dat hier niets aan gedaan wordt!

Gereisd met partner in januari 2020

• 7Cornelis18-01-2020

Leuk voor de prijs maar geen 8 volgens mij

Op dit moment zijn we in Respati maar touroperator is niet helemaal eerlijk als ze schrijven volledig gerestaureerd want dat is niet het geval dat begint pas gedeeltelijk in Maart inderdaad het personeel is bijzonder vriendelijk en attent ,het ontbijt is klein maar redelijk zeker geen 8 waard de kamers zijn ruim en het bed is goed.maar gedateerd .

Gereisd met partner in januari 2020

• 2019
    9Nieuwenhuis06-10-2019

Onze tweede keer in dit hotel en het was weer heerlijk mooie kamer hele mooie tuin waar je doorloopt naar het restaurant waar je lekker kunt ontbijten en dat met het uitzicht van strand en zee ook het personeel is allemaal super lief

Gereisd met partner in september 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 10Rita de Visser12-07-2019

Volgend jaar weer voor de 6e keer.

Heerlijk hotel met geweldig personeel, niets is teveel. Schone kamer, goed ontbijt en tussendemiddad ook vaak in het hotel gegeten. Als je een prive gids zoekt neem dan Made Buda, je kan hem vinden via Facebook, veel goedkoper dan de excursies via reisorganisatie.

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Lity en Freerk17-06-2019

Prima hotel. Vriendelijk personeel. Goede locatie!

Het inchecken verliep soepel, kregen nog een glaasje sap. Het was inmiddels al laat in de avond. De koffers werden gebracht naar onze hotelkamer. Het zag er precies zo uit, als op de beschrijving. Ruime kamer. Kingsize bed. Prima badkamer met bad. Elke dag schone Handdoeken en flesjes water. De kamer heeft koffie/thee faciliteiten en ijskastje. Weinig variatie in het eenvoudig ontbijt . Een eitje was het lekkers. Hoe je het wilt, gekookt, gebakken of crumble egg, ze maken het voor je. En dan de koffie, echt Balinese koffie, met drap onderin, niet ons ding. Dus nam ik elke dag mijn eigen cappuccino mee en hun zorgden voor heet water. De locatie prachtig. Langs het hotel aan de achterkant loopt een loop/fietspad, dan het strand met de zee. Als het eb is, kun je alleen pootje baden. De tuin van het hotel in 1 woord prachtig. Iedereen is zeer vriendelijk. Wij hebben de lunch en het avondeten elders gedaan.

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Marije07-06-2019

geweldig

Hotel Respati is een mooi hotel met een prachtige tuin. Liggend aan zee. Wij waren er in mei 2019 en er was genoeg plaats aan het strand. Zeer vriendelijke mensen. Een oase van rust in Sanur. Het zwembad is ook heerlijk ter verkoeling. Ook geven ze massages tegen een schappelijke prijs. Wij hebben genoten!

Gereisd met partner in mei 2019

• 9Barbara Augustin17-01-2019

Klein maar fijn!

Respati is een klein hotel. De kamers zijn prima, de bedden goed. Er is een klein zwembad en een restaurant direct aan de zee. Het personeel is zeer vriendelijk en uiterst behulpzaam. De kamers op de eerste verdieping zijn alleen te bereiken via een trap. Er is geen eetbuffet, alleen à la carte. Het eten is niet duur en als je halfpension neemt kun je elke dag een voor-, hoofd-en nagerecht kiezen uit de hele kaart. Maakt niet uit of het t duurste gerecht is op de kaart. Ontbijt is niet al te veel keuze, of engels, of continental of pannekoekjes. Maar wil je een combi of een extra eitje dan wordt daar absoluut niet moeilijk over gedaan. Het hotel ligt aan zee en aan de voorkant aan een winkelstraat en maakt deel uit van een lange kuststrook vol hotels. Er zijn volop terrassen langs het strand (vaak ook live muziek) en ook in de winkelstraat is genoeg te zien en te beleven. Dit kleine hotel is een oase van rust tussen de grote resorts.

Gereisd met partner in januari 2019

• 2018
    9Jolanda18-12-2018

Geweldige vakantie gehad.

Klein hotel midden in Sanur en direct aan het strand. Van daaruit kun je prima je excursies boeken. Ontbijt zou wat uitgebreidener kunnen zijn. Maar eigenlijk is er alles. Je kunt n gebakken ei/omelet vers gebakken krijgen. Koffie/thee zoveel je wilt. Service prima en erg vriendelijk personeel die je een "thuis"gevoel geven. Wij gaan zeker weer terug.

Gereisd met partner in september 2018

• 9Bianca14-11-2018

Geweldig !

Lief kleinschalig hotel, super personeel

Gereisd met partner in december 2016

• Balkon / terrasTerras

• Receptie24-uurs receptie
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats