Hotel Puri Sading

6 reviews over Hotel Puri Sading in het Nederlands

Heerlijke plek

Carla
3-4-2016

Klein maar goed hotel. Vriendelijk personeel en goed eten. Ligt gunstig t.o.v. zee: op loopafstand. Kamers zijn prima. Het hotel ligt aan een drukke straat maar daar merkt je niets van vanuit je kamer. Prima airco, ook heel belangrijk!

Iedere dag gratis drinkwater op de kamer.

Kortom: prima.

Net simpel hotel met veel Nederlanders

nixci
20-11-2015

Hotel ligt op 300 meter van het strand aan reële drukke straat. Hotel heeft klein zwembadje dat erg warm is. Meestal zijn de gasten wat oudere Nederlanders die van hun pensioen genieten. De straat waar het hotel aan ligt is vol van restaurants en kroegjes. Vaak heel gezellig. Kamers zijn netjes , ruim met balkon. Helaas geen kluisje in de kamer. Overige faciliteiten hotelbus beperkt. Zoals fietserhuur. Ze hebben er. Als die al weg zijn zullen ze niet iets voor jere gelen dat er alsnog fietsen komen of duidelijk aangeleverd waar men dan wel moet zijn.

Geweldige tijd gehad

Theo en Hennie
24-8-2013

Het hotel is helemaal gerenoveerd, de kamers zijn schoon en netjes.

Personeel geweldig, ze staan altijd voor je klaar en niets is hun te veel, roomservice 24 uur. Ontbijt is buffet tot 11.00 uur maar kan ook op kamer gebracht worden, en ben je eens te laat voor het ontbijt is dit ook geen probleem. De ligging is goed met veel restaurant in de buurt, strand is slecht 5 minuutje lopen. Wij gaan zeker weer terug, echt een toppertje voor een leuke prijs.

We hebben een aantal aanbieders voor Puri Sading voor je op een rij gezet:

Dit hotel functioneert prima, de ligging is zeer gunstig voor Sanur en mogelijke dagtrips !

Andere keer een ander hotel.

Irene,Erwin,Jennifer en Yusuf.
16-1-2011

Wij waren 16 oct.t/m 23 oct.in dit hotel.De kamers werden elke dag schoongemaakt en schone beddengoed,service was goed,ontbijt was niet veel keus,je kunt daar wel heerlijk eten,wat je maar wilt en niet duur.Vriendelijke personeel,niet veel leuke winkels in de buurt.Hardy's daar kun je leuk shoppen,veel restaurantjes,rustige strand,de zee niet zo veel golven(jammer)anders dan Kuta.Fietsen gehuurd en op het strand lekker laten masseren, de nagels laten lakken.Wat een verwennerij,al met al,een rustige en luie vakantie.

Puri Sading is een goede verblijfplaats.

Paul, Nannie en kids
13-8-2010

Zonder dat er problemen waren zou men iets meer mogen doen aan de ontvangst en de gastvrijheid in het algemeen. De kamers waren goed, er is een leuk zwembad en het strand is op loopafstand (5 min). Het restaurant is aardig, maar men maakt er weinig van, zodat er ook weinig gasten komen. Aan de overzijde zit echter een goed en gezellig restaurant. Al met al een prettig verblijf in het overigens niet bijzondere Sanur

We hebben een aantal aanbieders voor Puri Sading voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Puri Sading in Sanur, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Puri Sading zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Puri Sading scoort een 8.14 uit 10 op basis van 6 reviews.