Hotel Peneeda View

Hotel aan zeeWeer vandaag31°24°
Hotel Peneeda View
8,2

5 tips over Hotel Peneeda View

Anneke, 13-4-2013

Wij hebben onze kamer geupgrade naar eentje met strand- en tuinzicht. Dat is ons goed bevallen, want de andere kamers liggen aan een smal pad erg dicht tegenover elkaar.

Excursies op dit prachtige eiland kun je het beste met een prive gids/chauffeur doen. Veel leuker en een stuk goedkoper dan die de reisorganisatie aanbiedt.

D, 20-2-2013
We gingen bijna elke avond eten bij Warung Coconut Tree. Gezellig klein tentje met af en toe een live optreden. Lekker eten tegen een zeer goede prijs. Daarnaast ook erg vriendelijk personeel.
esz, 18-1-2013
Huur een fiets! het geeft je een veel grotere actieradius. het fietspad langs het water is erg leuk.

We hebben een aantal aanbieders voor Peneeda View voor je op een rij gezet:

Anja en Chris, 15-4-2012

Eten: Manik Organic uit het hotel in de hoofdstraat naar rechts na 5 min lopen aan je rechterhand - zeer smaakvol eten! Batu Jimbar (ook rechts vlak voor de Hardy's).

Strandbedjes: uit hotel op de boulevard naar links en na ca 10 min lopen EURO 5,00 incl parasol. De koffie van Illy is heerlijk evenals de Maroc Mint thee en de Italiaanse broodjes.

Chauffeur voor een (halve) dag: Daniel Arianta (google zijn naam) - perfect. Te reserveren via zijn Ned. vriend. Mailadres staat op zijn website.

Monica, 5-10-2011
Ten zuiden van Sanur ligt het schildpadden opvangcentrum. Waar je kan zien hoe de schildpadden gered worden. Ook is er de mogelijkheid om een baby schildpad te adopteren en uit te zetten in de zee. Zeer de moeite waard is een project van het WNF.

We hebben een aantal aanbieders voor Peneeda View voor je op een rij gezet: