Hotel Peneeda View

Indonesië, Bali, Sanur

8.1Fantastisch

• Kinderopvang
Tonen op kaart

128 reviews over Hotel Peneeda View

• 2017
    9Ellen05-05-2017

Geweldig

Lief kleinschalig hotel met aparte kamers ("rijsthuisjes" en bungalows) Mooie tuin. heerlijk gegeten in de eetzaal, die aan het strand ligt. Lief personeel, dat na 1x ontbijten al mijn "wensen" wist en zorgde dat mijn ananassapje klaar stond als ik kwam.

Alleen gereisd in december 2015

• Oude reviews

9Hans & Max28-10-2016

Prachtig mooi balinees hotel

Rust👍🏾 Personeel is 👍🏾 Strand redelijk✌🏽️

Gereisd met partner in oktober 2016

• 9Frans23-08-2015

uitstekend hotel

Ligt in rustiger deel van Sanur. Direct aan zee, met restaurants en winkeltjes in de buurt. Drie mooie zwembaden; gunstig want bij eb is de zee niet zo prettig om te zwemmen vanwege veel wier. Perfecte bungalow, schoon, ruime badkamer, vriendelijk personeel, goed ontbijt. Ook 'smiddags en 'savonds een prima restaurant aan het strand.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 8Anneke13-04-2013

We gaan terug!

Peneeda View is een klein, heel gezellig ressort. Kamers worden dagelijks heel goed schoongemaakt, iedere dag schone lakens en handdoeken, ook voor de ligbedden in de tuin. De ligging is ideaal: tussen het strand (geen ligbedden) en de winkelstraat. Er wordt inderdaad bij de buren gebouwd, maar wij hebben daar geen enkele overlast van ondervonden. Het personeel is zeer servicegericht en erg aardig. Het restaurant (op het strand) biedt een uitstekend ontbijt dat bij de kamerprijs is inbegrepen. Op de kaart staan verder heerlijke Indonesische gerechten, maar vergeleken bij andere eetgelegenheden in de buurt vrij duur. De drie zwembaden zijn klein en ondiep.

Gereisd met partner in maart 2013

• 7Ton11-04-2013

een beetje gedateerd, vriendelijk, geluidsoverlast

Mooie locatie aan (smal) strand,vriendelijk personeel,ontbijt smakelijk en voldoende. Een groter zwembad lijkt mij in de toekomst hard nodig.Tripjes met betrouwbare chauffeur (zie standplaats oprijlaan naar bungalowpark). Rustzoekers kunnen voorlopig beter een andere stek zoeken i.v.m. de bouwput bij de buren!

Gereisd met partner in maart 2013

• 7D20-02-2013

Mooie locatie, goede prijs-kwaliteit verhouding

Wij zaten op de benedenverdieping van een huisje. De kamer was erg donker; weinig licht inval en donker ingericht. Het ontbijt was prima (a la carte), maar niet afwisselend. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam.

De achterkant van het hotel ligt aan het strand en aan de voorkant kom je in de hoofdstraat van Sanur uit, prima ligging dus. Je hebt totaal geen last van de drukke hoofdweg.

Er zijn 3 (kleine) zwembaden op het complex. In januari hadden was het rustig, dus hadden we genoeg ruimte om te kunnen zwemmen en te liggen.

Eén nadeel: de wifi verbinding was niet altijd bruikbaar. Vooral 's middags leek de verbinding weg te vallen.

Gereisd met vrienden in januari 2013

• 8netkasam13-02-2013

prima plek

Het hotel is oud, maar gezellig.We hadden een standaardkamer, klein maar oergezellig. Helaas kwamen er elektriciteitsproblemen en werd het gedeelte met de standaardkamers ontruimd. We kregen uiteidelijk een villa; ruim en ook gezellig met heel mooie badruimte. Ontbijt is uitstekend en ruim voldoende; verder vaak ivm handicap reisgenote in restaurant gegetene 's avonds; echt uitstekende keuken. Zwembad redelijk; wel schoon. Personeel doet alles voor je en ook iedereen aan de receptie was uiterst vriendelijk en behulpzaam

Gereisd met vrienden in januari 2013

• 8esz18-01-2013

relaxed familiehotel met dubbele kamers

dit hotel gaf ons een prettig begin van onze vakantie op Bali, voor een redelijke prijs. wij hadden een familiekamer met een apart slaapgedeelte voor de kinderen, wat prima was. best sfeervol ook allemaal. Ontbijt en avondeten niet bijzonder en niet gevarieerd en we hebben ook erg gelachen omdat men altijd wel iets vergat of anders gaf dan besteld.... wat ons tegenviel was dat het vaak zodanig eb was dat je tegen stinkende waterplanten aan zat te kijken, maar daar kan het hotel uiteraard niks aan doen.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2011

• 9Astrid19-07-2012

Gezellig hotel

Mooi hotel met verschillende huisjes. Wij zaten in een bungalow en deze zijn vrijstaand. De rest is geschakeld. Wij vonden het een goed en relaxt hotel. Voor het geld wat je ervoor betaald moet je geen super luxe dingen verwachten. Ontbijt is lekker je kan van de kaart kiezen. Het enige nadeel is dat je als je het hotel uitloopt geen strandbedjes zijn. Als je 5 minuten over de boulevard loopt kom je bij ligbedjes uit die je kan huren voor een dag. Daar zit je ook super!!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2012

• 9Albert en Ellen16-07-2012

Heerlijke hotel!

Net weer terug van 2 weken Peneeda View. Voor de 4e keer dus ja, je zou ons wel vaste gasten kunnen noemen. Blijft voor ons de plek om te verblijven als we in Sanur zijn. Verblijven niet overdreven luxe maar schoon en verzorgd, kortom comfortabel. Vriendelijk , zeer behulpzaam personeel ( in Nederland al bijna een uitzondering). Ontbijten aan zee, geserveerd dus geen ' vreetschuur'. En ze gaan met hun tijd mee, Wifi in de lounge (heerlijke open plek) en het restaurant. En een speciaal compliment aan het onderhoud personeel dat zich werkelijk een slag in de rondte werkt! Die 5e keer zal er ook wel van komen :-))

Gereisd met partner in juni 2012

De Jong Intra

5 tips over Hotel Peneeda View

• esz, 18-01-2013

Huur een fiets! het geeft je een veel grotere actieradius. het fietspad langs het water is erg leuk.

• Anneke, 13-04-2013

Wij hebben onze kamer geupgrade naar eentje met strand- en tuinzicht. Dat is ons goed bevallen, want de andere kamers liggen aan een smal pad erg dicht tegenover elkaar. Excursies op dit prachtige eiland kun je het beste met een prive gids/chauffeur doen. Veel leuker en een stuk goedkoper dan die de reisorganisatie aanbiedt.

• D, 20-02-2013

We gingen bijna elke avond eten bij Warung Coconut Tree. Gezellig klein tentje met af en toe een live optreden. Lekker eten tegen een zeer goede prijs. Daarnaast ook erg vriendelijk personeel.

6 vragen over Hotel Peneeda View

• pascal, 25-07-2013

familiekamers

Hoe zijn de familiekamers en waar zijn deze gevestigd? Heb je enige vorm van privacy en zijn deze kamers beneden of boven gevestigd?

• sanne arts, 23-06-2011

Excursies

Hallo, ik ga 26 juli samen met mijn partner voor 2 weken naar dit hotel. Kan iemand bij tips geven betreft excursies en het boeken hiervan? Wij willen graag gaan duiken (zijn in het bezit van PADI diploma) en we willen graag naar Lombok(geen idee of dit mogelijk is) alle tips zijn welkom.

syl, 29-06-2011

Hoi Sanne, Gilicat gaat vanaf Padangbai naar zowel Lombok als de Gili Islands. Moet je even googelen, krijg je de site van hen. In Amed kun je ook mooi duiken, is in het noordoosten van Bali, erg mooie route van Sanur ernaar toe. Onderweg kun je dan nog plaatsen aandoen zoals het Tirtagangga Waterpaleis, Ujung Palace, Tenganan (traditioneel Bali Aga dorp). Boek het inderdaad bij lokale chauffeurtjes, zij weten de weg, en vaak erg goedkoop. De overtocht met Gilicat kun je al wel van te voren boeken via de website, dan ben je zeker van je plaats. Maar wanneer je liever ter plaatse boekt, omdat je de data bijv. nog niet weet, dan is het ook geen probleem. Wij hebben jaren geleden, in 1999 in Peneeda View gezeten, het heeft een heerlijk restaurant aan zee, echt mooie lokatie! Het mooiste schijn je te kunnen duiken/snorkelen in Menjangan, hier gaan wij volgende maand heen. Is wel een eind rijden vanaf Sanur, maar misschien zou je er dan kunnen overnachten in de buurt, is volgens mij de tocht wel waard. Accommodaties in de buurt liggen bijv. in Pemuteran, op ca. 20 minuten van Menjangan. Je hebt hier wel een gids nodig om het beschermde gebied in te gaan, wanneer je hier meer info over wilt, stuur me maar een berichtje, dan geef ik je het emailadres van onze gids. Veel plezier met alle voorbereidingen, Groetjes, Sylvia

Mike, 25-06-2011

Hallo Sanne. Je kunt hier op google zoeken baar duik excursies of andere trips, je kunt ook op BM AIR zoeken misschien staat dar wat voor je in. Maar ik denk dat je terplekke in Sanur bij de betere en goedkopere reisbureautjes kunt boeken . Deze hebben actuele info terbeschikking voor snorkelen en duiken denk ik en als je toch van plan bent om naar Lombok te gaan vraag ook naar de duik en snorkel lokaties op de Gili islands. Bij de reisbreau's in Sanur kun je alles regelen van vervoer er naar toe en terug en eventuele overnachtingen. En verder staat hier in zoover veel beschreven over deze questies maar dan moet je even zoeken. groetjes mike

Yolanda, 07-07-2011

Vorig jaar ook in peneeda view geweest in de lumbung hebben we gezeten was echt heel leuk. Wat duiken betreft naar lombok kijk er mee uit vorig jar waren alle hotels overboekt zo drukte was het op lombok en vooral ge gilli eilenden waar het duiken en snorkelen is. Heb heel mooi gedoken in menjangan eiland dat ligt bij pemuteran echt een aanrader maar moet je ook een hotel pakken is ver rijden. Hoop dat je iets aan dit antwoord hebt en voor vragen kun je me altijd mailen kom al 7 jaar op een rij in indonesie.

• Erik Subrosa, 14-01-2011

Info hotel

Wij (gezin met 2 kinderen 12 en 15) willen boeken bij Oad voor de zomervakantie 2011, ik twijfel tussen de standaardkamer en een bungalowkamer. Op de side van peneedaview.com/room_types.html staan verschillende kamertype. Weet iemand welke onder de Oad term “standaardkamer vallen” Vast bedankt voor de moeite.

erik subrosa, 30-01-2011

bedankt voor je reactie booms-export

booms-export, 30-01-2011

Ik weet wel dat Peneeda View ook een familybungalow heeft, handig voor jullie gezin, die kun je rechtstreeks boeken. Wij boeken altijd alles los en zijn echt niet duurder uit dan wanneer je alles in 1 boekt. Ook in Peneeda View zijn wij geweest, jaren geleden, en hadden dit rechtstreeks bij het hotel gedaan. Wanneer je wel onder de ANVR/SGR voorwaarden wilt vallen, zou je bijv. ook een startpakket Bali kunnen boeken met 1 of 2 nachte erbij, en dan verder alles zelf doen. Kun je tenminste precies de kamertypes kiezen die je zelf wilt. En het is ook zo, dat reisorganisaties vaak prijzen per persoon hanteren, maar via het hotel betaal je prijzen per kamer, die liggen lager dan per persoon. Hopelijk heb je hier iets aan. Sylvia

• Eten en drinkenLunch

• WinkelsCadeauwinkel
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats