Hotel Peneeda View

8,2

128 reviews over Hotel Peneeda View in het Nederlands

Geweldig

Ellen, 5-5-2017

Lief kleinschalig hotel met aparte kamers ("rijsthuisjes" en bungalows) Mooie tuin. heerlijk gegeten in de eetzaal, die aan het strand ligt. Lief personeel, dat na 1x ontbijten al mijn "wensen" wist en zorgde dat mijn ananassapje klaar stond als ik kwam.

Prachtig mooi balinees hotel

Hans & Max, 28-10-2016

Rust👍🏾 Personeel is 👍🏾 Strand redelijk✌🏽️

uitstekend hotel

Frans, 23-8-2015

Ligt in rustiger deel van Sanur. Direct aan zee, met restaurants en winkeltjes in de buurt.

Drie mooie zwembaden; gunstig want bij eb is de zee niet zo prettig om te zwemmen vanwege veel wier. Perfecte bungalow, schoon, ruime badkamer, vriendelijk personeel, goed ontbijt.

Ook 'smiddags en 'savonds een prima restaurant aan het strand.

We gaan terug!

Anneke, 13-4-2013

Peneeda View is een klein, heel gezellig ressort. Kamers worden dagelijks heel goed schoongemaakt, iedere dag schone lakens en handdoeken, ook voor de ligbedden in de tuin. De ligging is ideaal: tussen het strand (geen ligbedden) en de winkelstraat. Er wordt inderdaad bij de buren gebouwd, maar wij hebben daar geen enkele overlast van ondervonden. Het personeel is zeer servicegericht en erg aardig. Het restaurant (op het strand) biedt een uitstekend ontbijt dat bij de kamerprijs is inbegrepen. Op de kaart staan verder heerlijke Indonesische gerechten, maar vergeleken bij andere eetgelegenheden in de buurt vrij duur. De drie zwembaden zijn klein en ondiep.

Mooie locatie aan (smal) strand,vriendelijk personeel,ontbijt smakelijk en voldoende.

Een groter zwembad lijkt mij in de toekomst hard nodig.Tripjes met betrouwbare chauffeur (zie standplaats oprijlaan naar bungalowpark).

Rustzoekers kunnen voorlopig beter een andere stek zoeken i.v.m. de bouwput bij de buren!

Wij zaten op de benedenverdieping van een huisje. De kamer was erg donker; weinig licht inval en donker ingericht. Het ontbijt was prima (a la carte), maar niet afwisselend.

Personeel erg vriendelijk en behulpzaam.

De achterkant van het hotel ligt aan het strand en aan de voorkant kom je in de hoofdstraat van Sanur uit, prima ligging dus. Je hebt totaal geen last van de drukke hoofdweg.

Er zijn 3 (kleine) zwembaden op het complex. In januari hadden was het rustig, dus hadden we genoeg ruimte om te kunnen zwemmen en te liggen.

Eén nadeel: de wifi verbinding was niet altijd bruikbaar. Vooral 's middags leek de verbinding weg te vallen.

prima plek

netkasam, 13-2-2013

Het hotel is oud, maar gezellig.We hadden een standaardkamer, klein maar oergezellig. Helaas kwamen er elektriciteitsproblemen en werd het gedeelte met de standaardkamers ontruimd. We kregen uiteidelijk een villa; ruim en ook gezellig met heel mooie badruimte. Ontbijt is uitstekend en ruim voldoende; verder vaak ivm handicap reisgenote in restaurant gegetene 's avonds; echt uitstekende keuken. Zwembad redelijk; wel schoon. Personeel doet alles voor je en ook iedereen aan de receptie was uiterst vriendelijk en behulpzaam

relaxed familiehotel met dubbele kamers

esz, 18-1-2013

dit hotel gaf ons een prettig begin van onze vakantie op Bali, voor een redelijke prijs. wij hadden een familiekamer met een apart slaapgedeelte voor de kinderen, wat prima was. best sfeervol ook allemaal. Ontbijt en avondeten niet bijzonder en niet gevarieerd en we hebben ook erg gelachen omdat men altijd wel iets vergat of anders gaf dan besteld....

wat ons tegenviel was dat het vaak zodanig eb was dat je tegen stinkende waterplanten aan zat te kijken, maar daar kan het hotel uiteraard niks aan doen.

Gezellig hotel

Astrid, 19-7-2012

Mooi hotel met verschillende huisjes. Wij zaten in een bungalow en deze zijn vrijstaand. De rest is geschakeld. Wij vonden het een goed en relaxt hotel. Voor het geld wat je ervoor betaald moet je geen super luxe dingen verwachten. Ontbijt is lekker je kan van de kaart kiezen.

Het enige nadeel is dat je als je het hotel uitloopt geen strandbedjes zijn. Als je 5 minuten over de boulevard loopt kom je bij ligbedjes uit die je kan huren voor een dag. Daar zit je ook super!!

Heerlijke hotel!

Albert en Ellen, 16-7-2012

Net weer terug van 2 weken Peneeda View. Voor de 4e keer dus ja, je zou ons wel vaste gasten kunnen noemen. Blijft voor ons de plek om te verblijven als we in Sanur zijn. Verblijven niet overdreven luxe maar schoon en verzorgd, kortom comfortabel. Vriendelijk , zeer behulpzaam personeel ( in Nederland al bijna een uitzondering). Ontbijten aan zee, geserveerd dus geen ' vreetschuur'. En ze gaan met hun tijd mee, Wifi in de lounge (heerlijke open plek) en het restaurant. En een speciaal compliment aan het onderhoud personeel dat zich werkelijk een slag in de rondte werkt! Die 5e keer zal er ook wel van komen :-))

We hebben een aantal aanbieders voor Peneeda View voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Peneeda View in Sanur, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Peneeda View zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Peneeda View scoort een 8.16 uit 10 op basis van 128 reviews.