Hotel Parigata Villas Resort

Hotel Parigata Villas Resortsterstersterster

9.2Fenomenaal

Indonesië, Bali, Sanur

9.2Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Parigata Villas Resort voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
Tonen op kaart

54 reviews over Hotel Parigata Villas Resort

• 8Linh15-07-2009

heel erg mooi, maar erg rustige omgeving

ik zit op dit moment in een internet cafe in sanur een paar honderd meter van de villas vandaan. de villas zijn erg mooi je hebt een eigen zwembad, en de kamer is erg ruim, een lekkere douche in de tuin. we hebben wel last van kakkerlakken en muggen maar met een spray ben je daar zo van af. het ontbijt is wel erg beperkt jammer genoeg, en staff van het ontbijt is ook niet heeeel erg vriendelijk. 1 keer had ik zelfs dat ik een kaneelbroodje op mn bord had gekregen waar al een hap uitgenomen was! dat was wel heel erg, ze hadden gewoon eten van de vorige ontbijtgasten aan mij gegeven. vlakbij het strand, het stukje strand van onze villa is niet echt mooi, het is vies en alle boten staan daar. een stukje verderop heb je het stukje strand met stoelen van HYATT hotel. dat is veel schoner en netter. daar kun je ook liggen maar dan niet op de strandstoelen, gewoon op je handdoekje.

Gereisd met partner in juli 2009

• 10Afke Zijlstra08-07-2009

Fantastisch resort

Dit is echt het paradijs op aarde. Prachtige kamer met énorm bed, heerlijk bad, privé zwembadje en buitendouche. De kamer is ruim en de tuin is geheel ommuurd, optimale privacy. Ontbijt was goed te doen, iedere dag keuze uit vijf ontbijtmenu's (American, Continental, Fruit ontbijt, Indonesisch ontbijt en nog iets). Strand is maar 2 minuutjes lopen en de ligbedden bij de beachclub kun je gratis gebruiken. We hebben bij het strand een snorkelexcursie naar Lembonggan Island geboekt. Drie keer gesnorkeld op diverse locaties en prachtige vissen gezien a la Nemo. Super de moeite waard! Leuke restaurantjes in de buurt, onze favoriet waren Apa Kabar (lekker en echt heel goedkoop) en Casa Luna (iets duurder, maar heel gezellig). Ook Charming was erg leuk en goed eten, alleen "duur" vergeleken bij de andere restaurants, maar voor Nederlandse begrippen nog prima te doen. Hebben een heerlijke tijd gehad in Sanur, maar het strand en de zee zijn er niet als in Kuta met de hoge golven, helaas....

Gereisd met partner in juli 2009

• 9Ivo & Sandra23-05-2009

mooi complex

zeer mooie onderhouden tuin met centraal zwembad,dicht tegen de zee eigen tuin en zwembad is topper alleen 1 minpuntje lawaai aan de éne kant van het hotel,vele winkeltjes met vele restaurantjes heel lekker de charming en de ming,café mango

Gereisd met partner in mei 2009

• 9Theo21-03-2009

tropische verwennerij

Mooi, kleinschalig complex. mooie tuin en prima kamers. en natuurlijk is je eigen zwembadje erbij top!! zeer vriendelijk personeel. In het rustige deel van Sanur, maar voldoende winkeltjes, restaurantjes in de buurt.

Gereisd met partner in maart 2009

• 10David van der Meer28-11-2008

Paradijselijk!

Het Parigata Villa Resort is echt geweldig. De kamers zijn mooi ruim, schoon en de privé hot tub of privé zwembaden bij de villa zijn prachtig. Het resort ligt mooi centraal in Sanur aan de Jalan Duyung die tussen de Jalan Danau Tamblingan en de zee ligt. Het strand met de Parigata Beach Club is maar een paar minuten lopen. Winkels en restaurants zijn ook vlakbij. Wij hebben genoten!

Gereisd met partner in november 2008

• 10Marieke en Dirk02-11-2008

In 1 woord: geweldig

Onwijs mooie en ruime villa met eigen zwembad, jacuzzi en buitendouche. Het was precies zoals de fotoos uit de reisbrochure. We hebben hier 2 heerlijke weken gehad en niets aan te merken. Uitstekende service.

Gereisd met partner in november 2008

• 10maaike02-09-2008

Dit is een echte aanrader.............

Ik denk dat ze nu wat hebben veranderd aan het ontbijt want wij hadden elke ochtend keuze uit 5 verschillende menu's.En alles was super geregeld super mooi en luxe hotel.Echt genoten van alles. Personeel echt super vriendelijk.En alles werd super goed bijgehouden.Nee van ons krijgt dit hotel een 10

Gereisd met partner in augustus 2008

• 9Martijn en Cynthia21-07-2008

super

Op huwelijksreis de eerte week in Kuta en Ubud overnacht. De tweede hele week in deze supervilla! Privezwembad, groot bed, ruime villa mooie badkamer met ruim ligbad, ontvangst met vers fruit en een fles wijn. Ultimate Honeymoon!

Kuta = shoppen en stappen, Ubud = cultuur, maar in Sanur hebben ze de leukste restaurantjes. Om de hoek of max 10 minuten met de taxi (2-3 euro). Probeer het Indisch en Italiaans restaurant. Ook Charming en Ming zijn aanraders.

Gereisd met partner in juli 2008

• 9Robbin en Jacqueline07-07-2008

Prachtig rustig gelegen resort met eigen beachclub. het strand stelt niet veel voor, maar de rest is adembenemend. eigen villa met privezwembad is super. het algemene zwembad in de tuin is erg prachtig aangelegd en het is nooit druk! het eten is heerlijk en de service is gewoonweg perfect! Een echte aanrader en een plek om nooit meer te vergeten. Wij hebben het in combinatie gedaan met Ubud. ook een heerlijke plek en superhotel daar.

Gereisd met partner in juli 2008

• 10Maikel & Nicole11-06-2008

Onze huwelijksreis hier 12 dagen doorgebracht. Prachtig eigen villa met erg veel privacy. Alles erg schoon, vriendelijk personeel, eigenlijk was er niks waar wij iets op aan te merken hadden. Ook het strand was erg rustig, maar toch kun je er wat watersportactiviteiten doen als je dat wil. Met een plaatselijke gids door Bali getrokken (€35, van 09.00 tot 18.00) was erg prettig, omdat je overal kon stoppen waar je wilde... Een echte aanrader dit resort...

Gereisd met partner in juni 2008

1 tip over Hotel Parigata Villas Resort

• a.buter, 04-08-2012

Fietsen!!!!!! Op de fiets naar Denpassar. Een onvergetelijke ervaring. Maak een afspraak met een chauffeur en toer het eiland rond.

1 vraag over Hotel Parigata Villas Resort

• Astrid, 03-04-2018

Kledingkast

Ik zie op alle filmpjes op youtube geen kledingkasten in de superior rooms, klopt dat?

Hotel Parigata Villas Resort info

• Aantal sterrensterstersterster
  • VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats