Hotel Parigata Villas Resort

Hotel Parigata Villas Resortsterstersterster

9.2Fenomenaal

Indonesië, Bali, Sanur

9.2Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Parigata Villas Resort voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
Tonen op kaart

54 reviews over Hotel Parigata Villas Resort

• 10Ricky en Linda03-10-2010

Service en luxe, geweldig resort!

Van 7 tot en met 22 september in dit resort geweest. Nog niet eerder voor zo'n (relatief) laag bedrag zo'n luxe vakantie meegemaakt. Eigen zwembad, rustig resort met mooie tuin, groot bed, 2 douches (binnen en buiten) en super lief personeel die alles voor je wil doen hebben hier absoluut aan bijgedragen. Het eten in het hotel was niet fantastisch, maar in de grote straat van Sanur is er genoeg. En als je indonesisch eten even zat bent; een geweldig italiaans restaurant "Massimo" is vlakbij. Voor degenen die wel van een avondje uit houden; sinds 1 maand is een nieuwe (kleine) club geopend die Zoo heet. Ook dit is op korte afstand van het hotel in Sanur zelf te vinden. Taxi naar bijv Legian is slechts 14 euro, dus dat kan natuurlijk ook. Al met al geweldige vakantie gehad. Wij hebben heimwee naar Bali en Parigata. En wie een mooi strand wil; ga naar Nusa Dua of Dreamland Beach.

Gereisd met partner in september 2010

• 9Michel Hendriks06-09-2010

Heerlijk relaxen in eigen villa

Kamers zijn ruim met mooie badkamer en eigen zwembadje, waar je heerlijk kunt genieten en alle privacy hebt. Ondanks dat de kamer en de tuin/zwembad elke dag schoon gemaakt werden hebben wij toch tweemaal ongedierte in de kamer gehad, eenmaal een spin en eenmaal een kakkerlak. Klein smetje op een verder uitstekend verblijf. Tuin en gezamenlijk zwembad ziet er ook top uit. Elke dag keuze uit continental/english/american of indisch ontbijt welke elke dag weer heerlijk was. Sanur zelf heeft veel goede restaurants waar je voor een prikkie kunt eten. Jammer dat het wel elke keer een eindje lopen is.

Gereisd met partner in augustus 2010

• 9Joyce22-07-2010

Geweldige plek voor mensen die van Privacy houden!

Het is een klein opgezet "resort" met 18 villa's die allen een eigen opgang en zwembad hebben. Je hebt dus alle privacy, Heerlijk.

Gereisd met partner in juli 2010

• 10Johan08-05-2010

Helemaal fantastisch!!!

Dit hotel is echt een van de leukste op aarde. Al het ondergenoemde kan ik alleen maar beamen. Wat een fantastisch hotel! Lekker buiten douchen. Geen last gehad van ongedierte. Personeel lijkt in het begin wat stug maar als je twee keer vriendelijk gedag zegt is het ijs gebroken en heb je snel vrienden gemaakt. Sanur is trouwens top! Lekker relaxed en volop keuze uit goede restaurants. Aanrader!!!

Gereisd met partner in mei 2010

• 10Fam. Rutteman22-03-2010

Fantastische plek!!

Fantastische plek voor je huwelijksreis! Heerlijk privé zwembad, grote kamer en badkamer. Uitzicht vanuit de badkamer op je privé zwembad. Hier gaan we zeker nog een keer naar toe!

Gereisd met partner in oktober 2007

• 10Danielle22-02-2010

Schitterend!

Wat een prachtige villa's! Wij zijn hier een week geweest tijdens onze huwelijksreis en we hebben een heerlijke week gehad. De villa's zijn ruim en het prive zwembad is natuurlijk heerlijk ook het algemene zwembad is erg mooi Het ontbijt is goed, je kunt kiezen ook 5 verschillende soorten ontbijt van de kaart. Op loopasftand zijn er veel restaurantjes en winkeltjes.

Gereisd met partner in oktober 2007

• 9Marion21-01-2010

Een plaatje

Wat een heerlijk oord om je vakantie af te sluiten - relaxen - zalig je eigen zwembad met jacuzzi

Gereisd met oudere kinderen in januari 2010

• 10Natacha17-12-2009

wauw

We hebben hier onze honeymoon afgesloten en echt het is de moeite! Het is echt een paradijsje om hier te zijn mooi, proper, rustig, ... je kan kiezen tussen ontbijt op je kamer of niet. Privé zwembad met jacuzzi + nog een douche buiten. We hebben gewindsurft (het strand is niet ver 5 min) maar wel opletten met de getijden! Je kan je ook heerlijk laten masseren op het strand!

Gereisd met partner in december 2009

• 9Daphne30-09-2009

Super!!!!

Erg mooi villa resort, ontzettend mooie goed onderhouden binnen tuin. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Zijn ook betrokken en geinteresseerd. Moest naar het zieknhuis, zij hebben afspraak, taxi e.d geregeld en vroegen een dag later geinteresseerd hoe het gegaan was.

Kamer netjes en schoon, mooi zwembadje met genoeg privacy (stonden hoge muren om de tuin heen) Een eigen douche in de tuin. Iedere dag wordt het zwembadje schoongemaakt.

Het ontbijt bestond uit een keuze menu, hier kon je kiezen uit vier soorten ontbijt. Het was prima!

Gereisd met partner in september 2009

• 9Nicole en Goran03-09-2009

Een aanrader!!

In de zomer van 2008 hebben wij van de 3 weken Indonesie 1 week in de Parigata Villa's gezeten. Helemaal top! Heerlijke buitendouche, mooi privé-zembad met ingebouwde jacuzzi en een schone, ruime kamer! Ontzettend veel privacy door de hoge muren en de deur die je van binnenuit op slot kan draaien.

Eten vond ik wat minder, was erg weinig keus...maar ja...als dat hete nige is haha!

Veel leuke winkeltjes en restaurants in de buurt. Als je nog gaat, ga dan lekker een keer bij Massimo's eten! Strand is ook op loopafstand.

Gereisd met partner in augustus 2008

1 tip over Hotel Parigata Villas Resort

• a.buter, 04-08-2012

Fietsen!!!!!! Op de fiets naar Denpassar. Een onvergetelijke ervaring. Maak een afspraak met een chauffeur en toer het eiland rond.

1 vraag over Hotel Parigata Villas Resort

• Astrid, 03-04-2018

Kledingkast

Ik zie op alle filmpjes op youtube geen kledingkasten in de superior rooms, klopt dat?

Hotel Parigata Villas Resort info

• Aantal sterrensterstersterster
  • VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats