Hotel Parigata Villas Resort

Hotel Parigata Villas Resortsterstersterster

9.2Fenomenaal

Indonesië, Bali, Sanur

9.2Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Parigata Villas Resort voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
Tonen op kaart

54 reviews over Hotel Parigata Villas Resort

• 9breda00504-07-2011

Geweldig!

Het enige minpunt was het eten en in het bijzonder de nasi goreng. De smaak was goed, erg lekker zelfs. Maar wel jammer dat we elke dag steentjes in de nasi aantroffen (minpunt). Vriendelijk personeel en goede service. Omdat het hotel redelijk volgeboekt was kregen wij een gratis upgrade naar hun luxe villa! De villa's lagen op een paar meters van het strand.

Gereisd met partner in mei 2011

• 9Nicole10-05-2011

Geweldig!!

Owww, wat is deze accomodatie mooi!! Het resort is heel kleinschalig maar de villa's zijn echt prachtig! Schone kamers, prachtige eigen tuin en buitendouche. Alles zeer goed onderhouden en van de badkamer die binnen zat heb ik nooit gebruik gemaakt. Elke dag buiten gedouchet! Zeer veel privacy. Ligging is super, binnen 5 minuten sta je in de hoofdstraat van Kuta waar veel leuke winkeltjes en goed restaurants zitten. Het ontbijt op het resort was een beetje karig, je kon elke dag uit drie verschillende soorten ontbij kiezen en dit werd dan aan je tafel geserveerd. Maar als dat het enige is......Ik zeg doen!! :)

Gereisd met partner in september 2008

• 6Fam. Frusch.07-05-2011

niet voor herhaling vatbaar

eenvoudige villas. prive zwembadje met weinig ruimte in het eigen tuintje. De zonnebedden pasten allleen voor het terras, dit was onhadig en beperkt als je een uurtje wilde zonnen. Ontbijt sober en van zeer slechte kwaliteit. Algemene tuin en zwembad mooi en goed verzorgt. schoonmaak was in onze villagoed te noemen. Indien het slecht weer is zijn er in het complex geen andere mogelijkheden tot vermaak. t.v met beperkt aantal zenders, geen BVN. Sanur is geen plek waar je naar toe gaat voor de gezelligheid, hier moet je zijn voor uitgesproken rust!

Gereisd met partner in april 2011

• 10Mieke21-03-2011

Wat een fantastische plek. Een idyllische plek om tot rust te komen. Geweldig wat een privilege om dit plekje voor je zelf te hebben. Gaan we zeker nog een keer naar toe.

Gereisd met partner in maart 2010

• 8dreamingdragon7701-01-2011

leuk en simpel

simpele prive villa's met gedateerde meubilair wn achterstallig onderhoud maar verder ok. Helaas ontbrak binnen de douche waardoor je genoodzaakt was om in bad je eigen te wassen. wat niet prettig is, het badwater kan ook niet goed weglopen omdat het afvoerputje uit het midden zat waardoor er altijd een laag water achterblijft

de prive zwembad is is fijn en heeft een jacuzie hoekje die jezelf naar wens aan en uit kunt zettten

verder goede service en mooi gemeenschappelijke zwembad, bij het ontbijt kun je uit 3 samen gestelde menu's kiezen. maar wel voldoende het restaurant is een kleine veranda maar wel met een mooie tuin.

in het begin vd straat zit een supermarkt waar je drinken kunt kopen etc voor op de kamer.

veel leuke restaurant en het strand zit op 3 min lopen van de villa resort af. maar verder is er in sanur geen klap te beleven. veel winkeltjes met dezelfde prullaria en weinig terras. aan zee heb je enkele terrasjes zitten

Gereisd met partner in november 2010

• 8Hester16-11-2010

Lekker rustig

Tijdens onze huwelijkreis hier een week doorgebracht. Het zwembad, de ingebouwde jacuzzi en de tuin zijn prachtig. Veel privacy. Het meubilair is wel een beetje gedateerd, maar verder prima hoor!Hebben er heerlijk genoten. Schoonmaak kan iets schoner, zagen af en toe wel een dode kakkerlak (kleintjes) en die lag er de dag erna nog. Maar goed, als het er maar 1 of 2 zijn en ook nog dood, vind ik het wel prima. In warme landen heb je ze toch wel. Het algemene zwembad is prachtig. De laatste middag nog even gelunched en natuurlijk ontbijt, was allemaal prima. Bij het ontbijt kon je kiezen uit vier soorten ontbijt, Amerikaans, Continental, Fit en Fresh en nog 1 of 2 varianten. Het was dus geen buffet. Maar prima gegeten. Het strand is niet veel bijzonders, klein en veel bootjes. Sanur is erg leuk, hebben er heerlijk gegeten. Supermarktje op de hoek ook prima voor de dingen die je nodig hebt. Via het reisbureautje bijna naast de deur nog auto en chauffeur gehuurd voor een tochtje, prima!

Gereisd met partner in augustus 2010

• 9Marye08-11-2010

Dit resort heeft ons bij aankomst zeker overtroffen. We hadden wel al wat foto's van vorige bezoekers op internet gezien, maar in het echt is het nog 10 x beter. De villa's zijn helemaal super als je echt lekker wilt ontspannen, en niet van drukke grootschalige hotels houdt. Je hebt enorm veel privacy, en alles is heel netjes en schoon onderhouden. Wat wij heerlijk vonden was s'ochtends wakker worden in ons mooie huisje, de zonnige tuin inlopen en lekker bijkomen in je eigen zwembadje met jetstreams alvorens te gaan ontbijten. Het personeel is ook altijd vrolijk en in voor een praatje. Ook leuk, mijn partner werd tijdens ons verblijf 40 en we werden die ochtend bij het ontbijt verrast met zingend personeel en een taart! Heel attent. Wel een tip: gebruik de minibar niet als koelkast voor eigen spullen! wij kregen onterecht een rekening...

Gereisd met partner in oktober 2010

• 9Marije08-11-2010

Fantastisch!

Dit resort heeft ons bij aankomst zeker overtroffen. We hadden wel al wat foto's van vorige bezoekers op internet gezien, maar in het echt is het nog 10 x beter. De villa's zijn helemaal super als je echt lekker wilt ontspannen, en niet van drukke grootschalige hotels houdt. Je hebt enorm veel privacy, en alles is heel netjes en schoon onderhouden. Wat wij heerlijk vonden was s'ochtends wakker worden in ons mooie huisje, de zonnige tuin inlopen en lekker bijkomen in je eigen zwembadje met jetstreams alvorens te gaan ontbijten. Het personeel is ook altijd vrolijk en in voor een praatje. Ook leuk, mijn partner werd tijdens ons verblijf 40 en we werden die ochtend bij het ontbijt verrast met zingend personeel en een taart! Heel attent. Het enige minpuntje wat we hebben ervaren was op de dag van vertrek toen ons even een rekening van 4 blaadjes werd gepresenteerd voor de mini bar welke we niet hadden gebruikt.. TIP: gebruik de minibar niet als koelkast voor eigen drankjes :-)

Gereisd met partner in oktober 2010

• 10Carolien Lans13-10-2010

in 1 woord geweldig!!

Voor onze honeymoonreis 12 dagen in het Parigata Villas Resort doorgebracht en wat hebben wij genoten! Een heerlijk rustig resort met een prachtige tuin en gezamelijk zwembad. Onze privevilla was super! Erg schoon, het zwembad was perfect en de gehele vakantie gebruik gemaakt van onze buitendouche. Het personeel was ontzettend aardig en vriendelijk. Het resort ligt in een rustige zijstraat met aan het eind hiervan het strand. Lekker eten kun je hier voor weinig geld. Vooral cafe Bamboo is ons erg goed bevallen. Ook Komilfo ( belgische eigenaar)was top!! Kortom zoek je rust in Bali ga dan naar Sanur en naar de Parigata Villas. 1 puntje: Er zijn te weinig strandbedden voor alle bezoekers van het resort. Wil je een strandbed, zorg ervoor dat je dan vroeg op het strand aanwezig bent. En persoonlijk vonden wij 1 dagje Kuta al te veel. Te druk, het Salou van Bali voor de aussies. Als we nog een keer terug gaan dan wordt het zeker Parigata Villas!

Gereisd met partner in september 2010

• 9Nicky09-10-2010

Geen woorden voor...

Deze accomodatie was onderdeel van een combi-rondreis geboekt bij Fox. We hadden al wat foto's gezien op internet maar toen we aankwamen bij de villa's viel onze mond echt open. De kamers zijn ruim,schoon en voorzien van alle gemakken. Je hebt dus een privezwembad met daar omheen een loungehoek,buitenkeuken met eethoek en een buitendouche. De kamer en het zwembad worden alke dag schoongemaakt en elke dag schone lakens en (strand)handdoeken. Het personeel is supervriendelijk,net zoals alle Balinesen,en als je iets vroeg werd het meteen geregeld,klaargemaakt. We hbben 1 keer in het restaurant gegeten en dat smaakte prima. De prijs,zoals in alle hotels,is wel hoger als in de restaurants,maar nog steeds onder de Nederlandse maatstaaf. Sanur is na een week in Kuta echt een verademing. Je kunt hier over straat lopen zonder door een brommer,motor of auto omver gereden te worden. Ook denkt men niet dat iedereen die daar komt een Aussie is! Al met al een prima rondreis via Fox!

Gereisd met partner in september 2010

1 tip over Hotel Parigata Villas Resort

• a.buter, 04-08-2012

Fietsen!!!!!! Op de fiets naar Denpassar. Een onvergetelijke ervaring. Maak een afspraak met een chauffeur en toer het eiland rond.

1 vraag over Hotel Parigata Villas Resort

• Astrid, 03-04-2018

Kledingkast

Ik zie op alle filmpjes op youtube geen kledingkasten in de superior rooms, klopt dat?

Hotel Parigata Villas Resort info

• Aantal sterrensterstersterster
  • VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats