Hotel Mercure Resort Sanur

Hotel Mercure Resort Sanursterstersterster

8.2Fantastisch

Indonesië, Bali, Sanur

8.2Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Mercure Resort Sanur voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • Animatie
  • Jacuzzi
Tonen op kaart

In Hotel Mercure Resort Sanur op Bali verblijf je in mooie kamers met ruime bedden. Enkele kamers zijn wel wat verouderd. Hotel Mercure Resort Sanur (Indonesië) heeft meerdere zwembaden en ligt vlakbij het strand. Het ontbijt is uitgebreid. Achter het hotel liggen veel restaurantjes en is er vaak live-muziek. Bezoek zeker de tempels in de buurt.

246 reviews over Hotel Mercure Resort Sanur

• 9Fam Grote Gansey03-12-2016

Fijne vakantie, in een mooi net hotel

Eigenlijk is ons niets tegen gevalen, we zijn voor de 3e keer op Bali, en voor het eerst in dit hotel. Op het moment dat we hier zijn aangekomen, 27-11-2016, tot ons vertrek, 4-12-2016 was het vrij rustig, wat ik persoonlijk prima vind. Het hotel is ons prima bevalen, personeel is vriendelijk, ontbijt niet overdreven maar goed, je komt niets tekort, de kamers zijn inderdaad iets verouderd maar zien er netjes en schoon uit, de airco bij die van ons functioneerde prima, wat je wel nodig hebt, je doucht je achter een douche gordijn, daar heb ik geen moeite mee, alles was schoon en werkte 100%.

Wij hebben alleen ontbijt genomen bij ons verblijf hier, wat ik iedereen kan aanraden. Het is veel goedkoper en leuker om buiten de deur te gaan eten, aanbod genoeg. Genoeg keurige en nette restaurants in de omgeving waar je voor een paar Euro super kunt eten.

De zee en het zwembad zijn netjes en makkelijk toegankelijk, zee en zwembadwater heerlijk, als je van warm water houd, tenminste. Overstaan bedjes, er is altijd plek en schaduw. Wij zijn hier maar een week geweest, had langer mogen duren.

Kom ik weer in Bali dan kan het zomaar zijn dat we hier weer naartoe gaan. De prijs kwalitijd verhouding was prima, wel hadden we een soort van lastminute, we hebben dus niet de hoofdprijs betaald, wat wel iets uitmaakt.

In de stad en rond het hotel wordt je constant aan gesproken of je een taxti wil, af en toe irritant, maar zo gaat dat nou eenmaal hier. Maak je een kort ritje, stap dan in een ligt blauwe taxi, deze heeft een meter en klopt altijd. Wil je het eiland zien, regel dan een chauffeur met een eigen auto, dit kost je tussen de 40 en 50 Euro, hij rijd je dan een dag rond, en laat je alles zien wat je maar wilt. Zoek wel een gids uit waar het mee klikt en goed Engels of Nederland spreekt, anders heb je een saaie dag.

Laat je hier lekker masseren, dat kan hier al voor zo'n €6,- per uur, en ze doen het graag.

Al met al een prima hotel, met net personeel, het was het geld waard. Plaats en ligging prima.

Het blijft wel Indonesië waar je ben, druk, warm, indrukwekkend, niet altijd overal even schoon, maar wel altijd goed lachse mensen, lekker eten, en geen haast.

Een aanrader.

Gereisd met partner in december 2016

• 9Rianne06-10-2016

Heerlijke vakantie

We zijn met 4 volwassenen en een kind van 4 jaar een week in dit hotel geweest. Het ontbijt is erg uitgebreid en afwisselend. Het is een mooi aangelegd hotel met leuke huisjes. Een prachtig strand! Als je een dag een chauffeur wilt, ga dan met een local op pad. Je betaald 45 euro voor een dag en hij brengt je waar je maar wilt. Het eten in het hotel is prima maar duurder dan de restaurantjes in de omgeving omdat je 21% over de bedragen betaald. Er zijn genoeg leuke, zeer goedkope restaurantjes op loopafstand zoals mama putu (links van het hotel) en baby monkeys (rechts). WiFi vond ik overigens ook prima.

Gereisd met jonge kinderen in september 2016

• 10Nanette9316-09-2016

geweldig

de mensen zijn te vriendelijk en de huisjes waarin je slaapt te mooi!

Gereisd met vrienden in september 2014

• 10Sander13-09-2016

Prima hotel

Voor dit geld een top hotel! Berichten over slechte wifi slaan negens op! Ik schrijf dit vanaf de rand van het zwembad. Ook in de kamer goed internet. Eten is ook prima. Ontbijt is erg ruim en divers. Strand is erg mooi en breed. In de buurt super veel leuke tentjes waar je voor weinig kan eten! Kamers zijn inderdaad wag ouder, maar in ons geval wel schoon! Prijs-kwaliteit verhouding is top!

Gereisd met partner in september 2016

• 7Rachelle Verhage21-08-2016

Verschrikkelijke WIFI

Leuk hotel, redelijk eten, kamers zijn niet heel erg schoon (aantal keren geklaagd) en de wifi is SLECHT! Zowel op de kamer als in de lobby. Dus wil je een vakantie zonder WIFI, zou ik het zeker doen. Maar heb je WIFI nodig? Dan niet!

Gereisd met vrienden in augustus 2016

• 9Netty Lange14-08-2016

fijn hotel

Fijn hotel, wij hadden de luxe kamer deze is modern ingericht, grote badkamer en kamer, fijne bedden, schoonmaak is prima. mensen zijn vriendelijk en behulpzaam, eten is goed. kamers liggen in een prachtige tuin, dicht bij het strand. Ook regelmatig gegeten in de dichtbijzijnde restaurantjes, gids heeft ons het mooie Bali laten zien.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 9john10-08-2016

Heerlijk .

Het hotel zorgt voor een heerlijke relaxte vakantie. Mooie tuin, vriendelijke mensen, geweldig strand. Goede service.In de buurt goede restaurantjes. Goede wifi. Bij het ontbijt goed brood, heerlijke koffie en jus. Vergeet je eitje niet. Kamer netjes. Groot en goed bed. TV met BVN.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 8Ingrid van der Weerd05-08-2016

Fijn goed hotel

Fijn hotel met mooie huisjes die in een mooi onderhouden park liggen, wij hadden kamer 168 die uit keek op het strand en de zee wat erg fijn was, de kamers kunnen wel wat onderhoud gebruiken vooral de badkamer was erg verouderd en op sommige plekjes vies en vuil,heb daarover met de receptie gebeld en er werd wel meteen wat aan gedaan, het personeel is super vriendelijk, het ontbijt is goed met lekker vers brood, zwembaden klein maar oke, mooi breed strand het breedste van heel Sanur, wat wij wel jammer vinden is dat er s,avonds niets in het hotel te doen is wat soms wel erg saai is, ook op de dag is het erg rustig de mensen komen er echt voor hun rust en om de vele mooie dingen van Bali te zien, de bedjes op het strand liggen erg comfortabel met fijne dikke kussens, er staan veel bomen zodat je ook in de schaduw kan liggen, in de buurt veel restaurantjes

Gereisd met partner in juli 2016

• 10loyez carine21-07-2016

fantastisch

ben hier al voor de 3 keer echt vakantie leuke huisjes mooie tuin mooiste strand van sanur vriendelijk personeel sommige herkenden ons nog niets negatief te zeggen

Gereisd met vrienden in juli 2016

• 8Lydia Lagerwaard24-06-2016

Het was fantastisch! Wat hebben we genoten!

Wat hebben we genoten van de gastvrijheid en de vriendelijke benadering van de mensen die in en rondom het resort werken! De begane grond kamer was schoon en voldeed aan alle eisen Het bed was breed en de matrassen waren prima, het beddengoed zeker niet onbelangrijk waren heel! en schoon! De gratis airco deed het goed

Gereisd met partner in juni 2016

28 tips over Hotel Mercure Resort Sanur

• jolanda swam, 28-09-2019

Goed om te weten, er is geen directe zee bij dit hotel. Door het getij en een natuurlijke golfbreker is de branding ongeveer een kilometer verder. S'morgens tot je middel in het wat troebele water, smiddags een kilometer wadlopen door zeewier en zee-egels.

• Lu, 03-03-2014

De wisselkoers van het hotel is bedroefend laag. Let echter op met wisselen buiten het hotel. Nadat je zelf het geld hebt geteld tellen ze zelf nog een keer. Bij deze telsessie stoppen ze zelf weer wat billetten terug. Zorg er dus altijd voor dat je zelf het eigen geld plus het gewisselde geld (wat je dus zelf als laatste hebt geteld) vasthoudt voor de deal is gemaakt. Als iemand het weer terugpakt; altijd nog een keer tellen dus!!!

• mirella, 22-09-2013

neem een taxi is spotgoedkoop! Masseren ook erg goedkoop! Huur een chauffeur in, voor 40€ kan je de hele dag rond touren.

22 vragen over Hotel Mercure Resort Sanur

• Truus , 05-08-2019

Strijkijzer

Is er ook een strijkijzer ,op je Kramer???????

• Ria Omtzigt, 20-12-2017

Mercure Sanur Bali

Gaarne het email adres van dit hotel?

• Corrie, 18-09-2017

koffie faciliteiten

Staat er een normaal koffiezetapparaat op de kamer voor filterzakken? Of van die zakjes oploskoffie voor kokend water? Ik wil graag filterkoffie meenemen namelijk.

José , 20-10-2017

Wellicht komt mijn reactie te laat. Maar er staat een waterkoker op de kamer met theezakjes en poederkoffie, suiker en poedermelk.

Hotel Mercure Resort Sanur info

• Afstand tot strand1 minuut lopen, 100 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen, Zeilen