Hotel Mercure Resort Sanur

Hotel Mercure Resort Sanursterstersterster

8.2Fantastisch

Indonesië, Bali, Sanur

8.2Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Mercure Resort Sanur voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • Animatie
  • Jacuzzi
Tonen op kaart

In Hotel Mercure Resort Sanur op Bali verblijf je in mooie kamers met ruime bedden. Enkele kamers zijn wel wat verouderd. Hotel Mercure Resort Sanur (Indonesië) heeft meerdere zwembaden en ligt vlakbij het strand. Het ontbijt is uitgebreid. Achter het hotel liggen veel restaurantjes en is er vaak live-muziek. Bezoek zeker de tempels in de buurt.

246 reviews over Hotel Mercure Resort Sanur

• 8Daphne14-06-2017

Bali is geweldig!

Het hotel is goed onderhouden, maar de kamers zijn enigszins gedateerd. De gerenoveerde kamers zijn wel van deze tijd. Ontbijt is prima en voor ieder wat wils. Het centrum van Sanur is op loopafstand, maar voor weinig geld pak je ook een taxi. De mensen zijn super vriendelijk en heel behulpzaam. We hebben een fijne tijd gehad op Bali!

Gereisd met partner in juni 2017

• 10Nanette28-05-2017

Geweldig

Alles was perfect. Eten was heerlijk, de huisjes prachtig. En de werknemers, zo vriendelijk heb ik ze niet eerder meegemaakt!

Gereisd met vrienden in augustus 2015

• 7Alfons Houben25-05-2017

Mooi hotel maar kamers gedateerd

Het mercure heeft een nooi aangelegde tuin en ligt direct aan het strand. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt goed alhoewel de keus iets gevarieerder mocht. De kamers zijn wel aan een opknap beurt toe vooral de badkamer was gedateerd. Het hotel zelf heeft geen entertainment dus de avond in Sanur door gebracht. Al met al als je van rust houd een heel geschikt hotel

Gereisd met partner in mei 2017

• 7JvZ21-05-2017

Redelijk; maar voor die prijs verwacht je meer!

Goed hotel, maar max 3* waardig; zeker geen 4 sterren (meer!)

Gereisd met partner in mei 2017

• 7jacobs02-05-2017

mooi land en heel vriendelijke mensen

zeer mooi hotel , vriendelijk ontvangst , uitstekend ontbijt , maar het diner laat te wensen over niet veel keuze en zag er niet smaakvol uit waren er helemaal niet tevreden over .

Gereisd met partner in april 2017

• 8Wim Koster17-03-2017

Heerlijk verblijf

Mooi locatie direct aan het strand, in tropische tuin. Geen hoogbouw maar zelfstandige cottages boven en beneden. Uitstekende kamers met prima bedden, zeer royaal. Dagelijks schone handdoeken. Ruime badkamer met douche. Groot balkon. Kamers zijn wel erg gedateerd, maar wel schoon, moeten nodig gerenoveerd worden. 2 zwembaden, maar water is te warm. Prima uitgebreid ontbijt buffet. Vriendelijk personeel. In weekends te weinig ligbedden.

Gereisd met partner in februari 2017

• 7Poeder11-03-2017

Schitterende vakantie

Geen negatieve ervaring te noemen, alles was perfect, super kamer, schoon, ontbijt was geweldig geregeld. Ik zou zo nog een keer weer terug willen gaan.

Gereisd met partner in juni 2016

• 9Min boersma12-02-2017

Leven uit de koffer

Een charmant hotel in een prachtig onderhouden park. Erg vriendelijk personeel en het ontbijtbuffet is goed. Zeker naar Indonesische maatstaven. En is er iets niet dan kun je vragen indien mogelijk krijg je het. De gebouwen zijn verwaarloosd. Sommige daken lekken en zijn zelfs ingestort. De luxe kamers zijn ruim maar gedateerd en hebben geen kastruimte waardoor je de kleding in koffer moet laten. Zouden ze geen Ikea op Bali hebben zodat er eenvoudige legkasten gekocht kunnen worden? De bedden kunnen beter. Na vier weken sta je gebroken op. Heel erg attent zijn de badstof badslippers op de kamer, de zaklamp en het feit dat er dagelijks dagbladen uit verschillende landen worden geprint zodat we ze kunnen lezen. Een topper vind ik de bomen op het strand en het feit men niet doet aan handdoeken leggen.

Gereisd met partner in februari 2017

• 6Bernie01-02-2017

Leuk en rustig resort

Vriendelijk personeel ook heel erg behulpzaam? De hiegyene in de eetzaal liet erg veel te wensen over. De toiletten waren ook niet bepaald schoon en erg gedateerd. De kamers waren ook erg gedateerd. Ook daar werd niet overtollig gepoetst. Het ontbijt kende geen afwisseling altijd het zelfde plus je moest vaak vragen of ze je de tafel van de voorganger nog wilde afruimen. En dat gebeurde dan met een vettig doekje. Place-mats werden gewoon omgedraaid als ze vuil waren.

eka, Executive Office, 31-07-2017

Dear Bernie,

We very much appreciate your comments regarding your stay at the Mercure Resort Sanur.

We thank you for your good comment in regard to our staff friendliness, we have shared this feedback with the team and sure that it will motivate them to keep improving our guest service experience.

We take note on your comment in regard to the room condition. We are pleased to share with you that the refurbishment project at our resort is expected to start by end of this year. We are engaging external interior designer and Architect Company on this project. At the meantime we are proactively conducting extensive maintenance which includes re-painting, floor re-tiling, furniture re-varnishing and international power points. This is to ensure that our guest are comfortable prior to our refurbishment. Your concern on room cleanliness has been communicated with our Housekeeping team for evaluation and improvement.

We thank you for your constructive comment in regard to our breakfast, the cleanliness and services. I have shared your feedback with our Food and Beverage team for their reference and improvement. Training has been conducted with all of our team, this is to ensure that their attentiveness, communication skill, and product knowledge is up to our standard.

Thank you again for sharing your experience and we are looking forward to welcoming you again.

Sincerely,

David Lane General Manager

Gereisd met partner in januari 2017

• 9Rini en Theo26-12-2016

tel, vriendelijk personeel, mooi strand

Mooi hotel met traditionele Balinese (laag)bouw in een prachtig park waar we drie weken verbleven. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Geen gezeur over fooien of gereserveerde strandbedden. Mooi strand met genoeg activiteiten (bij de buren). Prima zwembaden. Zee en zwembad in november ongeveer 35%! Ontbijtbuffet was goed, diner naar verhouding prijzig, doch genoeg restaurants in de buurt. Aanraders: Beach Breeze op 200 mtr.en Massimo. De wifi was matig, foto's versturen een bottleneck. Wel goede ondersteuning van de hotel IT-ers. Massages buiten het hotel waren goed en goedkoop. Aanrader voor excusies (nederlandstalige gids/chauffeur): in perfect nederlands, veel kennis van zaken en uiterst vriendelijk. Eenvoudig vanuit Nederland te regelen tegen een billijke prijs. November is wel begin van het regenseizoen. In drie weken 4 hele forse buien gehad. We hebben de indruk dat Sanur minder regen heeft dan elders.

Gereisd met partner in november 2016

28 tips over Hotel Mercure Resort Sanur

• jolanda swam, 28-09-2019

Goed om te weten, er is geen directe zee bij dit hotel. Door het getij en een natuurlijke golfbreker is de branding ongeveer een kilometer verder. S'morgens tot je middel in het wat troebele water, smiddags een kilometer wadlopen door zeewier en zee-egels.

• Lu, 03-03-2014

De wisselkoers van het hotel is bedroefend laag. Let echter op met wisselen buiten het hotel. Nadat je zelf het geld hebt geteld tellen ze zelf nog een keer. Bij deze telsessie stoppen ze zelf weer wat billetten terug. Zorg er dus altijd voor dat je zelf het eigen geld plus het gewisselde geld (wat je dus zelf als laatste hebt geteld) vasthoudt voor de deal is gemaakt. Als iemand het weer terugpakt; altijd nog een keer tellen dus!!!

• mirella, 22-09-2013

neem een taxi is spotgoedkoop! Masseren ook erg goedkoop! Huur een chauffeur in, voor 40€ kan je de hele dag rond touren.

22 vragen over Hotel Mercure Resort Sanur

• Truus , 05-08-2019

Strijkijzer

Is er ook een strijkijzer ,op je Kramer???????

• Ria Omtzigt, 20-12-2017

Mercure Sanur Bali

Gaarne het email adres van dit hotel?

• Corrie, 18-09-2017

koffie faciliteiten

Staat er een normaal koffiezetapparaat op de kamer voor filterzakken? Of van die zakjes oploskoffie voor kokend water? Ik wil graag filterkoffie meenemen namelijk.

José , 20-10-2017

Wellicht komt mijn reactie te laat. Maar er staat een waterkoker op de kamer met theezakjes en poederkoffie, suiker en poedermelk.

Hotel Mercure Resort Sanur info

• Afstand tot strand1 minuut lopen, 100 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen, Zeilen