Hotel Mercure Resort Sanur

Hotel Mercure Resort Sanursterstersterster

8.2Fantastisch

Indonesië, Bali, Sanur

8.2Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Mercure Resort Sanur voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • Animatie
  • Jacuzzi
Tonen op kaart

In Hotel Mercure Resort Sanur op Bali verblijf je in mooie kamers met ruime bedden. Enkele kamers zijn wel wat verouderd. Hotel Mercure Resort Sanur (Indonesië) heeft meerdere zwembaden en ligt vlakbij het strand. Het ontbijt is uitgebreid. Achter het hotel liggen veel restaurantjes en is er vaak live-muziek. Bezoek zeker de tempels in de buurt.

246 reviews over Hotel Mercure Resort Sanur

• 2018
    7cazemier11-02-2018

heel mooi resort

Augustus 2017 verbleven wij in het mercure resort. Het is een mooi resort, keurig onderhouden. Elke dag word er schoongemaakt, geveegd enz. Het personeel is erg vriendelijk. We kregen een kamer op de begane grond in 1 van de huisjes. Echter deze rook erg naar schimmel. Wij zijn nooit moeilijk, maar dit kon echt niet. Nadat we dit aangegeven hebben kregen wij een andere kamer. Deze was fris. De bedden zijn heerlijk en heel erg groot. De zwembaden zijn ook schoon. Wij hadden halfpension geboekt. Het ontbijt was prima, het avondeten daarintegen wat minder. Het strand is mooi breed en schoon. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad.

eka, Executive Office, 07-11-2018

Dear Cazemier, Thank you for sharing your experience during your stay at Mercure Resort Sanur. We are happy that you felt satisfied with our hotel service and facilities us truly delight us. Once again, thank you for sharing your experience and we looking forward to welcoming you back again in the near future. Sincerely, Eka Handayani Guest Experience Manager

Gereisd met partner in augustus 2017

• 9Clema van der zwet04-02-2018

Leven in het paradijs kan dus wel!!

Prachtige plek aan zee. We hadden het strand in de voortuin en het zwembad in de achtertuin. Kamers iets gedateerd maar service geweldig. Heerlijke plek in de koude wintermaanden

eka, Executive Office, 07-11-2018

Dear Clema Thank you for sharing your experience during your stay at Mercure Resort Sanur. Nothing that could makes happy than knowing that you felt satisfied with our hotel service and facilities us truly delight us. Your kind word will motivate my team to always deliver superior service for our guest. Once again, thank you for sharing your experience and we looking forward to welcoming you back again in the near future. Sincerely, Eka Handayani Guest Experience Manager

Gereisd met partner in januari 2018

• 8T.de beijer10-01-2018

Geweldig hotel

Goed ontbijt . Goede kamers Prettig personeel Slecht strand

eka, Executive Office, 07-11-2018

Dear T. de beijer, Thank you for sharing your experience during your stay at Mercure Resort Sanur. Being able to read your review and knowing that you felt satisfied with our hotel service and facilities us truly delight us. Your kind word will motivate my team to always deliver superior service for our guest. Once again, thank you for sharing your experience and we looking forward to welcoming you back again in the near future. Sincerely, Eka Handayani Guest Experience Manager

Gereisd met partner in maart 2016

• Oude reviews

10Rob en Corrie24-12-2017

Geweldig resort direct aan een breed strand

Wij hebben hier super genoten. Het is een ruim opgezet resort, direct aan het brede strand. Er zijn voldoende strandbedden, alléén té weinig parasols waardoor iedereen al vroeg handdoeken neer ging leggen. De medewerkers zijn allemaal heel erg vriendelijk en behulpzaam, niets is ze teveel. Onze kamer was heel netjes en werd ook prima schoongemaakt/ Het ontbijt is heel erg uitgebreid. Wij hebben hier niet gedineerd omdat we het veel leuker vinden om diverse restaurantjes uit te proberen. En daar is in de nabijheid voldoende gelegenheid voor. Wél hebben we er 1 x gebarbecued maar dat was erg tegengevallen, het eten was gewoon koud en daar werd niets aan gedaan. We hebben 2 x fietsen gehuurd (kan bij het resort) en zijn helemaal langs de boulevard gefietst, hartstikke leuk. Verder zou ik niet aan het verkeer deelnemen omdat dit erg chaotisch is. Daarbij kost een taxi heel weinig, dus waarom je leven riskeren. Ook is het centrum van Sanur goed te bereiken met de gratis shuttlebus die een paar keer per dag pendelt.

Gereisd met partner in oktober 2017

• 9Dean18-09-2017

Zeer mooie vakantie!

Van 27 mei 2016 t/m 12 juni 2016 hebben wij hier heerlijk onze vakantie gevierd. Het hotel ligt direct aan het strand naast hotel Prama Sanur Beach. De kamer was wel verouderd maar zeer schoon. De excursies hebben wij via Facebook groep ''vrienden van Bali'' geboekt via een lokale gids. Voor omgerekend €30,= per dag heeft deze gids ons 4 dagen de mooiste plekjes van Bali laten zien. Het ontbijt was voor ieder wat wils en de cappuccino is daar zeker een aanrader. Het hotel heeft helaas geen pin automaat maar hotel Prama Sanur Beach wel, hier namen wij onze contanten op en is een beveiligde pin automaat. Aan het strand kun je je heerlijk laten masseren voor omgerekend €6,= a €7,= voor 60 minuten, zeker een aanrader. Aan de overkant, bij de hoofdingang, van het Mercure hotel, links van restaurant Flames zit een klein winkeltje voor eventueel sigaretten, water en frisdrank. Tevens zit hier ook een goede wasserette waar je een berg was voor weinig (€5,= waren wij ongeveer kwijt per keer) naar toe kan brengen. Wanneer je vanaf dit winkeltje naar links loopt kom je na ongeveer 5 minuten Warung Mama Putu tegen waar je overheerlijk kan eten voor omgerekend nog geen €10,= per 2 personen inclusief drinken. Wanneer je via de hoofdingang van Mercure naar rechts gaat en deze weg uitloopt komt je in een straatje met vele restaurantjes (via de hoofdingang van Prama Sanur Beach kom je hier ook). Wij aten ook vaak bij Warung Baby Monkeys, zeker een aanrader en niet duur. Al bij al een geweldige vakantie gehad. Wij komen hier zeker nog een keer terug.

Gereisd met partner in mei 2016

• 9Jakob Verhage05-08-2017

heel prettig

De ligging direct aan strand en zee is prima. Het bedienend personeel is zowel in het restaurant als op de kamer excellent. Zelden zulke aardige mensen mee gemaakt. Het ontbijt is uitstekend. Het diner zou wel wat beter kunnen.

Gereisd met partner in juli 2017

• 8Danny27-07-2017

Mooi hotel

Mercure Resort is erg goed! Vriendelijk personeel, kamer wordt dagelijks goed schoongemaakt, service is redelijk, grootste en rustigste strand van Sanur, genoeg ligbedjes, meerdere malen per dag rijdt er een gratis shuttlebus van Mercure naar supermarkt Hardy's (tip: koop hier uw souvenirs) en ontbijt is uitgebreid. Diner en lunch kaart is niet zo uitgebreid en prijzi. Minpunt was, dat ze vaker niet dan wel verse sinaasappelsap hadden en dat soms de patat op was. Als je daar ging dineren, kreeg je soms een broodje vooraf, waarvan wij vermoeden dat het over was van de lunch of ontbijt. Enige nadeel van de service was, dat de airco was gaan lekken en hierdoor boeken waren beschadigd. Mercure wilde niks vergoeden, omdat het nog goed leesbaar was als het opgedroogd is. Airco hangt boven een stopcontact, wat ook brandgevaarlijk is. Wij hadden geboekt via TUI, wat slecht is. Zij zeiden dat er geen hostess was van hun maatschappij, dat we onze vliegtuigstoelen niet konden veranderen (Emirates) en dat we geen dag extra konden blijven. Al met al kon het wel allemaal en er was wel hostess.

Gereisd met partner in juli 2017

• 9D en T08-07-2017

Fantastische plek om te verblijven op Bali

Het is een prachtig resort. Zeer vriendelijk ontvangst en het personeel wilt alles voor je doen! Aantal kamers zijn aan vernieuwing toe en dan vooral de badkamer (hier waren ze ook al mee bezig). Het resort bevindt zich in een mooie tuin, wanneer je bij het strand aankomt is het er rustig, maar altijd genoeg ligbedden en handdoeken voor iedereen! Ontbijt erg uitgebreid en zeer goed. In de buurt genoeg leuke restaurantjes op loopafstand. Dagje Kuta is ook een aanrader, met de taxi is dit werkelijk maar een paar euro. Wij hadden voor 4 dagen een privé-chauffeur. Hij liet ons het hele eiland zien en bracht je onder andere op plekken waar nauwelijks een toerist te bekennen is, waardoor het nog mooier is. Spreekt goed Engels en via een Nederlands tussenpersoon te boeken. Dit is veel goedkoper dan wanneer je bijvoorbeeld ervoor kiest iets te boeken bij de reisorganisatie.

Gereisd met partner in juni 2017

• 8auke05-07-2017

erg goed

mooi hotel, goed ontbijt. ligging is goed, en gelegen naast een gezellige straat met restaurants. vanuit sanur alles goed te doen met de taxi. prijs / kwaliteit verhouding is prima.

Gereisd met partner in juni 2017

• 8Fred Hoogenboom24-06-2017

Heerlijk rustig resort eenvoudig maar goed

Eigenlijk vind ik er alles wel goed we hadden een slecht lopende douche afvoer na de melding werd er direct op gereageerd om het te verhelpen dit lukte niet direct maar er kwam wel een fruit mandje met excuses een slecht lopende afvoer kan thuis ook gebeuren en moet je als je loodgieter belt ook afwachten wanneer het verholpen word de kamer schoonmaker excuseerde zich iedere keer ook voor het ongemak wij zaten er gelukkig niet zo mee we konden nog douchen water liep via ander putje in badkamer weg en er bleef geen vuil water instaan het resort heeft in de morgen een eenvoudig goed ontbijt met vriendelijke bediening in restaurant het resort ligt direct aan zee met gratis strandbedjes vlak bij winkeltjes van locale bevolking houtsnij werk etc. prijs kwaliteit van resort is gewoon heel goed hoop snel weer te gaan

Gereisd met partner in mei 2017

28 tips over Hotel Mercure Resort Sanur

• jolanda swam, 28-09-2019

Goed om te weten, er is geen directe zee bij dit hotel. Door het getij en een natuurlijke golfbreker is de branding ongeveer een kilometer verder. S'morgens tot je middel in het wat troebele water, smiddags een kilometer wadlopen door zeewier en zee-egels.

• Lu, 03-03-2014

De wisselkoers van het hotel is bedroefend laag. Let echter op met wisselen buiten het hotel. Nadat je zelf het geld hebt geteld tellen ze zelf nog een keer. Bij deze telsessie stoppen ze zelf weer wat billetten terug. Zorg er dus altijd voor dat je zelf het eigen geld plus het gewisselde geld (wat je dus zelf als laatste hebt geteld) vasthoudt voor de deal is gemaakt. Als iemand het weer terugpakt; altijd nog een keer tellen dus!!!

• mirella, 22-09-2013

neem een taxi is spotgoedkoop! Masseren ook erg goedkoop! Huur een chauffeur in, voor 40€ kan je de hele dag rond touren.

22 vragen over Hotel Mercure Resort Sanur

• Truus , 05-08-2019

Strijkijzer

Is er ook een strijkijzer ,op je Kramer???????

• Ria Omtzigt, 20-12-2017

Mercure Sanur Bali

Gaarne het email adres van dit hotel?

• Corrie, 18-09-2017

koffie faciliteiten

Staat er een normaal koffiezetapparaat op de kamer voor filterzakken? Of van die zakjes oploskoffie voor kokend water? Ik wil graag filterkoffie meenemen namelijk.

José , 20-10-2017

Wellicht komt mijn reactie te laat. Maar er staat een waterkoker op de kamer met theezakjes en poederkoffie, suiker en poedermelk.

Hotel Mercure Resort Sanur info

• Afstand tot strand1 minuut lopen, 100 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen, Zeilen