Hotel Mercure Resort Sanur

Hotel Mercure Resort Sanur
8,4

27 tips over Hotel Mercure Resort Sanur

Dean, 20-9-2017
Indien je wilt pinnen voor contanten ga dan naar Prama Sanur Beach hotel die vanaf het strand naast het Mercure hotel ligt. Deze heeft een beveiligde pinautomaat.
Bert & Nelly, 8-5-2016

Op zoek naar een betrouwbare gids? Dan kunnen wij Gusti Darmasana aanbevelen. Gusti spreekt uitstekend Nederlands en weet overal uitleg te geven. Hij is altijd vriendelijk, goed gehumeurd en een prima chauffeur. Heeft u vaststaande plannen om naar Bali op vakantie te gaan en wilt u gebruik maken van een betrouwbare Nederlands sprekende gids, dan raden wij aan om Gusti op tijd vast te leggen.

telefoonnummer: 62 (0361) 413285

mobiel: 081 236 44767

Email: gusti1808@yahoo.com

Peter, 18-3-2016

Wij hebben dagtochtjes gedaan met een top gids.

Geregeld via Walter in Nederland ( http://baligids.webklik.nl )

We zijn op pad geweest met Nyoman. Hij heeft ons het echte authentieke Bali later ervaren, ver weg van het massatourisme.

Echt een aanrader...Kijk eens op de site, daar vind je een aantal geweldige gidsen !! Echt top :-)

We hebben een aantal aanbieders voor Mercure Resort Sanur voor je op een rij gezet:

Angela Masselink, 10-8-2015
Wij hebben voordat we vertrokken op Zoover het telefoon nr. van de heer Mancana meegenomen. Hij werd aanbevolen als chauffeur voor dagtochten over het eiland.. Hij spreekt goed Engels en is te bereiken via whatsapp. Deze tip was goud waard. We hebben een hele dag met de heer Mancana over Bali gereisd en heel veel gezien. Ook veel uitleg gehad van Mr Mancana waardoor onze trip onvergetelijk werd.
jurgendebruin89, 21-7-2015
Bezoek de stadjes Sanur, Seminya en Lovina! Den Passar vonden wij zelf niet veel aan. Als je het er voor over hebt is een trip naar Nusa Lembongang zeker de moeite waard. Echt een paradijselijk eiland! De beste tip die wij gevolgd hebben: ga niet mee met de georganiseerde tours..zeer toeristisch en je zit de hele dag in de bus. Zoek via internet een telefoonnummer van een Nederlands pratende taxi chauffeur. Kost de helft (40 euro per dag, onbeperkt rijden) en je ziet veel meer..het echte Bali!!
Peter, 10-6-2015
Loop via de hoofdingang rechtsaf naar de winkelstraat, het eerste restaurantje op de hoek "Warung beach breeze" zeer goed en goedkoop. Redmanna iets duurder maar ook heel goed. Tropical uitstekende service en prijsverhouding. Chauffeur Daniel zéér goede veilige rijder die je (als je dat wilt) Bali laat zien waar net niet alle toeristen zijn. Alles kan bij hem en hij probeert alles te regelen voor je. Regelen via NL (Walter) http://baligids.webklik.nl is het makkelijkste ivm het internet op Bali

Freddie-Franke, 24-5-2015
Er valt hier voor snorkelaars of duikers weinig te beleven. Water is ondiep ook bij vloed. Wel weer ideaal voor surfers, kite surfers en andere watersporten.
Wouter, 17-5-2015
Boek een tour met Mr. Manchana. Te bereiken via whats app op +62 817 551 895
wakoster, 20-3-2015
Pas op met geldwisselen in shops. Dit zijn veelal oplichters. Lokken met gunstige koers, maar stelen van het uit te betalen geld. Let dus goed op! Banken zijn betrouwbaar.
Agnes Dame, 2-1-2015
Op aanraden een dag "see Bali in Bali" geboekt bij I Wayan Giri. Met deze man heel veel bezienswaardigheden gezien in mijn tempo en zonder veel toeristen en dat voor maar € 40,- Indien je ook hierheen gaat, je kunt bij hem de taxi boeken, maar zijn familie heeft ook allerlei water sportactiviteiten. Je bent dus bij hem in goede handen en dat staat voor 100% genieten van Bali. Giri_transport@yahoo.com. O, ja hij spreekt Engels.