22 vragen over Hotel Mercure Resort Sanur

• Truus , 05-08-2019

Strijkijzer

Is er ook een strijkijzer ,op je Kramer???????

• Ria Omtzigt, 20-12-2017

Mercure Sanur Bali

Gaarne het email adres van dit hotel?

• Corrie, 18-09-2017

koffie faciliteiten

Staat er een normaal koffiezetapparaat op de kamer voor filterzakken? Of van die zakjes oploskoffie voor kokend water? Ik wil graag filterkoffie meenemen namelijk.

José , 20-10-2017

Wellicht komt mijn reactie te laat. Maar er staat een waterkoker op de kamer met theezakjes en poederkoffie, suiker en poedermelk.

• chantal, 26-06-2016

snorkelen en lovina

Goedendag, wat is een mooie plek om te snorkelen? Is het te doen om in 1 dag vanaf Sanur Lovina te bezoeken?

We hebben een aantal aanbieders voor Mercure Resort Sanur voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl

• Rlogmans, 13-06-2015

23 sept 2015

Hoi zijn er meer mensen die rond 23 sept naar dit hotel gaan

• Rlogmans, 28-05-2015

Kamer door boeken op vertrekdag

Goededag ik heb een vraag over de kamer. We vertrekken s avonds om 20.35 is er ook eeen mogelijkheid om de kamer door te boeken die dag en wat kost dat

• Rlogmans, 27-05-2015

alcohol etc

Goedenavond. Ik vroeg me af. Tot hoever het verbod op bier al is. Is het echt nergens meer verkrijgbaar of zit er in de buurt nog supermarkten waar je het nog kan verkrijgen . In de buurt op hardys na Mvg rick

Peter, 10-06-2015

Hallo Rick Ik zit momenteel nog in het hotel en er is gewoon bier te krijgen hoor. Ook in het kleine winkeltje naast de ingang van het Prama hotel. Tussen restaurant en ingang ingeklemd!

• Rlogmans, 17-05-2015

Gids

Wie heeft er goede ervaringen met een nederlands sprekende gids op bali. En heeft ook zijn site of zo waar ik hem kan .vinden mvg rick

Rlogmans, 28-06-2015

Hoi ageet. Bedankt ik heb toevallig al wat vast gezet met dana via whatsupp en made . Aardige man . Welke trips heeft u allemaal gemaakt mocht u meer tips hebben hoor ik het graag

Peter, 10-06-2015

Ik weet wel een uitstekende veilige chauffeur die ik ook had. Zijn naam is Daniel en het beste te bereiken via een Ned.website http://baligids.webklik.nl ivm het internet op Bali. Hij spreekt duidelijk Engels maar wil graag nederlands leren. Hij zal je Bali laten zien waar niet alle toeristen komen als je dat wilt en alles voor je regelen.

Ageet, 27-06-2015

Kijk eens op Facebook en zoek op Bali Excursies. Dana spreekt perfect Nederlands en is een super gids.

• Rlogmans, 06-04-2015

kamer

Goedemorgen. Ik kon niet echt vinden . Zit er een ijskast op de kamer. Zodat we zelf ook wat koud kunnen zetten. Mvgrick

Wouter, 17-05-2015

Iedere kamer heeft een koelkast

• Rlogmans, 05-04-2015

Omgeving

Goededag ik zit te denken om naar mercure te gaan. Maar vroeg me af is het leuk om te wandelen in de omgeving en zijn er genoeg winkeltjes. Retaurant barretjes etc in de omgeving.

Wouter, 17-05-2015

Ja. Heel veel leuke mogelijkheden aan de boulevard of op loopafstand in Sanur. Retro is een aanrader alsmede de rockbar in Sanur waar iedere avond live muziek in een half open barretje op straat is

Rlogmans, 17-05-2015

Dank je wouter. Ben je ook nog op stap geweest met een gids en zo ja .sprak hij ook Nederlands