Tijdelijk €25 aanbetaling

Mercure Resort Sanur

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Mercure Resort Sanur voor je op een rij gezet:

6.3VoldoendeScore uit 245 reviews
+162

6.3VoldoendeScore uit 245 reviews

• Recreatieruimte
  • Airconditioning
  • Kinderzwembad
  • Kinderopvang
  • Sportfaciliteiten

In Hotel Mercure Resort Sanur op Bali verblijf je in mooie kamers met ruime bedden. Enkele kamers zijn wel wat verouderd. Hotel Mercure Resort Sanur (Indonesië) heeft meerdere zwembaden en ligt vlakbij het strand. Het ontbijt is uitgebreid. Achter het hotel liggen veel restaurantjes en is er vaak live-muziek. Bezoek zeker de tempels in de buurt.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

245 Reviews over Mercure Resort Sanur

• 5Ina Peters en Hans Buurman31-01-2023

Verouderd hotel, tegenvaller.

Hotel is erg verouderd en heeft dringend vernieuwing nodig. Drie keer van hotelkamer veranderd ivm gebreken, waterleiding badkamer los, weinig waterdruk, oud en versleten meubilair, iedere dag insecten in badkamer, halve meter onkruid in tuin voor hotelkamer, wc-pot los, lekkage wastafel, schimmel douche gordijn, lakens oud en kussens vol met zweet kringen, schoonmaak kamers onvoldoende (toilet werd b.v. niet schoongemaakt), soms geen handdoeken op de kamer na schoonmaak, uitzicht op verbouwingswerkzaamheden met bijbehorende lawaaioverlast, geen shuttelservice, restaurant ongezellig alles wit geschilderd en geen sfeer en kussentjes op de stoelen smerig, weinig variatie in het ontbijt, zwembaden doen oud aan, tegels erom heen liggen scheef met veel onkruid er tussen, niet voldoende handdoeken voorradig. Op alle huisjes ligt plastic ivm slecht onderhoud riet op de daken. Personeel is vriendelijk, behulpzaam en tuin onderhoud is prima.

• 7A.Cramer27-05-2022

Mooi resort, maar viel toch iets tegen

6 dagen op dit resort geweest, maar was toch wel iets beneden verwachting. Personeel aan de receptie was vriendelijk en behulpzaam, zo ook aan de bar. Gezien wij geen halfpension hadden geboekt, mochten wij ‘s avonds, ook niet tegen betaling, van het dinerbuffet gebruik maken en werden verwezen naar de bar, die een zeer beperkte kaart hanteerde. We hebben toen iedere middag bij het gezellige strandcafe Genius(rechts op het strand) geluncht en ‘s avonds ( links op het strand) heerlijk en voordelig, bij Retro Beach gedineerd,met zeer vriendelijk personeel. Het ontbijt was redelijk , niet bijzonder, wel stoorde ik mij aan de soms vuile tafels en elke ochtend dezelfde muziek, wat bestond uit 1 nummer wat steeds herhaald en te hard werd afgespeeld. Na een opmerking hierover gemaakt te hebben, veranderde dat niet. Handdoeken service en ligbedden op het brede zandstrand waren prima. Ook over de kamer waren we zeer tevreden. Geen shuttle

• 9Alice08-07-2019

Zeer attent, zorgzaam, correct personeel met altij

Heerlijk schoon hotel aan het strand van Sanur

• 7Barbara Smit06-05-2019

Relaxed

Fijn hotel maar 's avonds erg rustig, geen entertainment of niks te doen bij het hotel. Er was eigenlijk niks waar je kon zitten met een drankje. Strand wel fijn met genoeg schaduw van de bomen. Zwembaden wel lekker alleen voet open gehaald aan losliggende tegels? Ontbijt was erg goed. Kamer ruim, badkamer ook ruim maar verouderd. Bedden waren top! Personeel aardig, vriendelijk, netjes.

• 9Marjon13-11-2018

Geweldig hotel aan het strand met fantastische service...we gaan zeker weer eens terug.

• 8Sandra10-11-2018

Super resort

Lieve mensen op het mercure resort die alles voor je doen. Kamers zijn wat gedateerd maar je bent toch relatief weinig op de kamer. Lekker veel restaurantjes in de nabijgelegen straat of langs het strand. 1 tip, wij wilden graag snorkelen, maar door het eb en vloed getij was de zee overdag vrijwel weg. Wij konden daar niet snorkelen. Was een minpunt en jammer dat we dat van tevoren niet wisten.

Voor de rest veel tempels en bezienswaardigheden gezien. Het ontbijt is goed, voor ieder wat wils.

• 7Mevr. Kooijman03-11-2018

Mooi resort voor rustig verblijf in Sanur

Na een vriendelijk ontvangst met welkomstdrankje, kregen wij op 26 sept een deluxe tweepersoons hotelkamer toegewezen voor 10 nachten. De kamer was gelegen op de begane grond, biedt toegang tot een klein terras en nabij het restaurant. Interieur en badkamer was iets verouderd, kamer was niet ruim maar van alle gemakken voorzien. Leuk detail, op mijn verjaardag stond er een taartje met Happy B-day in de koelkast! Hotel ligt aan het strand aan de rand van het rustige plaatsje Sanur, leuke restaurantjes en barretjes op steenworp afstand (niet heel bruizend). Vanwege centrale ligging kun je prima dagtrips maken naar bijv. Temples of nog mooiere stranden.

Dear Mr. Mevr Kooijman,

Thank you for sharing your experience during your stay at Mercure Resort Sanur. We delighted to know that you have a pleasant stay with us. Knowing that you have memorable birthday is truly rewarding. I have been share your kind word with my team and I am sure it will motivate them to keep up their performance. We take note on your concern of bathrooms condition. Our extensive internal maintenance programs are still carried on and we should have replaced the older mosaic shower tiles which give older impression of the resort. Also we have replaced 30% of the Resorts bedroom flooring. Now we are working on repainting all of our guest room interiors and replace all grouting for rooms that require it. With new cushions and some new outdoor furniture will bring dramatic improvement on our guests experience. Thank you for sharing your experience, and we are looking forward to welcoming you back again soonest.

• 9Oscar01-09-2018

Alle verwachtingen van Bali zijn uitgekomen, droom

We waren hier met onze kinderen van 14 en 17. 's Morgens een heerlijk buffet-ontbijt dat goed verzorgt was. 's middags aan het zwembad of strand wat eten bestellen en 's avonds uit eten buiten het hotel. We gingen tussendoor naar andere plekken op het eiland maar kwamen steeds terug naar dit hotel, daarom op verschillende plekken kamers mogen bewonen. De meeste kamers zijn prima, goede grote bedden, iedere dag schoonmaak door zeer vriendelijk personeel. Je wordt over het gehele park fantastisch behandeld en voelt je erg welkom. in de buurt leuke restaurants en barretjes met elke dag live-muziek, erg gezellig!. Eerst schrik je van de drukte op de wegen maar verlaat je de drukke wegen dan zie je de schoonheid van het eiland. Voor ons een geslaagde vakantie.

Dear Oscar,

Thank you very much for sharing your experience during your stay at Mercure Resort Sanur.

It such a pleasure to know that you have a pleasant stay with us and enjoyed our hotel service and facilities. We are happy to know that you will visit us again and very excited to welcoming you back again on your next holiday n Bali.

• 9Van der Werf09-07-2018

Geweldig!

Prachtig hotel! Kamer was netjes, goede airco, elke dag schone lakens en schone handdoeken en nette badkamer met heerlijke douche. Moet hierbij wel vermelden dat wij een gerenoveerde kamer hadden. Dit betrof de 'Deluxe' kamer. Personeel oprecht supervriendelijk. Ontbijt ontzettend uitgebreid en alles heerlijk vers. Mooi strand voor het hotel ligbedden en parasols sommige zijn wel aan vervanging toe. Langs het strand leuke en goede restaurantjes. Achter het hotel straatjes met restaurants en veel live muziek en kleine winkeltjes met souvenirs. Is nog een stukje lopen dus geen last van geluiden o.i.d. Kortom wij hebben echt genoten van onze vakantie in dit hotel en van de omgeving en komen zeker nog een keer terug!

Dear Van der Werf,

Thank you for sharing your experience during your stay at Mercure Resort Sanur.

We delighted to know that you have a pleasant stay with us. Its feels great to hear that you were enjoyed our breakfast, service and facilities. Knowing that genuine service rendered by our staff was impressed you is truly rewarding. I am sure your kind word will motivate my team to keep up their performance.

We are all waiting to welcoming you back again soonest.

• 9Anita28-04-2018

Van harte aan te bevelen

Prima hotel,goede ligging,alleen kamers verouderd,vraag om een opgeknapte kamer,die is prima.(dit betreft de superieure kamer) De tuin is erg mooi aangelegd,ontbijt is goed.

Executive Office, 07-11-2018

Dear Anita, Thank you for sharing your experience during your stay at Mercure Resort Sanur. We delighted to know that you have a pleasant stay with us. Its feels great to hear that you were enjoyed our hotel service and facilities. We are looking forward to welcoming you again in the near future.

Sincerely, Eka Handayani Guest Experience Manager

• FietsverhuurBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • WaterskiënBeschikbaar (1)
  • ZeilenBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • BadmintonBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)
  • WindsurfenBeschikbaar (1)