IndonesiëBaliSanurHotels SanurHotel Mercure Resort Sanur

Hotel Mercure Resort Sanur

IndonesiëBaliSanur

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Mercure Resort Sanur voor je op een rij gezet:

8.5FantastischScore uit 243 reviews
+263/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.5FantastischScore uit 243 reviews

• Recreatieruimte
  • Airconditioning
  • Kinderzwembad
  • Kinderopvang
  • Sportfaciliteiten

In Hotel Mercure Resort Sanur op Bali verblijf je in mooie kamers met ruime bedden. Enkele kamers zijn wel wat verouderd. Hotel Mercure Resort Sanur (Indonesië) heeft meerdere zwembaden en ligt vlakbij het strand. Het ontbijt is uitgebreid. Achter het hotel liggen veel restaurantjes en is er vaak live-muziek. Bezoek zeker de tempels in de buurt.

Tonen op kaart

246 Reviews over Mercure Resort Sanur

• 9Alice08-07-2019

Zeer attent, zorgzaam, correct personeel met altij

Heerlijk schoon hotel aan het strand van Sanur

• 7Barbara Smit06-05-2019

Relaxed

Fijn hotel maar 's avonds erg rustig, geen entertainment of niks te doen bij het hotel. Er was eigenlijk niks waar je kon zitten met een drankje. Strand wel fijn met genoeg schaduw van de bomen. Zwembaden wel lekker alleen voet open gehaald aan losliggende tegels? Ontbijt was erg goed. Kamer ruim, badkamer ook ruim maar verouderd. Bedden waren top! Personeel aardig, vriendelijk, netjes.

• 9Marjon13-11-2018

Geweldig hotel aan het strand met fantastische service...we gaan zeker weer eens terug.

• 8Sandra10-11-2018

Super resort

Lieve mensen op het mercure resort die alles voor je doen. Kamers zijn wat gedateerd maar je bent toch relatief weinig op de kamer. Lekker veel restaurantjes in de nabijgelegen straat of langs het strand. 1 tip, wij wilden graag snorkelen, maar door het eb en vloed getij was de zee overdag vrijwel weg. Wij konden daar niet snorkelen. Was een minpunt en jammer dat we dat van tevoren niet wisten.

Voor de rest veel tempels en bezienswaardigheden gezien. Het ontbijt is goed, voor ieder wat wils.

• 7Mevr. Kooijman03-11-2018

Mooi resort voor rustig verblijf in Sanur

Na een vriendelijk ontvangst met welkomstdrankje, kregen wij op 26 sept een deluxe tweepersoons hotelkamer toegewezen voor 10 nachten. De kamer was gelegen op de begane grond, biedt toegang tot een klein terras en nabij het restaurant. Interieur en badkamer was iets verouderd, kamer was niet ruim maar van alle gemakken voorzien. Leuk detail, op mijn verjaardag stond er een taartje met Happy B-day in de koelkast! Hotel ligt aan het strand aan de rand van het rustige plaatsje Sanur, leuke restaurantjes en barretjes op steenworp afstand (niet heel bruizend). Vanwege centrale ligging kun je prima dagtrips maken naar bijv. Temples of nog mooiere stranden.

Dear Mr. Mevr Kooijman,

Thank you for sharing your experience during your stay at Mercure Resort Sanur. We delighted to know that you have a pleasant stay with us. Knowing that you have memorable birthday is truly rewarding. I have been share your kind word with my team and I am sure it will motivate them to keep up their performance. We take note on your concern of bathrooms condition. Our extensive internal maintenance programs are still carried on and we should have replaced the older mosaic shower tiles which give older impression of the resort. Also we have replaced 30% of the Resorts bedroom flooring. Now we are working on repainting all of our guest room interiors and replace all grouting for rooms that require it. With new cushions and some new outdoor furniture will bring dramatic improvement on our guests experience. Thank you for sharing your experience, and we are looking forward to welcoming you back again soonest.

• 9Oscar01-09-2018

Alle verwachtingen van Bali zijn uitgekomen, droom

We waren hier met onze kinderen van 14 en 17. 's Morgens een heerlijk buffet-ontbijt dat goed verzorgt was. 's middags aan het zwembad of strand wat eten bestellen en 's avonds uit eten buiten het hotel. We gingen tussendoor naar andere plekken op het eiland maar kwamen steeds terug naar dit hotel, daarom op verschillende plekken kamers mogen bewonen. De meeste kamers zijn prima, goede grote bedden, iedere dag schoonmaak door zeer vriendelijk personeel. Je wordt over het gehele park fantastisch behandeld en voelt je erg welkom. in de buurt leuke restaurants en barretjes met elke dag live-muziek, erg gezellig!. Eerst schrik je van de drukte op de wegen maar verlaat je de drukke wegen dan zie je de schoonheid van het eiland. Voor ons een geslaagde vakantie.

Dear Oscar,

Thank you very much for sharing your experience during your stay at Mercure Resort Sanur.

It such a pleasure to know that you have a pleasant stay with us and enjoyed our hotel service and facilities. We are happy to know that you will visit us again and very excited to welcoming you back again on your next holiday n Bali.

• 9Van der Werf09-07-2018

Geweldig!

Prachtig hotel! Kamer was netjes, goede airco, elke dag schone lakens en schone handdoeken en nette badkamer met heerlijke douche. Moet hierbij wel vermelden dat wij een gerenoveerde kamer hadden. Dit betrof de 'Deluxe' kamer. Personeel oprecht supervriendelijk. Ontbijt ontzettend uitgebreid en alles heerlijk vers. Mooi strand voor het hotel ligbedden en parasols sommige zijn wel aan vervanging toe. Langs het strand leuke en goede restaurantjes. Achter het hotel straatjes met restaurants en veel live muziek en kleine winkeltjes met souvenirs. Is nog een stukje lopen dus geen last van geluiden o.i.d. Kortom wij hebben echt genoten van onze vakantie in dit hotel en van de omgeving en komen zeker nog een keer terug!

Dear Van der Werf,

Thank you for sharing your experience during your stay at Mercure Resort Sanur.

We delighted to know that you have a pleasant stay with us. Its feels great to hear that you were enjoyed our breakfast, service and facilities. Knowing that genuine service rendered by our staff was impressed you is truly rewarding. I am sure your kind word will motivate my team to keep up their performance.

We are all waiting to welcoming you back again soonest.

• 9Anita28-04-2018

Van harte aan te bevelen

Prima hotel,goede ligging,alleen kamers verouderd,vraag om een opgeknapte kamer,die is prima.(dit betreft de superieure kamer) De tuin is erg mooi aangelegd,ontbijt is goed.

eka, Executive Office, 07-11-2018

Dear Anita, Thank you for sharing your experience during your stay at Mercure Resort Sanur. We delighted to know that you have a pleasant stay with us. Its feels great to hear that you were enjoyed our hotel service and facilities. We are looking forward to welcoming you again in the near future.

Sincerely, Eka Handayani Guest Experience Manager

• 4Birgit14-04-2018

Nooit meer

Een mooi hotel om te zien, de ligging niet echt centraal. En enorm vochtige kamers. Of je lag in een vrieskist of het was vochtig.

Adrian Utomo, Executive Office, 02-05-2018

Dear Birgit, We deeply regret to see the low rating you have given us following your recent stay with us. We do take your feedback seriously and I will personally investigate on this matter thoroughly. We have communicated your feedback to our related Department for our further action. Being in the middle of lush tropical garden and by the beach, air humidity is one of our challenge especially during wet season. From our side we do provide dehumidifier on request to be placed in the guest room if needed. Further anticipation is also on going by regularly maintaining & cleaning our Air conditioning system on quarterly basis. Once again, your feedback is truly appreciated as it greatly supports us to serve better. We truly hope you will give us another opportunity to serve you again in the near future. You may contact me directly at : [email protected] if happen you plan to come to Mercure Bali Sanur Resort again. Sincerely, Adrian Utomo Executive Assistant Manager

• 8Pauline van den Bos01-03-2018

Kortom : een prima hotel

Een goed hotel met een mooie ligging aan het ter plaatse brede strand. Hierlangs loopt de gezellige promenade met diverse winkeltjes en eetgelegenheden. Een erg goed en uitgebreid ontbijt. De kamers zijn ruim en erg schoon. Diverse zwembaden waarvan 1 vlak bij het strand is gelegen.

Dear Pauline,

Thank you for sharing your experience during your stay at Mercure Resort Sanur.

Being able to read your review and knowing that you felt satisfied with our hotel service and facilities us truly delight us. Your kind word will motivate my team to always deliver superior service for our guest.

Once again, thank you for sharing your experience and we looking forward to welcoming you back again in the near future.

Hotel Mercure Resort Sanur info

• FietsverhuurBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderclubBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

Room facilities

Sport entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • ligstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • WaterskiënBeschikbaar (1)
  • ZeilenBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • BadmintonBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • zonneterrasBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)
  • WindsurfenBeschikbaar (1)