Hotel Mentari Sanur

19 reviews over Hotel Mentari Sanur in het Nederlands

• 2017
    8Naomi Dolstra06-07-2017

Prima te doen

Wij zijn drie weken in Sanur geweest en hierbij ook constant in dit hotel. We zijn heel erg tevreden. Vriendelijke personeel bij de ingang wat je overal mee helpt en ook behoorlijk Engels spreken. De kamers zijn prima en de bedden zijn heel prettig. Ook het zwembad en zijn ligbedden zijn prima onderhouden en fijn. De tuin van het hotel is prachtig onderhouden.

We hadden een paar enkele dingen die ons tegenvielen en het eerste hiervan was het ontbijt. De eerste drie dagen leuk, maar daarna kwam het onze neuzen uit. Eigenlijk elke dag hetzelfde. En wat je kreeg was soms heel karig en niet rijp en bijvoorbeeld de toast van oud brood wat gewoon niet lekker was. We hebben dan ook vaak ergens anders ontbeten. Maar daarbij moet ik wel zeggen dat er hier ook genoeg mensen waren die het wel prima vonden, dus het blijft uiteraard kwestie van smaak.

Overall was het prima te doen en raad ik het aan om hier te verblijven.

7Hygiëne
    4Eten
    7Prijs/kwaliteit
    7Service

Met vrienden

• 8Anita22-05-2017

Kleinschalig en rustig gelegen

Hotel Mentari Sanur is rustig gelegen in een zijstraatje. Het is helemaal ommuurd en heeft een mooi zwembad en een tropische tuin. Tip: neem een "garden view" kamer. Deze kamers hebben 's middags geen zon op het balkon dus dan zit je daar lekker na een dagje erop uit. De service is goed in het hotel. Wij hadden een probleempje met de douche en dat was binnen een kwartiertje opgelost. Je kan zelf bepalen hoe vaak je schone handdoeken en lakens krijgt. Dagelijks 2 flesjes water op de kamer. Groot bed met prima matras en goed werkende airco die het ook blijft doen als je niet op de kamer bent. Natuurlijk zijn er betere accomodaties op Bali, maar de prijs/kwaliteit verhouding vonden wij echt goed. In het noorden van Sanur dichtbij het strand.

8Hygiëne
    9Prijs/kwaliteit

• 8Margreet Koel12-05-2017

Een super verblijf in Mentarie hotel op Bali

Als je aankomt bij het hotel, kan je niet vermoeden dat het hotel zo'n prachtige tuin achter de voorgevel heeft. Prachtig onderhouden en een oase aan rust. Een zeer vriendelijke ontvangst. De kamer is netjes, schoon en een super groot bed! Er zijn erg veel Nederlanders in het hotel, op het moment dat wij er waren zaten er veel overwinteraars. Als je hier niet van houdt dan kan je beter dit hotel van je lijstje schrappen. Het ontbijt is eenvoudig maar wat ons betreft prima, je kan kiezen uit verschillende soorten eiergerechten of nassi. Lekker fruit of sap erbij en thee of koffie. Wij waren hier erg tevreden en hebben een super vakantie gehad!

7Eten
    9Kamers
    9Prijs/kwaliteit
    8Ligging

Met vrienden

• 9Carla en Willy geurts21-04-2017

fantastische plek op sanur

goed hotel en rustig gelegen op korte loop afstand van het strand , als je niet tussen de locals wilt liggen loop je 100 meter verder dan lig je rustig. Goede service en laat je door Norman de taximan van het hotel over het eiland rijden dat is een ervaring die je niet snel vergeet en net zo goedkoop als andere .Overig personeel ook vriendelijk en behulpzaam .Wij zijn er 3 weken geweest en zouden zo weer terug gaan.

7Eten

• 6Mary03-03-2017

Niet voor herhaling vatbaar

Plus; goed ingerichte grote kamer die dagelijks redelijk goed schoongemaakt werd, megagroot bed, goede wifi, tv met bvn, mooie perfect onderhouden tuin. Min, iedere dag de klok rond verschrikkelijk irritante muziek vanuit het restaurant, een ramp als je er recht tegenover zit. Discomuziek afgewisseld met kerstliedjes, en de hele dag dezelfde dreun, 7 dagen per week, en dat 7 weken lang. Verschillende keren melding van gemaakt, hielp iets, maar niet voldoende. 9 ligbedden bij het zwembad op 26 kamers, die door een groep irritante egoistische Nederlanders 's morgens vroeg gereserveerd werden, en wel voor de hele dag. Slechte handdoekenservice bij het zwembad, soms 5 dagen moeten wachten op schone handdoeken. Mentari ligt niet in het centrum wat de touroperator beweert, maar een heel eind daarbuiten. 's Avonds lekker buiten lezen gaat ook niet lukken, hele slechte buitenverlichting. Voor ons nooit meer hotel Mentari, er zijn voor dat geld veel betere hotels.

5Zwembad
    6Eten
    9Kamers
    6Prijs/kwaliteit
    4Service
    4Ligging

• 7Danielle de Roo06-09-2016

heerlijk klein hotel.prima als uitval basis

puntenGoede: rustig, ruime kamers,mooi zwembad en mooie tuin.Goed startpunt. Slechte punten: matig ontbijt. Geen mooi strand erg rommelig en druk. Zee is ruig en vol boten,of er is geen water door en en vloed. De kamers zijn aan vernieuwing toe.

6Eten
    6Kamers
    8Service

Met oudere kinderen

• 8Anja02-05-2016

Voor Balineese gegrippen een goed verzorgd hotel

Mooi verzorgde tuin en zwembad. Vriendelijke medewerkers. Eigenlijk niet echt iets negatiefs kunnen ontdekken, maar een klein beetje variatie in het ontbijt zou wat leuker zijn. Wat niet wil zeggen, dat het ontbijt verkeerd was. Hotelkamer wordt dagelijks gepoetst. Met een prive chauffeur heel veel van Bali kunnen zien, wat we en hij had zelf ook ideeen en tips waar je dan ook nog gebruik van kon maken, als je dat wilde.

• 8Gerda en Han krijgsman van kessel13-02-2016

Geweldig mooi hotel met al z,n planten pracht

Goed en lekker eten alleen het ontbijt kon voor mijn begrippen heel anders als je lang daar bent ,

8Ligging

• 9Gerry10-01-2016

prima prijs/kwaliteitsverhouding en leuke sfeer

Het hotel ligt in een onooglijk straatje maar, eenmaal binnen, ziet het er prima uit. Er zijn slechts 2 verdiepingen en de kamers hebben een ruim terras wat uitkijkt op de goed onderhouden tuin of het zwembad. De inrichting van de kamers is gedateerd maar hebben als voordeel dat ze heel ruim zijn en een kingsize bed hebben ( we hebben het niet nagemeten maar het moet minimaal 250 breed geweest zijn) wat ook nog eens écht lekker ligt. Iedere dag schone handdoeken: niet meer hagelwit maar fris gewassen. Voldoende keuze in het restaurant en andere eetgelegenheden, net als het strand, op enkele minuutjes lopen afstand. Voor twee euro brengt de taxi je naar het centrum van Sanur, waar je volop winkeltjes, restaurantjes en terrasjes vindt. Als je alles onder handbereik wil hebben maar de enorme drukte van Kuta wil vermijden, is Sanur een prima plek. Het ontbijt heeft een aantal keuze moglijkheden maar als je voor langer dan een week gaat, begint het wel wat te vervelen en mis je een buffet. Er is gratis wifi in de entree en het restaurant. Wij hadden het geluk dat onze kamer tegenover het restaurant lag waardoor we ook in de kamer prima werkende wifi hadden. Overvloed aan boeken in allerlei talen. Voor eventuele kids wat speelgoed in het restaurant en bij het zwembad. Super aardig personeel. Goede service: wij zijn een tas vergeten toen we naar het vliegveld gingen. Na mailcontact worden de spullen netjes opgestuurd naar Nederland. Kortom: Als je geen behoefte hebt aan luxe, maar wel prijs stelt op netheid en sfeer voor een lage prijs is Mentari een prima keus.

• 10Jolien Elise13-10-2015

Gezellig klein hotelletje

Dit hotel is klein maar fijn. Gezellige sfeer en héél aardig personeel. Ze staan altijd klaar om je te helpen. De kamers zijn een beetje gedateerd maar wel schoon en alles is er wat je nodig hebt. Het is basic maar schoon. Het restaurant is gezellig en het ontbijt lekker. Keuze uit indonesisch en westers maar naar een paar nachten heb je alle recepten wel geprobeerd. Maar het is wel lekker!! Het zwembad is heerlijk, lekker relaxen. Het hotel ligt niet aan de hoofdstraat maar is wel dichtbij het strand. Er is ook weinig verkeer lawaai omdat het niet aan de hoofdstraat ligt. Dit hotel is heerlijk. Ik ben hier nu voor de 2de keer. Eerste keer in November 2014 en nu weer (Oktober 2015)

10Eten
    10Kamers
    10Ligging

Met oudere kinderen

1 tip over Hotel Mentari Sanur

• carla peters, 09-12-2014

Wij hebben t aangedurfd scooters te huren. Daardoor veel zelf kunnen bezoeken. Openbaar vervoer stelt niet veel voor. Taxi's genoeg, maar in het drukke verkeer schiet het niet echt op.

0 vragen over Hotel Mentari Sanur

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
    • Eten en drinkenLunch

• Balkon / terrasTerras
    • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats