Hotel Maya Sanur & Spa

4 reviews over Hotel Maya Sanur & Spa in het Nederlands

Super mooi hotel

Sandra
30-10-2017

Schoon vriendelijk personeel mooie ligging

Beste hotel ooit

René Ernst
23-8-2017

Ik heb heel wat afgereisd en al heel wat 5-sterren hotels gezien. Maar dit hotel scoort op alke punten het hoogst. Hygiëne, eten, service en gastvrijheid zijn ongekend. Kamer wordt 2x per dag schoongemaakt. Het eten is van Michelin-ster kwaliteit. Het ontbijt is zeer uitgebreid met heel veel vers fruit. Het zwembad is groot, mooi en schoon. De fruitcocktails en smoothies zijn heerlijk en altijd vers klaargemaakt. Dit hotel is echt een aanrader, onvergetelijk!

Fantastisch hotel in het centrum van Sanur

Kim Evers
23-5-2017

Gelegen aan het mooie strand vindt je dit pareltje van een hotel. De kamers met Access Pool zijn een aanrader. Prachtig ingericht met een bijzondere badkamer.

De service is van hoog niveau en de roofbar is een gezellige plek om 's avonds een drankje te doen. Je loopt zo het mooie strand van Sanur op en langs het strand loopt een wandelbouelvard van een paar km wat leuk lopen is. Ook aan de straatkant is het gezellig. Het centrum van Sanur kent voldoende eettentjes en winkeltjes.

Mooi hotel op een goede locatie.. De Maya keten is een aanrader!

Oude reviews (archief)

Boven verwachting Absoluut 5 sterren

Sjaak
17-6-2016

Hotel met de enorme service die men op Bali verwacht.

Kamers zijn er ruim met een prima ingerichte badkamer met dubbele wastael, bad en aparte stort/regendouche.

Onbijt heel uitgebreid en voor elk wat wils.

Kamers met lagoon view zijn aan te bevelen.

Restaurants zijn iets duurder dan de gemiddelde restaurants maar zeker de prijs waard.

Zwembad heerlijk rustig met uitzicht op de ocean.

Tree bar is iets heel bijzonders. Rond een boom gebouwd met uitzicht op de oceaan

We hebben een aantal aanbieders voor Maya Sanur & Spa voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Maya Sanur & Spa in Sanur, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Maya Sanur & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Maya Sanur & Spa scoort een 9.74 uit 10 op basis van 4 reviews.