Hotel Maya Sanur & Spa

6 reviews over Hotel Maya Sanur & Spa in het Nederlands

Zeer fijn resort

Stella,
26-11-2018

Wij gingen voor een relax vakantie op Bali en die hebben we ook gekregen, het resort biedt comfort en een staf die enorm lief en gedreven is het je naar de zin te maken.

Als ik echt kritisch moet zijn dan kom ik op de volgende punten:

-er is slechts een bar aanwezig en die ligt aan de zee, dit is onhandig als je met kinderen reist en in de avond nog een drankje wil halen of als je niet goed ter been bent of wanneer je bij de family pool ligt.

- het controleren van de kamer zou moeten gebeuren bij het afrekenen van je rekening bij de check out en niet wanneer je transfer (een uur na afrekenen) je komt halen en dan wordt tegengehouden om te vertrekken tot het gebeurd is.

(een laatste indruk is net zoveel waard als je eerste)

- het personeel in de keuken en receptie hebben geen enkel ventilatie systeem wat armoedig overkomt ten opzichte van de luxe op het complex, een schande.

fantastisch

Marie-Claire,
1-11-2018

Zeer mooi en rustig resort maar wel centraal gelegen.Ideaal voor een romantisch uitje met je partner. Ik was hier met een vriendin,maar onze wens was ook een rustige accomodatie. Super luxe kamer en heerlijke bedden op het balkon ook een bed waar je s avonds kunt genieten van een wijntje en de natuur geluiden. De mensen zijn zeer lief en behulpzaam. De Spa is geweldig wel een heel stuk duurder dan op straat maar dat was het zeker waard. Sarah(Made ) is zo lief en masseerde erg goed.Ontbijt is lekker maar vond ik niet erg bijzonder.Toch zou ik Maya sanur zeker aanraden. Hoewel niet als familievakantie met je kinderen

Super mooi hotel

Sandra,
30-10-2017

Schoon vriendelijk personeel mooie ligging

Beste hotel ooit

René Ernst,
23-8-2017

Ik heb heel wat afgereisd en al heel wat 5-sterren hotels gezien. Maar dit hotel scoort op alke punten het hoogst. Hygiëne, eten, service en gastvrijheid zijn ongekend. Kamer wordt 2x per dag schoongemaakt. Het eten is van Michelin-ster kwaliteit. Het ontbijt is zeer uitgebreid met heel veel vers fruit. Het zwembad is groot, mooi en schoon. De fruitcocktails en smoothies zijn heerlijk en altijd vers klaargemaakt. Dit hotel is echt een aanrader, onvergetelijk!

Fantastisch hotel in het centrum van Sanur

Kim Evers,
23-5-2017

Gelegen aan het mooie strand vindt je dit pareltje van een hotel. De kamers met Access Pool zijn een aanrader. Prachtig ingericht met een bijzondere badkamer.

De service is van hoog niveau en de roofbar is een gezellige plek om 's avonds een drankje te doen. Je loopt zo het mooie strand van Sanur op en langs het strand loopt een wandelbouelvard van een paar km wat leuk lopen is. Ook aan de straatkant is het gezellig. Het centrum van Sanur kent voldoende eettentjes en winkeltjes.

Mooi hotel op een goede locatie.. De Maya keten is een aanrader!

Boven verwachting Absoluut 5 sterren

Sjaak
17-6-2016

Hotel met de enorme service die men op Bali verwacht.

Kamers zijn er ruim met een prima ingerichte badkamer met dubbele wastael, bad en aparte stort/regendouche.

Onbijt heel uitgebreid en voor elk wat wils.

Kamers met lagoon view zijn aan te bevelen.

Restaurants zijn iets duurder dan de gemiddelde restaurants maar zeker de prijs waard.

Zwembad heerlijk rustig met uitzicht op de ocean.

Tree bar is iets heel bijzonders. Rond een boom gebouwd met uitzicht op de oceaan

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Maya Sanur & Spa in Sanur, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Maya Sanur & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.