Kleine hotelsWeer vandaag30°23°
Hotel Mahagiri Villas Sanur

We hebben een aantal aanbieders voor Mahagiri Villas Sanur voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Mahagiri Villas Sanur in het Nederlands

Wij gaan speciaal voor Yuli

Hans Leenarts
14-5-2019

Dit is een geweldig hotel met eigen zwembad en prachtige tuin. Vooral Yuli die er al 8 jaar werkzaam is ,is een schat. Onze vrienden zijn er inmiddels al twee maal geweest en wij gaan er binnenkort weer heen [speciaal voor Yuli]

Gereisd Met vrienden in februari 2017

Meest geweldig vakantie ooit...

van Riel
4-5-2018

Een prachtig en luxe villa complex, kleinschalig met maar 18 villa's. Wij hadden met 4e een 6 p villa dus het grootste privé zwembad wat echt heerlijk was! Mensen waren super vriendelijk en het ontbijt was heerlijk en genoeg keuze( kon worden bezorgd of in het restaurant). Afternoon tea 1x gedaan, leuk maar niet om voor "thuis" te blijven. Je mag jezelf gratis laten masseren voor 30 min maar dat hebben we niet gedaan. Mahagiri ligt in de het gezellige plaatsje Sanur maar dan iets aan de rand. Het strand is niet erg dichtbij maar vanuit Mahagiri kun je zo gratis gebracht worden. Verwacht niet teveel van de "beachclub" er stonden 6 strandbedjes en er was verder niets bij. Wij zijn verliefd geworden op Bali en gaan zeker nog heel vaak terug.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2018

Ongelofelijk

Priscilla van der sanden
9-10-2017

Mahagiri is in 1 woord perfect. Het was onze eerste keer en onze huwelijksreis. We zijn daar zo verwend door Jhon Dika en Agust. Alles werd ook zo'n 3x per dag zo goed schoongemaakt. De shuttle service was ook perfect als we ergens heen wilde werden we weg gebracht en weer opgehaald. Zo vriendelijk als de mensen in Indonesië zijn heb ik nog nooit mee gemaakt. Wij waren altijd van verschillende landen proberen. Maar nu sinds mahagiri willen we niets anders meer en gaan voortaan altijd naar Indonesië en helemaal naar mahagiri.

Gereisd Met partner in september 2017

onbeschrijflijk

christ'l
8-1-2017

In deze periode is het heel warm. Rust, vriendelijke mensen. Geen gevaar op straat wel veel brommertjes. Heel mooi en vele leuke restaurantjes voor elk budget en voorkeur. Een aanrader.

Gereisd Met partner in Sat Oct 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Ideaal voor honeymooners.

Mike
6-7-2015

Mooi onderhouden 18 villa's tellend complexje. Het personeel is ontzettend behulpzaam en vriendelijk. Het eten is erg goed en je kan het door de buttler gewoon laten bezorgen,ook het ontbijt waarna je lekker je eigen zwembad inspringt :-) het water van het zwembad is prima en ook je kamer en buitenwoonkamer zijn perfect! Er werd ook extra aandacht geschonken voor onze huwelijksreis doormiddel van een taart, een bad vol met bloemen in hart vorm.

Gereisd Met partner in juli 2015

Genieten!

Esther Klapwijk
17-6-2015

Dit was ons eerste hotel (van 4) bij aankomst op Bali. Zeer vriendelijke ontvangst en begeleiding naar de kamer. We waren verrast over de omvang van de accomodatie, ruime kamer met een aparte ruimte waarin een toilet en bad, buiten een heerlijke stortdouche. Een eigen zwembad met ligbedden, een terras met keukenblok, koelkast, waterkoker, zitje en een ventilator. Geheel in privacy door mooie beplanting. Een butler tot je beschikking om een lekker drankje te laten bezorgen. Cocktails waren niet allemaal verkrijgbaar, dit waarschijnlijk ivm het nieuwe alcoholprotocol. Het ontbijt was heel goed, je kon kiezen uit een Indonesisch, Balinees, Amerikaans of Internationaal breakfast inclusief verse sapjes. Het personeel was zeer geïnteresseerd en behulpzaam. Op woensdagavond een rijsttafel inclusief professioneel barongdans met muziek.

Gereisd Met partner in Mon Jun 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mahagiri Villas Sanur in Sanur, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mahagiri Villas Sanur zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.