Hotel Griya Santrian

Tonen op kaart

220 reviews over Hotel Griya Santrian

• 2019
    8Wendy16-09-2019

Super mooie accommodatie, echte aanrader

Fijne bestemming als je niet de drukte van Kuta zoekt. Enige minpunt is de slechte wifi.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10Peter Willems27-05-2019

Geweldig

Fantastisch hotel, geweldig personeel

Gereisd met partner in mei 2019

• 8Ivana25-04-2019

Fantastische vakantie, wij komen zeker terug!

Mijn vriend en ik zijn in dit hotel verbleven van 2 t/m 15 januari, de locatie is fantastisch. 's Ochtends ontbijt je aan het strand van een heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet. De kamer was super; comfortabel bed, airco(!) en een ruime en schone badkamer. Na een dagje relaxen in het zwembad met een Bintang of een gave dagexcursie (bv. naar Ubud) kan je ervoor kiezen om naar het strand te wandelen om wat te gaan eten of een restaurant op te zoeken aan de straatkant. Het personeel in het hotel, net als de medewerkers van de restaurants zijn heel vriendelijk en altijd in voor een praatje. Wij hebben een geweldige vakantie gehad en raden dit hotel absoluut aan! Tip. Wanneer je een dagexcursie wilt maken; huur voor een dag een chauffeur in, dit kost omgerekend ongeveer €30,- voor een dag en onze chauffeur wist ons heel veel vertellen over Bali wat de trip extra leuk maakte.

Gereisd met partner in januari 2019

• 8Curtis16-04-2019

Droomvakantie voor iedereen aan te raden

Echt een heel mooi en rustige hotel wat meer weg heeft van een klein dorp, in authentieke Balinese stijl. Kamers zijn super netjes evenals het personeel dat er rond loopt, heel professioneel, behulpzaam en altijd vrolijk!

Gereisd met partner in maart 2019

• 7Carla Terrazas20-02-2019

nooit meer

Mijn man had div. recensies gelezen en vond dit een fantastisch verblijf. Boekten 3 weken Volpension, een verschrikkelijke fout! Het hotel is prima ,bepaalde dingen zijn aan vernieuwing toe. Het personeel is vriendelijk en zeer behulpzaam. Naar wat het eten betreft, dit is slecht en verbetering mag zeker.. s'morgens bij het ontbijt waren er (+/_ 15 koppels) maar niemand kwam s'middags of sávonds in het restaurant eten!? Later bleek waarom, de kaart voor Volpension is zeer beperkt, voor 3 weken betekend dit dat je om de dag hetzelfde eet! We waren met de gedachten gekomen, he lekker Indonesisch eten , maar wat blijkt, het is fish and ships maar de vis is niet goed gefrituurd en rauw van binnen, de biefstuk is Medium maar krijg je Rood en Rauw. Zelfs de salade was niet altijd het zelfde. Nee er werd ons gezegd door de andere (Ned. koppels) eten moet je Buiten het hotel doen, zo lekker! Jammer voor ons als je zoveel betaald hebt.

Gereisd met partner in februari 2019

• 2018
    9ger26-10-2018

Uitstekend hotel. Aanrader

Een heel mooi en goed onderhouden hotel in het gezellige Sanur met een prachtige en goed onderhouden botanische tuin. Direct gelegen aan het strand. Tevens meerdere zwembaden aanwezig. Goede kamers die elke dag werden schoon gemaakt. Prima ontbijt met voldoende keuze. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Punt van aandacht is dat bij aankomst 500.000 rupiah (ca 30 euro) borg betaald moet worden. Uit navraag blijkt dit evenwel niet verplicht te zijn. Beloofd wordt dat het bedrag binnen twee weken weer op de rekening staat wanneer dit met creditcard wordt betaald. Dat was helaas niet het geval. Het hotel was ons vertrekpunt (3 dgn) voor een drie-weekse rondreis door Bali en hebben er ook de laatste 3 dagen gelogeerd. Het bedrag was (nog) niet teruggeboekt. Op verzoek van ons is het verrekend met de rekening die we bij het vertrek nog moesten voldoen.

Gereisd met partner in oktober 2018

• 9Gerben Ferwerda23-09-2018

Ga zeker weer terug

Top hotel, vriendelijk personeel. Goed, verzorgde eten. Perfecte ligging , heerlijk rustig. Alles in een woord, geweldig . Super WiFi in het hotel.

Alleen gereisd in september 2018

• 10Maruschka Nahrwold19-08-2018

Fantastisch, gaan zeker nog een keer!!!

Een super hotel met alleen maar vriendelijk personeel ! Geweldige ligging aan het strand in het centrum. Kamer keurig schoon!! Een echte aanrader

Gereisd met partner in december 2017

• 9Denise03-05-2018

Werkelijk fantastisch

Werkelijk prachtig hotel, direct aan het strand en zeer netjes verzorgd. Lief personeel dat werkelijk alles voor je wil doen. Zeer uitgebreid en lekker ontbijt. Er zijn echt geen minpunten te noemen. Genoeg strandbedjes, mooi zwembad, ruime kamers met ruime badkamer. Prachtige tuin, alles mooi opgezet. Goede excursiemogelijkheden. Wij zijn iets verloren in een taxi en hey personeel was zo ontzettend behulpzaam! Zij hebben zelfs hun beveiligingsbeelden bekeken om ons te helpen aan het taxinummer. Overugebs is de veiligheud op het complex ook dik in orde, elke auto wordt gecontroleerd. Ik zou zo weer terug gaan!

Gereisd met partner in april 2018

• 9Martijn24-04-2018

Heerlijk verblijf, wil zo weer terug...

We hebben een kleine twee weken doorgebracht in hotel Griya Santrian en het was heerlijk. Fijne ligging centraal in het dorp en direct aan het strand. We hebben bewust voor een eenvoudige gardenroom gekozen en dat was voor ons goed genoeg. Ruime kamers, schoon, prima bed en een lekker zitje op het balkon. Badkamer was misschien wat ouder, maar nog prima en functioneel met een goede douche. (Wel douchen in bad, dat is misschien niet voor iedereen even geschikt.) Personeel was ook bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt goed met voldoende keuze, de koffie was redelijk. Eten in de avond deden we buiten het hotel; er zijn volop leuke en goede warungs in de omgeving.

Gereisd met partner in april 2018

9 tips over Hotel Griya Santrian

• peetvheijningen, 01-05-2012

Ga met een chauffeur op stap, die je voor ca. 30 a 40 euro overal naar toe brengt. Restaurant RiB, schuin tegenover het hotel aan de hoofdstraat, is een aanrader. Op het strand is Benno's eveneens een goed restaurant.

• Donna, 14-10-2013

Eten bij de Wicked Parrot die gelijk links van het hotel zit! Erg lekker en leuk omdat ze elke avond live muziek hebben!

• Yvonne , 12-05-2013

Een aanrader is de kleine warung Little Bird waar je tegen weinig geld heerlijk kunt eten. Staan jonge knullen te koken en de sfeer is prima. Als er niet meer gekookt hoeft te worden pakken ze hun muziekinstrumenten en spelen en zingen. Een ander lekker restaurant is Mona Lisa, schuin aan de overkant. Wel bespreken want het is meestal vol.

8 vragen over Hotel Griya Santrian

• Jolanda, 13-11-2019

Minder goed ter been.

Is het hotel geschikt voor mensen die minder goed ter been zijn? Groet Jolanda

• ed, 05-08-2019

taxi

ik ben op zoek naar een taxi chauffeur die nederlands praat voor ons verblijf

gr ed

• Rachel, 10-07-2018

Badtextiel

Weet iemand of het badtextiel inbegrepen is?

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension

• Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard
  • Strand faciliteitenGratis handdoeken, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk
  • Verblijf voor kinderenNiet gratiis

• Soort gerechtenGerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Indonesisch, Internationaal, Steaks, Sushi, Tapas / Fingerfood, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren, Beperkt menu
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesComputerverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Portier, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Reservering voor parkerenVerplicht
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats