Hotel Griya Santrian

212 reviews over Hotel Griya Santrian in het Nederlands

Uitstekend hotel. Aanrader

ger
26-10-2018

Een heel mooi en goed onderhouden hotel in het gezellige Sanur met een prachtige en goed onderhouden botanische tuin. Direct gelegen aan het strand. Tevens meerdere zwembaden aanwezig. Goede kamers die elke dag werden schoon gemaakt. Prima ontbijt met voldoende keuze. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Punt van aandacht is dat bij aankomst 500.000 rupiah (ca 30 euro) borg betaald moet worden. Uit navraag blijkt dit evenwel niet verplicht te zijn. Beloofd wordt dat het bedrag binnen twee weken weer op de rekening staat wanneer dit met creditcard wordt betaald. Dat was helaas niet het geval. Het hotel was ons vertrekpunt (3 dgn) voor een drie-weekse rondreis door Bali en hebben er ook de laatste 3 dagen gelogeerd. Het bedrag was (nog) niet teruggeboekt. Op verzoek van ons is het verrekend met de rekening die we bij het vertrek nog moesten voldoen.

Ga zeker weer terug

Gerben Ferwerda
23-9-2018

Top hotel, vriendelijk personeel. Goed, verzorgde eten. Perfecte ligging , heerlijk rustig. Alles in een woord, geweldig .

Super WiFi in het hotel.

Fantastisch, gaan zeker nog een keer!!!

Maruschka Nahrwold
19-8-2018

Een super hotel met alleen maar vriendelijk personeel ! Geweldige ligging aan het strand in het centrum. Kamer keurig schoon!! Een echte aanrader

Werkelijk fantastisch

Denise
3-5-2018

Werkelijk prachtig hotel, direct aan het strand en zeer netjes verzorgd. Lief personeel dat werkelijk alles voor je wil doen. Zeer uitgebreid en lekker ontbijt. Er zijn echt geen minpunten te noemen. Genoeg strandbedjes, mooi zwembad, ruime kamers met ruime badkamer. Prachtige tuin, alles mooi opgezet. Goede excursiemogelijkheden. Wij zijn iets verloren in een taxi en hey personeel was zo ontzettend behulpzaam! Zij hebben zelfs hun beveiligingsbeelden bekeken om ons te helpen aan het taxinummer. Overugebs is de veiligheud op het complex ook dik in orde, elke auto wordt gecontroleerd. Ik zou zo weer terug gaan!

Heerlijk verblijf, wil zo weer terug...

Martijn
24-4-2018

We hebben een kleine twee weken doorgebracht in hotel Griya Santrian en het was heerlijk. Fijne ligging centraal in het dorp en direct aan het strand. We hebben bewust voor een eenvoudige gardenroom gekozen en dat was voor ons goed genoeg. Ruime kamers, schoon, prima bed en een lekker zitje op het balkon. Badkamer was misschien wat ouder, maar nog prima en functioneel met een goede douche. (Wel douchen in bad, dat is misschien niet voor iedereen even geschikt.) Personeel was ook bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt goed met voldoende keuze, de koffie was redelijk. Eten in de avond deden we buiten het hotel; er zijn volop leuke en goede warungs in de omgeving.

prima vakantie

Jeanne
26-2-2018

Het was een zeer goed hotel, mooie kamers, mooie tuin , vriendelijk personeel, alleen jammer dat er weer overal handdoeken klaargelegd worden op de strandstoelen, terwijl er halve dagen niemand op komt dagen waardoor andere gasten in de zon moeten liggen , avondeten op verschillende plekken , gedurende 3 weken, aanrader is het Terracotta restaurant op nummer 51 in de straat v.h. hotel, schoon, zeer lekker en goed eten, vriendelijke bediening, ook het RIB is een aanrader, schoon, goed eten , maar wel" duurder" als Terracotta restaurant

Leuk hotel

Patrick
14-2-2017

In november geweest en was lekker rustig hotel, heerlijk genoten van zwembaden en zee

super aanrader

monique busschers
7-11-2016

Prachtige rustige locatie

Alles in Balinesische stijl opgebouwd,Neem een gids en reserveer met hem in Nederland.

Kijk van tevoren al wat je perse van het eiland wil zien.

Fijn hotel

Fam. S
20-9-2016

3 fijne dagen gehad in dit hotel. Enorm vriendelijk en oprecht personeel!!!

Hotel is mooi aangelegd met prachtige tuin. De kamers kunnen wel een opknapbeurt gebruiken en dan M.n. De badkamer. Doordat de badkamer oud was leek het ook wat viezig.

Ontbijt was wat eentonig, diner was heerlijk!

Kortom, een fijn hotel!

Wat een andere wereld, prachtig mooi !

A.M. Dijkstra
15-9-2016

Heerlijk genoten, een prachtig hotel rechtstreeks aan het strand en in het centrum van Sanur. Het kan werkelijk niet mooier. Als je vanuit het hotel links het strand volgt kom je bij een soort foodfestival, allemaal kraampjes met heerlijk eten en lekkere cocktails. Huur een taxi voor een dag (kost ca. € 50,00 = auto + chauffeur + bandstof) en geniet van het prachtige Bali. Rijstvelden, tempels, vulkaan, Ubud, Kuta..... te veel om op te noemen. En wat zijn alle mensen vriendelijk ! Het wemelt van de scooters, er wordt getoeterd, maar nergens een botsing of een onvertogen woord ! Het enige wat tegenviel was het strand.... wij hebben nergens een "bounty strand" kunnen vinden op Bali. Het strand bij het hotel was prima, altijd genoeg strandbedden, maar niet bijzonder mooi.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Griya Santrian in Sanur, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Griya Santrian zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.