Bungalow Flashbacks

4 reviews over Bungalow Flashbacks in het Nederlands

fantastisch

Wilma Hoogenboom
21-1-2016

Mooie huisjes om het (kleine) zwembad.

Een oase in de drukke stad. Het ontbijt is voortreffelijk.

Personeel heel lief en vriendelijk.

Heel gezellig

karinevanacker
16-11-2012

Zeer gezellige accommodatie, zelfs voor Balinese normen zeer vriendelijk personeel. Klein zoutwaterzwembad, weinig ruimte voor zonnebaders.

Prachtige kamers, heel netjes met gratis koffie, thee, water. Zeer centrale ligging maar eens binnen superrustig. Goedkoop voor Sanur, iets duurder dan rest van Bali.

Niet zo geschikt voor kleine kinderen.

Complex met 8 accomodaties, wij zaten in suite 7. Een grote woonkamer met keuken zonder glas in de ramen, Balinese inrichting. In een aparte afgesloten ruimte met airco staat een bed en bevindt zich de douche en toilet. Supervriendelijk personeel, goede schoonmaak, dagelijk schone handdoeken, elke avond kwamen ze wierookspiralen brengen tegen de muggen. Klein zwembad, erg sfeervol. Nadeel van open ramen zijn de vliegende gasten en de hagedisjes en je hebt geen airco in dat gedeelte. Ontbijt zat bij de prijs inbegrepen en kon je gebruiken bij THE Porchcafe vooraan het complex:, lekker een fruitdrank of fruitbord, geroosterd brood met jam etc. en koffie/thee.

goede plek en anders dan de meeste anderen

johnstiller
5-12-2009

Dit complexje ligt nu niet eens direct aan zee, maar je moet de straat over en

door de tuinen van de grote dure complexen heen lopen om bij de boulevard te komen die langs de zee ligt. Leuke kamers, diverse keuzemogelijkheden. Klein maar fijn zoutwater zwembadje. Goed restaurant dat wat aan de dure kant is voor Balinese begrippen, maar vrij goedkoop voor Sanur begrippen. Vriendelijk personeel. Toen wij er waren was er vrijwel geen contact tussen de gasten, het leek wel een wachtruimte van de tandarts, maar dat moet wel bijna toeval zijn, gezien de opmerkingen in het gastenboek. Loop je een paar honderd meter naar rechts dan kom je bij het grote warenhuis Hardys, waar je sfeerloos maar goed en goedkoop kunt eten. In Sanur is verder niets te beleven, alleen de zee en het strand en het museum Le Mayeur. Maar het is er toch veel beter dan in het vreselijke Kuta.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Flashbacks in Sanur, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Flashbacks zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bungalow Flashbacks scoort een 8.29 uit 10 op basis van 4 reviews.