Appartement Ellora Villas

Appartement Ellora Villas

9.6Fenomenaal

Indonesië, Bali, Sanur

Op vakantie geweest naar Ellora Villas?

9.6Fenomenaal

Appartement info

• Jacuzzi
Meer appartement info
Tonen op kaart

5 reviews over Appartement Ellora Villas

• 10Geert14-05-2016

Fantastisch resort

Het ligt wat afgelegen maar absoluut de moeite waard. Elke dag word het ontbijt vers gemaakt in de eigen keuken. Vriendelijk personeel en niets is teveel. Even straatje door en je bent in een drukke straat die langs de zee loopt. In tegenstelling tot het rommelige en drukke Kuta is Sanur rustiger en je kunt prima aan zee dineren en vollop keuze. het kost weinig daar en de kwaliteit is goed. Het eigen zwembad bij de kamer wordt elke dag schoon gemaakt omdat er bloemen in waaien.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2015

• 10Schildersbedrijf Goossens14-01-2013

gewelidige ervaring.

De villa ziet goed en verzorgt uit, elke dag kwamen ze met 2 man de villa schoon maken incl. de tuin. Het is elke dag is het weer een thuis komen, personeel is heel vriendelijk en echt geïnteresseerd hoe je dag is geweest.

Gereisd met partner in december 2012

• 9Tineke07-01-2013

Fantastisch!

Wat een fantastische plek was dit! - Ruim, luxe, mooi - Elke ochtend vers ontbijt gemaakt in je eigen keuken - Elke middag een snack met cocktail - Gratis fietsen ter beschikking - Gratis kookworkshop - Bij mankementen direct reparatie - Gratis vervoer naar het vliegveld - Villa werd elke dag schoongemaakt door een heel team, snel en efficient - Geen ongedierte - Hele leuke restaurantjes in de omgeving (Three Monkeys en Little bird warung) - Roomservice was ook prima - Vriendelijk personeel

Alleen maar lof! 1 puntje iets minder positief, het complex lag iets van de weg af, een vreemd straatje en niet aan het strand - maar dat vonden wij geen probleem!

Gereisd met partner in oktober 2012

• 10Fam. Elshout27-10-2009

Wij kregen 2 weken voor onze vakantie te horen dat we overboekt waren. Hotelplan kwam met een alternatief: Ellora Villa's. We hebben dit geaccepteerd en hebben hier geen minuut spijt van gehad. De villa's waren luxe, de mensen zeer vriendelijk. Echt een waanzinnige vakantie gehad.

Gereisd met partner in september 2009

• 9Van Oeveren01-07-2009

Hier krijg je geen spijt van!

Wegens overboeking kwamen we terecht in Ellora Villa's en hier hebben we geen moment spijt van gehad! Wat een heerlijke ruime en schone villa's. De service is echt perfect. Nog nooit meegemaakt! Niets is te gek voor ze. Een klein steegje door en je bent in het centrum van Sanur.

Het is ons zo goed bevallen dat we ook de 2e week terug zijn gegaan nadat een andere villa in Ubud, waar we de 2e week in zouden verblijven, veel minder mooi was dan Ellora Villa's.

De webiste van Ellora ziet er misschien wat minder mooi uit dan die van andere Villa's in Bali, maar in werkelijkheid is dit absoluut niet het geval.

Gereisd met partner in juli 2009

0 tips over Appartement Ellora Villas

0 vragen over Appartement Ellora Villas

Appartement Ellora Villas info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
      • Shuttle bus vanaf vliegveldBetaald

• KeukenKeuken
      • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Magnetron, TV

• Receptie24-uurs receptie
      • Room Service24 uurs service, Aanwezig
      • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats