Géén boekingskosten

Hotel Diwangkara

IndonesiëBaliSanur

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Diwangkara voor je op een rij gezet:

7.4GoedScore uit 52 reviews
+54/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.4GoedScore uit 52 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

54 Reviews over Diwangkara

• 10Els22-03-2019

De hele reis was een "feestje".

Hotel Diwangkara Holliday Beach Resort direct aan het schone strand. Er zijn veel leuke activiteiten te boeken zoals : Kecak Apendans , snorkelen en fietsen.

• 10Martin10-06-2017

fantastisch

Een geweldige locatie aan het strand. Een gezellig goed onderhouden resort, niet te groot. Het restaurant van het hotel is gewoonweg goed te noemen,de prijzen zijn niet te duur en je kan s'avonds aan het strand eten. Heel vriendelijk personeel, met een handdoekservices aan het zwembad en een heel schoon toilet.

• 8Joyce05-05-2016

Heel erg goed

Via touroperator verbleven wij hier 4 nachten na een rondreis Java. Een heel gezellig en knus hotel. De 1e kamer had een vervelende geur. Hierover hebben wij aan de bel getrokken en een andere fijne kamer gekregen. Alle kamers hebben een leuke veranda. Mooie tuin en zwembad en een niet heel erg uitgebreid, maar voldoende en goed ontbijt. Vanuit de ontbijtruimte zicht op strand en zee. Niks mis mee dus. Het hotel heeft eigen ligbedden die kosteloos te gebruiken zijn. Ook hebben zij een gratis handdoekenservice. De kamers werden goed schoongehouden. Kortom, goede herinneringen aan Diwangkara.

• 6John Kuiper15-06-2015

Diwankara matig

Diwankara is 2 maanden geleden overgenomen en wacht op een grote renovatie. Dit zie je overal in terug.

• 7peter burger03-08-2014

Leuk strandje, wel ver van het centrum van Sanur.

Vanaf je bedje op het strand kun je uren kijken naar de bootjes die hun passagiers inladen voor een tocht naar het volgende eiland.

• 7benderooij14-07-2014

Prima lokatie

Prachtig kleinschalig hotel met mooie tuin. Restaurantmanager maakt slechte reclame voor dit mooie hotel door wisseltruc uit te halen met ons als gasten op de eerste avond, erg jammer!

• 8r_van_hoorn30-11-2013

Goede prijs-/kwaliteit verhouding

Via touroperator hebben wij dit hotel geboekt en qua prijs-/kwaliteit verhouding vonden wij het een zeer goed hotel.Vriendelijk personeel. Hotelkamer was netjes onderhouden en schoon.De badkamer inderdaad wat verouderd, maar deze was wel schoon.Prachtige achtertuin erbij. Mooi en schoon zwembad. Aan achterzijde hotel ligging direct aan strand. Minder vonden we de door het hotel aangeboden taxiservice; chagrijnige mensen die alleen vriendelijk waren als ze je een tripje konden verkopen, welke je vele malen goedkoper kan krijgen aan de straat (voor het hotel is een taxi staanplaats achter hekken). Ik lees hier dat mensen het eten slecht vonden en daar zijn wij het niet mee eens. Het eten bij het hotel is goed/prima, maar hierbij dienen we wel te zeggen dat je inderdaad bij de buren (Sunrise bar) beter en gezelliger kunt eten voor een veel schappelijkere prijs. Daarnaast speelt er om de twee dagen de reggeaband van de eigenaar van de bar, entertainment beter dan het hotel te bieden heeft.

• 7Amanda11-04-2013

Prima op de badkamer na

Diwangkara is een prima hotel met goed engelssprekende medewerkers op 1 chagrijn na die alles teveel vond hoe vriendelijk ik mij ook opstelde. Ondanks dit, 6 nachten verbleven. Ontbijt is goed. Veel keus en je kon de restaurantmedewerkers alles vragen. Altijd vriendelijk en hardwerkend. Restaurantprijzen voor liunch en diner was exclusief 21% government taxes wat meteen de prijs te hoog opdreef voor een leuk etentje. Eettent ernaast was goedkoop en lekker, terwijl het hoteleten duur en smaakloos was. Roomservice is prijzig. Laundry service niet. Het restaurant kijkt uit op het strand met een aantal ligstoelen van het hotel. Mooi uitzicht met een redelijk rustig strand. Pinautomaat is een stuk lopen, supermarkt is een paar minuten lopen. Er zijn niet veel restauantjes, wel kleine, vaakonhygienische locale eettentjes, dat dan wel ontzettend goedkoop is. De kamer is prima. Terrasje/flatscreen tv met veel zenders, minibar met een zeer verouderde badkamer. Bad was vies.

• 3loo01-10-2012

2x "BAH"

Ook wij hadden dit hotel verleden jaar mei 2011 via touroperator als laatste in een serie van 5 hotels. Na 4 zeer goede hotels te hebben gehad was Diwankara een echte afknapper. De kamers zijn erg gedateerd en erg vies de badkamer rook naar urine, bij ingang het restaurant stonk het naar urine, boven de receptie liep een rat. Het zwembad steld niets voor en als je in de zon wil liggen moet dat tussen 2 gebouwen bij het zwembad is daar bijna geen ruimte voor. De tuin was inderdaad erg mooi. Wij zijn na 2 nachten (omdat er nog geen plek in het andere hotel was) vertrokken naar Benoa en hebben daar nog 2 heerlijke en vooral schone dagen in een ander hotel gehaden. Onbegrijpelijk dat dit een gemiddelde van 7.1 krijgt. Jammer dat touroperator dit nog in hun programma hebben staan.

• 8Joost Kampen 10-08-2012

Mooi kleinschalig hotel

Ligging is prachtig, direct aan zee. Je ontbijt op terras met uitzicht op zee. Kamers zijn netjes. De badkamer zou eens door een Volendamse aannemer onder handen genomen kunnen worden. Attente service, lieve mensen. Restaurant is niet geweldig: dat hoeft geen probleem te zijn, direct naast het hotel ligt een prima alternatief.

Hotel Diwangkara info

• Rolstoel toegangNiet beschikbaar
  • MinibarBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar