Villa Capung

Villa Capung
9,7

8 tips over Villa Capung

Lieke Verweij, 29-5-2015
Maak gebruik van Gede, de chauffeur. Hij brengt je overal naartoe. Vraag aan hem of hij nog ideeën of tips heeft, aansluitend bij jouw eigen wensen. Hij maakt er dan een geweldig tripje van.
Henk van Geelen, 9-5-2015
Ga eens heerlijk en spotgoedkoop eten bij warung "Madu Sedana", slechts zo'n 8 minuten lopen vanaf de villa.
Beau, 7-11-2014
De nasi goreng van Ata is heerlijk!

Sven, 31-7-2014

Restaurant Charming, modern en goed restaurant in Balinese stijl midden in het centrum van Sanur.

Huur een chauffeur in voor een dagje weg. Zij weten de juiste plekjes en mooie landelijke weggetjes van Bali. Daarnaast is dit een stuk rustiger voor uzelf, het Balinese verkeer is een lichte Chaos. Een hele dag met de chauffeur op pad kost u paar tientjes.

Anne-Marie & Henk, 27-4-2014
Kijk voor nuttige tips (bijv. eet- en massagegelegenheden) in het boek dat de beheerder heeft samengesteld en dat in de villa aanwezig is.
Familie Modderkolk en Jansen uit Loenen, 20-10-2013
Je kunt veel euro's meenemen! wordt naar gevraagd. Wil je met de dolfijnen zwemmen meteen bespreken want anders ben je te laat!

Marianne, 4-7-2012
Vanuit Sanur is alles goed te bereiken. Wij hebben zelf een auto gehuurd maar volgens mij zijn er genoeg fijne mogelijkheden om een chauffeur in te huren voor een aantal dagen (ligt daar ook een map met zaken die je kunt bekijken en wie je kan bellen)
gerard_franken, 28-6-2012
Neem een taxi naar sanur, wij vroegen de huishoudster om een taxi te bestellen. Doe je dat zelf met een nederlands nummer ben je veel meer aan telefoonkosten kwijt dan de taxi kost. (Taxi kost ongeveer 2,50 euro)