Hotel Bumas

Hotel Bumas
7,1

13 tips over Hotel Bumas

Deborah, 23-5-2015
Naast hotel, Lila Warung, lekker eten! Ook een winkeltje naast het hotel van een oud vrouwtje, heel vriendelijk. Hebben we muggenspul gekocht, beter dan de Nederlandse en maar een paar euro.
Paul en José, 2-3-2015
Op de hoofdstraat liggen geweldige restaurantjes waar je voor erg weinig geld goed kunt eten. Ook de lokale markt is een aanrader ( eten en cultuur ). Ubud zeker bezoeken, fietstocht vanaf vulkaan aanrader.
Martha, 17-10-2013
Tip: Ga lekker eten op de markt in Sanur. Super goedkoop en heerlijk eten!!

We hebben een aantal aanbieders voor Bumas voor je op een rij gezet:

Inge, 12-7-2013

Ga zeker eten bij de pasar malam aan het eind van de straat (zie ook tips)

en voor king prawns bij Ratatouille stukje verder op. Nederlandse eigenaresse.

The wicked parrot is ook wel goed.

Geniet vooral ! ga lekker elke dag ergens anders eten, want er is genoeg te zien en te doen.

Laat je op het strand niet afzetten om te veel geld te betalen voor een ligbedje. 40000 voor 2 bedden is meer dan genoeg.

eind van de straat naar rechts van BM heb je Hardy's supermarkt, neem een kijkje!

ingewater, 12-7-2013

Ga naar de Pasar Malam aan het eind van de straat (bij Bumas naar links en dan ongeveer 10 minuten lopen. Van 18:00 tot 22:00 uur 'savonds staan hier kraampjes met lokaal eten wat voor je neus wordt klaargemaakt, of al klaar ligt.

Echt heerlijk eten bij het eerste tentje rechts als je binnenkomt. Samen voor 80000 gegeten incl drinken.

Top!

ari, 20-3-2013
om met dolfijnen te zwemmen hoef je niet helemaal naar Lovina, dat kan ook in Sanur! erg goed geregeld!

Han Solo, 7-1-2013

- neem zelf een waterkoker mee voor thee/koffie op je kamer.

- veel Nederlanders in Bumas die helaas ook daar de gewoonte hebben om ligbedden vooraf te reserveren met hun handdoek om pas uren later te komen.

- Strandrestaurant Anjani met hun ligpbedden ideaal plekje aan mooi stuk rustig Sanur strand.

Joyce, 25-12-2012
Bij Pasar Sindhu kun je heerlijk eten voor tussen de 40.000-60.000 Rp voor twee personen. Bij Lila Warung (uitgang Bumas en dan meteen rechtsaf na 30 m rechts) kan je ook heerlijk eten en niet duur. Vriendelijk personeel.
Panda en koala, 7-9-2012

Tips: huur een scooter als je durft maar vergeet niet een internationaal rijbewijs mee te nemen.

Eet een keer bij three monkeys. Duurder maar erg lekker. Of bij een goedkope warung: coconut tree. Of Voor 80 cent saté langs de weg.

Esther, 20-5-2012
Mama putu 2 restaurant bij de nachtmarkt.

We hebben een aantal aanbieders voor Bumas voor je op een rij gezet: